Η Alfa Romeo ετοιμάζεται να ξεκινήσει μια νέα εποχή στην κατηγορία των SUV με τη νέα «ηλεκτρική» γενιά του Stelvio που θα κάνει την εμφάνισή της το 2025. Ωστόσο, δεν θα σταματήσει εκεί. Το 2026 θα ακολουθήσει ένα νέο σαλόνι Giulia. Ακόμη, η μάρκα σχεδιάζει να προχωρήσει σε αποκλειστική παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων μόλις ένα χρόνο μετά.
Τα νέα αυτοκίνητα θα είναι τα πρώτα που θα χρησιμοποιούν την πλατφόρμα STLA Large 800V. Αυτό θα επιτρέψει στα μοντέλα Quadrifoglio να απολαμβάνουν πλήρως τις δυνατότητες της νέας πλατφόρμας Stellantis, προσφέροντας εξαιρετικές επιδόσεις.
Alfa Romeo: Το τέλος των… συμβατικών Quadrifoglio πλησιάζει!
Η πλατφόρμα STLA Large θα απογειώσει τα μοντέλα της Alfa Romeo
Πιο συγκεκριμένα, ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην ταχύτητα, με τα νέα μοντέλα να πετυχαίνουν εντυπωσιακά νούμερα επιτάχυνσης μέσω της πλατφόρμα STLA Large. Πιο αναλυτικά, θα είναι ικανά να ολοκληρώνουν την απόσταση 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 2 δευτερόλεπτα. Να σημειώσουμε πως αυτοί οι χρόνοι είναι οι μισοί των 3,8 δευτερολέπτων και 3,9 δευτερολέπτων που πετυχαίνουν τα Stelvio QV και Giulia QV με κινητήρα V6.
Επίσης, το νέο Dodge Charger Daytona είναι το πρώτο αυτοκίνητο επιδόσεων που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα, αλλά με 400 Volt. Ωστόσο, προσφέρει την εντυπωσιακή απόδοση των 670 ίππων, ενώ διανύει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα.
Alfa Romeo Milano: Τελευταίες πινελιές πριν την παρουσίαση της στις 10 Απριλίου
Μεγαλύτερη αυτονομία και γρηγορότερη φόρτιση
Τα νέα μοντέλα της Alfa Romeo θα προσφέρουν επίσης εξαιρετική αυτονομία, με μπαταρίες υψηλής χωρητικότητας και γρήγορους ρυθμούς φόρτισης. Η τεχνολογία των 800V ανοίγει νέους ορίζοντες στην αυτοκινητική βιομηχανία, προσφέροντας σημαντικές βελτιώσεις σε βάρος και αυτονομία.
Με ενεργές αντιστρεπτικές μπάρες και προηγμένα συστήματα ανίχνευσης εδάφους, η μάρκα επιδιώκει να διατηρήσει την αίσθηση οδήγησης που την χαρακτηρίζει, ακόμη και με τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Ακόμη, τα νέα μοντέλα θα είναι τα πρώτα που θα υιοθετήσουν τη νέα αρχιτεκτονική υπολογιστή STLA Brain της Stellantis.
Alfa Romeo: Αύξηση των πωλήσεων στην Ελλάδα το 2023
Με λιγότερη έμφαση στις ψηφιακές καινοτομίες
Σε ότι έχει να κάνει με το εσωτερικό των νέων μοντέλων, η εταιρεία θα ακολουθήσει μία πιο συντηρητική προσέγγιση σε ότι αφορά τις ψηφιακές παροχές. Ο CEO της Alfa Romeo, Jean-Phillipe Imparato έχει ξεκαθαρίσει πως δεν θα προσφέρει στους πελάτες άπειρες οθόνες infotainment ή 200 ψηφιακά συστήματα υποβοήθησης. Μάλιστα, τόνισε πως τα 2 αυτοκίνητα θα διατηρήσουν την υπογραφή «cannocchiale» (τηλεσκόπιο) θήκη οργάνων, ενώ θα αποκτήσουν μεγαλύτερη οθόνη ψυχαγωγίας.
Τέλος, η κατασκευή της Stelvio αλλά και της Giulia θα λάβει χώρα στο εργοστάσιο του Cassino..
Πηγή: Autocar