Test Drive || Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 4WD: Πάει παντού!

Δοκιμάζουμε το νέο Suzuki S-Cross 4WD στην υβριδική και τετρακίνητη εκδοχή του, με τους 129 ίππους και τα 235 Nm ροπής.

Ακούστε το άρθρο

Το Suzuki S-Cross στην 3η γενιά του είναι στα καλύτερα του. Αιχμή του δόρατος είναι τόσο η αιχμηρή εμφάνισή του, όσο και ο αποδοτικός, ήπια υβριδικός κινητήρας του. Αν προσθέσουμε και την τετρακίνηση, η οποία αποτελεί μία εκ των σπεσιαλιτέ της ιαπωνικής φίρμας, τότε το πακέτο είναι υπερ-πλήρες.

Είναι φανερό με την πρώτη ματιά, ότι στο νέο S-Cross οι σχεδιαστές της Suzuki έκαναν το κάτι παραπάνω. Προφανώς, γιατί δεν θέλησαν απλά να το φρεσκάρουν, αλλά να το αλλάξουν ολοκληρωτικά, έτσι ώστε να κεντρίσει περισσότερο το ενδιαφέρον του κοινού.

Το εμπρόσθιο μέρος του ιαπωνικού μοντέλου σε αιχμαλωτίζει με τη μεγάλη μάσκα και τα ευμεγέθη φωτιστικά σώματα. Στο πλάι, τα πλαστικά προστατευτικά στους θόλους έχουν πιο τετράγωνο σχήμα, ενώ πίσω υπάρχει ο νέος προφυλακτήρας με εντονότερες ακμές και φωτιστικά σώματα τύπου LED.

Suzuki eVX: Όταν το παρελθόν συναντά το μέλλον!

Test Drive || Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 4WD: Πάει παντού!

Ποιοτική και ευρύχωρη η καμπίνα του Suzuki S-Cross 4WD

Εντός, στο ταμπλό ξεχωρίζει η οθόνη αφής (9 ιντσών για τις πλούσιες εκδόσεις, 7 για τις υπόλοιπες) για το σύστημα infotainment. Τα υλικά για την κατασκευή της καμπίνας είναι ποιοτικά, ενώ η συναρμογή ενθουσιάζει, όπως και η εργονομία.

Η ευρυχωρία είναι εξαιρετική και τέσσερις επιβάτες απολαμβάνουν άνεση υψηλών προδιαγραφών. Επιπλέον, υπάρχει άφθονος χώρος για το κεφάλι και τα πόδια, με τον χώρο αποσκευών να αγγίζει τα 430 λίτρα.

Το Suzuki S-Cross Hybrid διαθέσιμο στην Ελλάδα!

Test Drive || Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 4WD: Πάει παντού!

Με 129 ίππους και τετρακίνηση

Το μηχανικό σύνολο που κινεί το Suzuki S-Cross 4WD είναι σχετικά γνώριμο. Πρόκειται για τον ήπια υβριδικό 1.400άρη BoosterJet, με ισχύ 129 ίππων και 235 Nm ροπής. Τις αρετές του συγκεκριμένου κινητήρα αναδεικνύει και το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, χάρη στην εξαιρετική του κλιμάκωση.

Το S-Cross 4WD προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις, χωρίς να απαιτεί μεγάλες ποσότητες καυσίμου. Για του λόγου το αληθές, για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα του είναι αρκετά 9,5 δευτερόλεπτα, με τη μέση εργοστασιακή κατανάλωση να φτάνει τα 5,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα.

Test Drive || Suzuki Swace: Υβριδική πρακτικότητα!

Άξιος αναφοράς είναι ο τρόπος που λειτουργεί το υβριδικό σύστημα του S-Cross. Η ηλεκτρογεννήτρια του, συνδέεται με ιμάντα στον στροφαλοφόρο άξονα και παίρνει ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 48V χωρητικότητας 0,38 kWh. Η ηλεκτρογεννήτρια είναι ουσιαστικά το δυναμό και παράλληλα παίζει τον ρόλο της μίζας για τη γρήγορη και ανεπαίσθητη επανεκκίνηση του κινητήρα.

Όταν ο οδηγός ζητήσει επιτάχυνση, τότε η ηλεκτρογεννήτρια γίνεται κινητήρας και βοηθάει το έργο του θερμικού κινητήρα. Στο σύνολο τους όλα τα παραπάνω, προσφέρουν μεστή απόκριση από το χαμηλό φάσμα στροφών, χωρίς ο οδηγός να καταφεύγει συνεχώς στο κιβώτιο. Κάτι που προσφέρει έξτρα όφελος στον τομέα της κατανάλωσης.

Test Drive || Suzuki Across PHEV: Διδυμο-τειχο Μπλουζ!

Test Drive || Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 4WD: Πάει παντού!

Εμπνέει σιγουριά κι ασφάλεια σε κάθε διαδρομή

Το Suzuki S-Cross καταφέρνει να σε πείσει από τα πρώτα μέτρα ότι μαζί του θα απολαύσεις κάθε διαδρομή. Η ανάρτηση φιλτράρει τα κακώς κείμενα του οδοστρώματος, ενώ αν πρέπει να στρίψεις θα κάνει απροβλημάτιστα τη δουλειά της.

Παράλληλα προσφέρει ευθυβολία στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο, «καταπίνοντας» για πλάκα τεράστιες αποστάσεις. Στις στροφές η πρόσφυση ικανοποιεί, με τις κλίσεις στις καμπές να είναι απόλυτα λογικές.

Η Suzuki στηρίζει το περιβάλλον στην πράξη

Αν πρέπει να κινηθείτε εκτός δρόμου, το ιαπωνικό SUV δεν θα πει όχι! Μάλιστα, να έχετε κατά νου ότι τα 175 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος ικανοποιούν και με το παραπάνω. Επιπλέον, η τετρακίνηση της Suzuki είναι αναμενόμενα αποτελεσματική και συνεργάζεται ιδανικά με τον κινητήρα σε κάθε περίπτωση.

Με λίγα λόγια, το νέο Suzuki S-Cross σε προ(σ)καλεί να ζήσεις μαζί του κάθε είδους περιπέτεια, εντός και εκτός δρόμου!

Φωτογραφίες: Δημήτρης Γράτσος

abb_img