Η ώρα της πλήρους αποκάλυψης του νέου Toyota C-HR ήρθε και σίγουρα δημιούργησε αρκετά θετικές εντυπώσεις. Η πρώτη γενιά του μοντέλου αποτέλεσε σταθμό για την ιαπωνική φίρμα, κάτι το οποίο αποδεικνύουν και οι πωλήσεις του. Η νέα γενιά, ακολουθεί την ίδια σχεδιαστική λογική του απερχόμενου μοντέλου, όμως είναι εντελώς νέο. Σύμφωνα με την μάρκα, εξωτερικά το μοντέλο παραπέμπει σε «ένα concept car για το δρόμο».
Το πρώτο Toyota C-HR ανέτρεψε τα στερεότυπα στη σχεδίαση των SUV με τις γραμμές του να θυμίζουν κουπέ όχημα. Μάλιστα, αυτές είναι ακόμη πιο έντονες στο νέο μοντέλο με το «super-coupe» προφίλ του. Ειδικότερα, το εμπρός τμήμα απεικονίζει το νέο πρόσωπο των οχημάτων της Toyota, γνωστό από το αμιγώς ηλεκτρικό bZ4X και το νέο Prius. Επιπλέον, υιοθετεί τα στιλιστικά στοιχεία που είδαμε στο πρωτότυπο Toyota C-HR Prologue, προσδίδοντάς του μία άκρως επιθετική εικόνα.
Η στιγμή της αποκάλυψης του νέου Toyota C-HR πλησιάζει!
Την δυναμική εμφάνιση του αυτοκινήτου ενισχύουν οι κοντοί πρόβολοι με τους μεγάλους τροχούς, μεγέθους έως 20 ιντσών. Μάλιστα, η σχεδιαστική προσέγγιση των αλληλένδετων σχημάτων είναι εμφανής στις χαρακτηριστικές diamond-cut γραμμές κατά μήκος του πλευρικού τμήματος. Αυτές υπογραμμίζουν τις χωνευτές χειρολαβές των θυρών, που συναντάμε για πρώτη φορά σε μοντέλο της Toyota.
Ωστόσο, το πίσω μέρος του νέου C-HR καταφέρνει με άνεση να μαγνητίζει τα βλέμματα. Σε αυτό, σημαντικό ρόλο παίζει αρχικά η γραμμή που ακολουθεί η οροφή, όσο πλησιάζει το πίσω παρμπρίζ. Επιπλέον, η νέα φωτιστική υπογραφή του μοντέλου, κάνει την εμφάνισή της σε όλο το πλάτος της πόρτας του χώρου αποσκευών. Από πλευράς διαστάσεων, το ιαπωνικό όχημα έχει μήκος 4.360 χιλιοστά, πλάτος 1.830 χιλιοστά και ύψος 1.564 χιλιοστά. Παράλληλα, το μεταξόνιό του φτάνει τα 2.650 χιλιοστά.
Toyota: Ετοιμάζει μπαταρίες με αυτονομία έως 1.500 χιλιόμετρα
Φιλόξενο και τεχνολογικά προηγμένο το εσωτερικό του νέου Toyota C-HR
Μπαίνοντας στην καμπίνα του νέου Toyota C-HR, αντικρίζεις ένα σύγχρονο εσωτερικό, με υψηλά επίπεδα τεχνολογίας. Αρχικά, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών είναι υψηλής ανάλυσης, προβάλλοντας πληροφορίες ξεκάθαρα χωροθετημένες και ευανάγνωστες. Μάλιστα, με ανάλογη ρύθμιση, η οθόνη μπορεί προβάλλει περιεχόμενο ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού. Υπάρχουν 3 προκαθορισμένες διατάξεις, οι οποίες αλλάζουν μέσω διακοπτών στο τιμόνι.
Το διαθέσιμο σύστημα ατμοσφαιρικού φωτισμού προσφέρει μία ευρεία γκάμα έως και 64 χρωμάτων, με άμεσο και έμμεσο φωτισμό στο εσωτερικό. Μάλιστα, οι 24 αποχρώσεις είναι προγραμματισμένες να αλλάζουν ανάλογα με την ώρα της ημέρας. Ωστόσο, το σύστημα φωτισμού συμβάλλει και στη βελτίωση της ασφάλειας.
Ειδικότερα, παράγει οπτικές ειδοποιήσεις του συστήματος Safe Exit Assist, κάνοντας τον εσωτερικό φωτισμό να αλλάζει σε κόκκινο χρώμα. Όπως για παράδειγμα, για να προειδοποιεί για το άνοιγμα μιας πόρτας όταν υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης με κάποιο διερχόμενο όχημα.
CUE: To ρομπότ της Toyota που παίζει… μπάσκετ!
Το νέο Toyota C-HR θα είναι διαθέσιμο με το πακέτο πολυμέσων Toyota Smart Connect, περιλαμβάνοντας οθόνη αφής 8 ή 12,3 ιντσών. Προφανώς, το παρών θα δίνει ο ενσωματωμένος φωνητικός βοηθός και η ασύρματη σύνδεση Apple CarPlay ή Android Auto. Το σύστημα θα παρέχει πληροφορίες σχετικά με την ηλεκτρική αυτονομία και τους τοπικούς σταθμούς φόρτισης στη λειτουργία POI.
Επιπλέον, οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν την εφαρμογή MyT για απομακρυσμένο έλεγχο των λειτουργιών του οχήματος. Σε αυτό θα συμπεριλαμβάνεται η ενεργοποίηση του συστήματος κλιματισμού, για ιδανική θερμοκρασία καμπίνας, πριν από το ταξίδι.
Παραδοσιακά υβριδικό και πρώτη φορά Plug-in Hybrid
Το νέο Toyota C-HR διαθέτει 4 υβριδικά συστήματα κίνησης, τα οποία χρησιμοποιούν 2 θερμικά σύνολα βενζίνης, 1,8 και 2,0 λίτρων. Αρχικά, η έκδοση Hybrid 140 με τον 1.800άρη κινητήρα, διαθέτει ένα υβριδικό σύστημα κίνησης με 140 ίππους. Έπειτα, ακολουθούν 3 εκδόσεις οι οποίες συνδυάζονται αποκλειστικά με το 2λιτρο θερμικό μοτέρ.
Ειδικότερα, η Hybrid 200 αποδίδει 198 ίππους συνδυαστικά και είναι διαθέσιμη με κίνηση στους εμπρός ή και στους 4 τροχούς. Μάλιστα, την τετρακίνηση δημιουργεί ένας επιπλέον ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα, ο οποίος αποδίδει 41 ίππους.
Η Toyota ετοιμάζει «ηλεκτρική» επέλαση
Τέλος, η Toyota εισάγει για πρώτη φορά στο C-HR, ένα αυτοφορτιζόμενο σύστημα κίνησης (Plug-in Hybrid). Και αυτό χρησιμοποιεί το μοτέρ βενζίνης των 2,0 λίτρων, όμως αποδίδει συνδυαστικά 223 ίππους. Μάλιστα, η μπαταρία με χωρητικότητα 51 kWh, του δίνει τη δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης για 66 χιλιόμετρα.
Από πλευράς επιδόσεων, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα είναι μία διαδικασία 7,4 δευτερολέπτων, με την τελική ταχύτητα να «αγγίζει» τα 180 χλμ./ώρα. Εντυπωσιακά είναι και τα νούμερα κατανάλωσης για την εν λόγω έκδοση, μιας και το C-HR χρειάζεται μόλις 0,9 λτ./100 χλμ. σε μεικτό κύκλο. Ανάλογα χαμηλές είναι και οι εκπομπές CO2, η οποίες φτάνουν τα 19 γρ./χλμ.
Οι παραγγελίες για το νέο Toyota C-HR στη χώρα μας αναμένεται να ξεκινήσουν στις αρχές του φθινοπώρου. Επιπλέον, οι πρώτες παραδόσεις του μοντέλου προς τους νέους ιδιοκτήτες θα γίνουν πραγματικότητα στο τέλος του τρέχοντος έτους.