Τα αυτόνομα οχήματα της Cruise «ανυπομονούν» να βγουν στους δρόμους. Μάλιστα, όπως όλα δείχνουν, είναι όλο και πιο κοντά στην κυκλοφορία οχημάτων, στα οποία ο οδηγός θα είναι περιττός.
Πριν μερικούς μήνες και συγκεκριμένα, στις αρχές Νοεμβρίου του περασμένου έτους, η εταιρεία ζήτησε έγκριση για την ανάπτυξη των αυτόνομων οχημάτων. Σε ότι αφορά την τελική απόφαση, αναμένεται τις επόμενες εβδομάδες.
Waymo: Μία περιπετειώδης βόλτα με αυτόνομο Robotaxi
Τα αυτόνομα οχήματα Cruise θα είναι τελείως… άδεια
Πλέον, οι ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ θα αποφασίσουν αν θα δώσουν άδεια στη Cruise για την ανάπτυξη 2.500 αυτόνομων οχημάτων. Ωστόσο, δεν θα έχουν καθόλου τιμόνι, καθρέπτες, φλας ακόμη και υαλοκαθαριστήρες.
Προς το παρόν, η εταιρεία προσφέρει μόνο μία περιορισμένη υπηρεσία στο Σαν Φρανσίσκο, με έναν μικρό στόλο από ηλεκτρικά Chevrolet Bolt. Αυτά διαθέτουν διάφορες μικροσυσκευές, αλλά οδηγός δεν υπάρχει ούτε και στην συγκεκριμένη περίπτωση.
Ωστόσο, η αίτηση της Cruise αφορά το δικό της όχημα, με την ονομασία Origin. Επίσης, έχει ξεκινήσει δοκιμές και στο Μαϊάμι για να συγκεντρώσει δεδομένα και να εξοικειώσει τον στόλο της με διαφορετικές οδικές συνθήκες.
Snap Up: Το αυτόνομο όχημα που χωράει παντού!
Η GM είχε υποβάλλει αίτηση το 2018
Να σημειώσουμε ότι το 2018, η General Motors είχε υποβάλλει αίτηση στον οργανισμό NHTSA. Στόχος ήταν να λάβει έγκριση για την κυκλοφορία ενός αυτοκινήτου χωρίς τιμόνι και πεντάλ φρένου, στους δρόμους των ΗΠΑ. Τελικά, δεν υπήρξε απάντηση στην αίτηση και η GM την απέσυρε το 2020.
Τέλος, η NHTSA έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι είναι επιφυλακτική με την αυτόνομη οδήγηση. Μάλιστα, τον περασμένο Δεκέμβριο ξεκίνησε επίσημη έρευνα για το σύστημα αυτόνομης οδήγησης μετά από 2 αναφορές για τραυματισμούς σε τροχαία ατυχήματα.
Origin: Η GM επεκτείνει τον στόλο αυτόνομων οχημάτων της
Η Anna Carlson της NHTSA, είχε δηλώσει για τα αυτόνομα οχήματα:
«Το κεντρικό ζήτημα είναι να αποφασίσουμε αν τα οχήματα που οδηγούνται όχι από ανθρώπους αλλά από υπολογιστές, πρέπει να συμμορφώνονται με τα πρότυπα ασφαλείας που αφορούν βασικά τους ανθρώπινους οδηγούς: απαιτήσεις για καθρέφτες, υαλοκαθαριστήρες και ούτω καθεξής».