Η Volkswagen «ηλεκτρίζει» και το Netflix

Σε μία νέα ταινία κινουμένων σχεδίων, οι πρωταγωνιστές οδηγούν τα ID. μοντέλα της Volkswagen, καθώς και ένα ηλεκτρικό Beetle.

Ακούστε το άρθρο

Η Volkswagen προσδίδει ακόμα μεγαλύτερη συναισθηματική «φόρτιση» στο όνομά της και δίνει περαιτέρω ώθηση στην παγκόσμια «εξηλεκτρισμένη» στρατηγική της. Τώρα, η γερμανική φίρμα, η ZAG και η Mediawan Kids & Family, συνεργάζονται για την επερχόμενη οικογενειακή ταινία κινουμένων σχεδίων «Miraculous: Ladybug & Cat Noir».

Η επικεφαλής μάρκετινγκ της Volkswagen, Nelly Kennedy δήλωσε:

«Η ηλεκτροκίνηση είναι συναρπαστική. Αυτό ταιριάζει απόλυτα με τους χαρακτήρες και την ιστορία. Είμαστε ενθουσιασμένοι που οι αγαπημένοι χαρακτήρες της ταινίας θα ζήσουν τις περιπέτειές τους με διαφορετικά πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα της οικογένειας Volkswagen ID».

Test Drive || Volkswagen ID. Buzz: Επιστροφή στο μέλλον!

Η Volkswagen μας «δείχνει» το νέο ηλεκτρικό Beetle;

Στο εξώφυλλο της ταινίας «Miraculous: Ladybug & Cat Noir», κάνουν την εμφάνισή τους κάποια μοντέλα της Volkswagen, που ανήκουν στην οικογένεια ID. Ωστόσο, ένα από αυτά μας κίνησε ιδιαίτερα το ενδιαφέρον. Πιο συγκεκριμένα, μιλάμε για το ηλεκτρικό και κατακόκκινο Beetle που χρησιμοποιεί η πρωταγωνίστρια. Ίσως, με αυτόν τον τρόπο, η γερμανική μάρκα επαναφέρει ένα εμβληματικό μοντέλο στο προσκήνιο, για τις ανάγκες της ταινίας. Από την άλλη πλευρά, μπορεί να μας δείχνει ότι έχει στα «σκαριά» την ηλεκτρική αναγέννηση του θρυλικού μοντέλου.

Test Drive || Volkswagen ID.5 Pro Performance: Ηλεκτρο-sport!

Ότι και να συμβαίνει, το «concept car electric Beetle», όπως αναφέρει η Volkswagen, είναι εντυπωσιακό. Προφανώς, διαθέτει τις κλασικές αναλογίες του εμβληματικού μοντέλου, ενσωματώνοντας σύγχρονα χαρακτηριστικά. Μάλιστα, στο εμπρός μέρος ξεχωρίζουν οι στρογγυλοί προβολείς, οι οποίοι στη συγκεκριμένη περίσταση, διαθέτουν τεχνολογίας LED. Επιπλέον, εντύπωση προκαλούν οι ευμεγέθεις γυάλινες επιφάνειες, καθώς και η οβάλ σχεδίαση της επίσης γυάλινης οροφής. Στο εσωτερικό διακρίνουμε 3 θέσεις επιβατών, με τον οδηγό να είναι μπροστά και στο κέντρο.

Test Drive || Volkswagen ID.4: XMas and the ElectriCITY!

Η ταινία θα προβληθεί σε περισσότερες από 100 αγορές παγκοσμίως. Μάλιστα, το «Miraculous» έγινε παγκόσμιο φαινόμενο, σε περισσότερες από 130 χώρες τα τελευταία 2 χρόνια ως σειρά. Επιπλέον, έχει πάνω από 33 δισεκατομμύρια προβολές στο YouTube και είναι πρώτο στις τηλεοπτικές κατατάξεις σε πολλές χώρες. Η ταινία θα είναι διαθέσιμη στους κινηματογράφους παγκοσμίως, από τις 5 Ιουλίου και στο Netflix από τις 28 Ιουλίου.

abb_img