Το εργοστάσιο της Kia στη Νότια Κορέα άλλαξε και είναι έτοιμο για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων. Η νοτιοκορεάτικη μάρκα πραγματοποίησε μετατροπή στο εργοστάσιο της στο Gwangmyeong, που διήρκεσαν 8 μήνες, αναβαθμίζοντάς το σημαντικά. Μάλιστα, έχει προγραμματιστεί επανεκκίνηση της παραγωγής για τον Φεβρουάριο, με έμφαση στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων.
Σύμφωνα με επιβεβαιώσεις από το Hyundai Motor Group στην Korea Herald, οι γραμμές παραγωγής του εργοστασίου, που ιδρύθηκαν το 1973, θα ξεκινήσουν ξανά τη λειτουργία τους. Παράλληλα, τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων των EV3, EV4, και EV9, θα διαμορφωθούν στο εν λόγω εργοστάσιο.
Πιο συγκεκριμένα, το εργοστάσιο είναι έτοιμο να συμβάλει σημαντικά στην αντιμετώπιση της αυξανόμενης ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα. Να σημειώσουμε πως το εργοστάσιο διαθέτει ισχυρή δυναμικότητα 150.000 μονάδων.
KIA: Ηλεκτρικά vans με εναλλάξιμα αμαξώματα
Οι προτάσεις της KIA για την αγορά ηλεκτρικών
Επιπλέον, η KIA έχει ήδη ανακοινώσει τα μοντέλα EV3 και EV4, φιλοδοξώντας να καλύψει την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε μια κατηγορία ευρείας τιμών. Δηλαδή, από 35.000 δολάρια έως 50.000 δολάρια. Αυτά τα μοντέλα θα συμπληρώσουν την ήδη εντυπωσιακή σειρά ηλεκτρικών οχημάτων, με την Kia να επιδιώξει να πρωτοπορήσει στην εξέλιξη της αγοράς.
Σε συνέχεια των επενδυτικών σχεδίων του Ομίλου Hyundai τον Απρίλιο του 2023, οι προοπτικές είναι θετικές για την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Νότια Κορέα. Η επένδυση, που κοστίζει 24 τρισεκατομμύρια γουόν (περίπου 18 δισεκατομμύρια δολάρια), αφορά την αύξηση της παραγωγικής ικανότητας και των εξαγωγών.
Hyundai και KIA δημιουργούν ελαστικά με ενσωματωμένες αλυσίδες
Η νέα πλατφόρμα eM
Παράλληλα, προβάλλει την ανάπτυξη μιας νέας πλατφόρμας ηλεκτρικών οχημάτων, της eM, η οποία όπως όλα δείχνουν θα κάνει το ντεμπούτο της το 2025. Ειδικότερα, η πλατφόρμα eM θα προσφέρει ένα ευρύ φάσμα ηλεκτρικών οχημάτων από μικρά έως μεσαία, με σημαντική αύξηση της αυτονομίας. Ο στόχος είναι να προσφέρει περίπου 750 χιλιόμετρα για τα crossovers και 900 χιλιόμετρα για τα σεντάν. Ξεπερνώντας μάλιστα τις παρούσες τιμές WLTP των 507 χιλιομέτρων και 610 χιλιομέτρων, αντίστοιχα.
Το Kia EV9 στα χέρια του Ράφα Ναδάλ!
Τέλος, για την επίτευξη των στόχων αυτών, ο Όμιλος Hyundai σχεδιάζει την κατασκευή ενός εργοστασίου αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο Ulsan. Αυτό θα έχει περισσότερες ηλεκτρικές παραγωγικές ικανότητες που θα φτάνουν τα 150.000 ηλεκτρικά οχήματα. Αναδεικνύοντας, έτσι, τη δέσμευση της εταιρείας να πρωτοπορήσει στον τομέα των οχημάτων.