Από την πρώτη επαφή με το Super Soco CPX είναι ξεκάθαρο πως δεν έχει να ζηλέψει τίποτε από αντίστοιχες βενζινοκίνητες εκδοχές, σε ότι αφορά τις επιδόσεις. Χαρακτηριστικό που μπορεί να κάνει πολλούς να «αλλαξοπιστήσουν» και να ασπαστούν την ηλεκτροκίνηση.
Lambretta Elettra: To vintage συναντά την ηλεκτροκίνηση
Όμορφο σε εμφάνιση
Πιο συγκεκριμένα, το σχεδιαστικό τμήμα της Vmoto, η εταιρεία που κατασκευάζει το Super Soco CPX, προσφέρει μια κομψή και σύγχρονη εμφάνιση στο ηλεκτρικό scooter. Το εμπρόσθιο μέρος είναι αρκετά σπορτίφ και ενσωματώνει τα δυο προβολάκια.
Το επίπεδο πάτωμα συνδέει ένα χαμηλό και παράλληλο με το έδαφος οπίσθιο τμήμα, ενώ οι δυο ξεχωριστές μεγάλες σέλες εξασφαλίζουν την άνεση αναβάτη και επιβάτη. Μάλιστα σε ποιοτικό επίπεδο το CPX είναι ψηλά, και δικαιολογεί απόλυτα κάθε ευρώ της συνολικής τιμής του.
Τελική 90 χλμ./ώρα και 140 χλμ. αυτονομία
Πέρα από την εμφάνιση, το Super Soco CPX διαθέτει και εξαιρετικές επιδόσεις. Κάτω από τη μεγάλη σέλα το Super Soco CPΧ ενσωματώνει δύο μπαταρίες 60 Volt / 45 Ah. Οι δυο μπαταρίες προσφέρουν ικανοποιητική αυτονομία 140 χιλιομέτρων, ακόμα κι αν το σκούτερ στο πιο γρήγορο πρόγραμμα λειτουργίας αγγίζει την τελική ταχύτητα των 90 χλμ./ώρα.
Για τη φόρτισή τους απαιτούνται 3 έως 3,5 ώρες με ταχυφορτιστή 10Α. O ηλεκτροκινητήρας παράγει ισχύ 4.000 W (ή διαφορετικά 5,4 ίππων) και ροπή 150 Nm. Επιπλέον, διαθέτει τρία mode οδήγησης τα οποία περιορίζουν την τελική ταχύτητα στα 50/70/90 χλμ./ώρα χωρίς να μειώνουν την απόδοση. Η εναλλαγή ανάμεσα στα διαθέσιμα modes μπορεί να γίνει και εν κινήσει.
Yadea Kemper: «Ηλεκτρική» αποκάλυψη στο Μιλάνο
Ικανοποιεί σε κάθε διαδρομή
Από τα πρώτα χιλιόμετρα που θα διανύσει κανείς με το Super Soco CPX καταλαβαίνει τη στιβαρότητα της κατασκευής και εκτιμάει τη ροπή του ηλεκτροκινητήρα. Σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού η ώθηση είναι έντονη, κοντράροντας εύκολα βενζινοκίνητες κατασκευές των 125 κ.εκ. Ακόμη, στους μποτιλιαρισμένους δρόμους της πόλης, ο αναβάτης θα εκτιμήσει την ευελιξία του Soco CPX χάρη στο ελαφρύ τιμόνι και το γενικότερα ζυγισμένο σύνολο.
Η ανάρτηση διαθέτει ελαφρώς σκληρό set up αλλά εξασφαλίζει την πρόσφυση σε κάθε συνθήκη. Καλές εντυπώσεις αφήνει και το σύστημα πέδησης, με δίσκους διαμέτρου 240 χλστ. εμπρός και 180 χλστ. πίσω. Η επιβράδυνση με τη χρήση και των δύο φρένων είναι ισχυρή χάρη και στο σύστημα συνδυασμένης πέδησης.
Ναι, αξίζει κάθε ευρώ
Τέλος, για όσους θέλουν να βάλουν ένα ηλεκτρικό scooter στην καθημερινότητά τους, το Super Soco CPX είναι μια εξαιρετική επιλογή. Και ειδικά στην τιμή των 3.875 ευρώ έπειτα από την επιδότηση των 1.600 ευρώ.
Το Super Soco CΡΧ ανήκει στην κατηγορία των δικύκλων Α1, και θέλει δίπλωμα 125 κυβικών. Φυσικά, μπορεί να οδηγηθεί και από κατόχους διπλώματος αυτοκινήτου άνω των 27 ετών. Αρκεί να κατέχουν το δίπλωμά τους πάνω από 6 χρόνια.
Για τους ενδιαφερόμενους, το Super Soco CPX είναι διαθέσιμο από τη Motoway.
Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να θαυμάσετε και εσείς το Super Soco CPX , το οποίο δοκιμάσαμε για χάρη σας!
Απολαύστε το: