Το ότι το Rimac Nevera είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο που υπάρχει στον κόσμο ετούτο, το έχουμε αναφέρει πολλές φορές. Το αμιγώς ηλεκτρικό hypercar κάθε φορά συγκλονίζει με τις επιδόσεις του, καθώς έχει καταρρίψει μέχρι τώρα 23 ρεκόρ. Η τελική του ταχύτητα είναι ασύλληπτη, αφού αγγίζει τα 412 χλμ./ώρα, ενώ η επιτάχυνσή καθηλώνει αφού διανύει την απόσταση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 1,85 δευτερόλεπτα.
Ωστόσο, το Nevera όπως όλα δείχνουν δεν αρκείται στην κατάρριψη αυτών των ρεκόρ, και επεκτείνεται και σε άλλα πιο… ιδιαίτερα. Το ηλεκτρικού hypercar έκανε νέο ρεκόρ Γκίνες, που το καθιστά το ταχύτερο αλλά με την όπισθεν, καθώς ανέπτυξε ταχύτητα 275,47 χλμ./ώρα. Με λίγα λόγια δεν πιάνεται με τίποτα.
Rimac Nevera: Δωρεάν φόρτιση για… 8 χρόνια!
Το Rimac Nevera πάει σχεδόν το ίδιο μπρος και πίσω
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία Rimac υποστηρίζει πως το Nevera μπορεί να διανύσει την απόσταση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα. Δηλαδή, αρκετά κοντά στην ταχύτητα που αναπτύσσει όταν προχωράει προς τα εμπρός.
Η προσπάθεια για το εν λόγω ρεκόρ έλαβε χώρα στην πίστα του Papenburg, στη Γερμανία, στις 7 Οκτωβρίου. Στο τιμόνι του Nevera βρέθηκε ο Goran Drndak. Θυμίζουμε ότι το Rimac Nevera που συμμετείχε στη διαδικασία διαθέτει 1.914 ηλεκτρικούς ίππους. Τα χρώματά του ήταν πράσινο και μαύρο (Time Attack Edition).
Rimac Nevera: Ο νέος Βασιλιάς του Nurburgring!
Οι δυσκολίες της κίνησης προς τα… πίσω
Προφανώς, η ανάπτυξη τόσο μεγάλης ταχύτητας δεν είναι εύκολη υπόθεση, ενώ είναι και αρκετά επικίνδυνή για τον οδηγό. Επιπλέον, υπήρχε και μία άλλη δυσκολία. Σύμφωνα με τον επικεφαλής μηχανικό προγράμματος της Nevera, Matija Renic, η σχεδίαση και η κατασκευή του αυτοκινήτου δεν είχαν ως γνώμονα την κίνηση προς τα πίσω.
Ειδικότερα, ο Renic δήλωσε:
«Η αεροδυναμική, η ψύξη και η σταθερότητα δεν είχαν σχεδιαστεί για να ταξιδεύουν με ταχύτητα προς τα πίσω. Αλλά μετά, αρχίσαμε να μιλάμε για το πόσο διασκεδαστικό θα ήταν να το δοκιμάσουμε.»
Το Rimac Nevera εμπλουτίζει την τροπαιοθήκη του!
Τέλος, ο Renic συμπλήρωσε σχετικά με την προετοιμασία:
«Οι προσομοιώσεις μας έδειξαν ότι θα μπορούσαμε να επιτύχουμε πολύ πάνω από 220 χχλμ./ώρα, αλλά δεν είχαμε ιδέα για το πόσο σταθερό θα ήταν – μπαίναμε σε αχαρτογράφητη περιοχή.»