Τα ηλεκτρικά καρτ είναι διασκεδαστικά και ταχύτατα, ενώ προωθούν τις μηδενικές εκπομπές ρύπων και δεν έχουν τις ίδιες απαιτήσεις συντήρησης, όπως τα καρτ με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Η εν λόγω κατηγορία τείνει να γίνει από τις αγαπημένες του κοινού, κυρίως για τις επιδόσεις των οχημάτων. Ένα νέο ηλεκτρικό καρτ της εταιρείας Blue Shock Race, απέδειξε πόση υψηλή απόδοση μπορεί να έχει ένα καρτ με ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Το ηλεκτρικό καρτ έσπασε όλα τα ρεκόρ!
Ηλεκτρικά καρτ: Έτοιμα για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2028 (;)
Το ηλεκτρικό καρτ της Blue Shock Race τα σπάει
Πιο συγκεκριμένα, το καρτ πέτυχε νέο παγκόσμιο ρεκόρ, σημειώνοντας εντυπωσιακή ταχύτητα, πρωτοφανή για ένα όχημα αυτής της κατηγορίας. Ειδικότερα, η εταιρεία με έδρα την Λετονία, ανακοίνωσε ότι έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ για το ταχύτερο ηλεκτρικό καρτ παραγωγής με ταχύτητα 163 χλμ./ώρα.
Η δοκιμή έλαβε χώρα την πρώτη βιώσιμη πίστα αγώνων στον κόσμο, στο Gotlandring στη Σουηδία, η οποία μάλιστα γιόρτασε πρόσφατα την 20ή επέτειο της. Επίσης, στην εν λόγω πίστα διεξάγονται αγώνες αυτοκινήτου, ωστόσο μπορεί να διαμορφωθεί και για αγώνες καρτ για συγκεκριμένες εκδηλώσεις.
Razor Ground Force Elite: Ένα ηλεκτρικό καρτ για έφηβους!
Ένα καρτ παραγωγής πέτυχε το ρεκόρ
Η εταιρεία χρησιμοποίησε για την επίτευξη του ρεκόρ ένα μη τροποποιημένο καρτ. Με αυτόν τον τρόπο, θέλησε να δείξει τις πραγματικές επιδόσεις ενός κλασικού καρτ που θα είχε στην κατοχή του ο καθένας. Επιπλέον, για την επίτευξη της ταχύτητας το καρτ «έτρεξε» σε ευθεία 590 μέτρων.
Τέλος, στο τιμόνι του οχήματος ήταν ο έμπειρος Σουηδός οδηγός καρτ, Leo Obrant. Να σημειώσουμε ότι ο Obrant, έτρεχε πρώτη φορά με ηλεκτρικό καρτ και έμεινε εντυπωσιασμένος, όπως δήλωσε και ο ίδιος.
mythen: Ηλεκτροκίνητος πύραυλος εδάφους-εδάφους!
Ειδικότερα, σημείωσε:
«Αυτή ήταν η πρώτη μου εμπειρία με ηλεκτρικά καρτ. Έχω τρέξει με καρτ με κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά η τελική ταχύτητα στους αγώνες για αυτά είναι περίπου 130 με 140 χλμ./ώρα. Ποτέ δεν έχω οδηγήσει ένα καρτ τόσο γρήγορα».