Alfa Romeo: Το τέλος των… συμβατικών Quadrifoglio πλησιάζει!

Σύμφωνα με την Alfa Romeo, τα Giulia και Stelvio Quadrifoglio με κινητήρα εσωτερικής καύσης παύουν την παραγωγή τους εν όψει ηλεκτροκίνησης.

Ακούστε το άρθρο

Σύμφωνα με τον Larry Dominique, ανώτερο αντιπρόεδρο της Alfa Romeo και της Fiat, τόσο η Giulia όσο και η Stelvio βρίσκονται στα τελευταία τους πόδια καθώς οι ηλεκτρικοί αντικαταστάτες τους βρίσκονται στο δρόμο.

Πιο συγκεκριμένα, δήλωσε:

«Αυτή είναι η τελευταία ευκαιρία να αποκτήσετε ένα Quadrifoglio με τεχνολογία μόνο κινητήρα εσωτερικής καύσης καθώς συνεχίζουμε τη μεταμόρφωσή μας σε ένα ηλεκτρισμένο μέλλον, αλλά αυτό δεν είναι το τέλος της ιστορίας. Ανυπομονώ να παρουσιάσω το επόμενο κεφάλαιο στο ταξίδι του τετράφυλλου τριφυλλιού.»

Alfa Romeo Milano: Τελευταίες πινελιές πριν την παρουσίαση της στις 10 Απριλίου

Τέλος εποχής… για τα μοντέλα εσωτερικής καύσης

Τόσο η Giulia Quadrifolgio όσο και η Stelvio Quadrifolgio θα τερματίσουν την παραγωγή τους τον Ιούνιο του 2024. Μάλιστα, τα βιβλία παραγγελιών θα κλείσουν οριστικά στη Βόρεια Αμερική τον Απρίλιο.

Alfa Romeo: Ποιο θα είναι το όνομα του νέου ηλεκτρικού SUV;

Όπως είπε ο Dominique, αυτό δεν είναι το τέλος των αυτοκινήτων Quadrifoglio γενικά. Αλλά το τέλος των μοντέλων Quadrifoglio αμιγώς εσωτερικής καύσης. Οι αντικαταστάσεις και για τα δύο αυτοκίνητα θα έχουν κάποια μορφή ηλεκτροκίνησης, είτε είναι υβριδικά είτε πλήρως ηλεκτρικά.

Alfa Romeo: Αύξηση των πωλήσεων στην Ελλάδα το 2023

Ένα ηλεκτρικό sedan 1.000 ίππων θα αντικαταστήσει τη Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Ωστόσο, οι αρχικές υποδείξεις από το CEO της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato, υποδηλώνουν ότι ένα πλήρως ηλεκτρικό σεντάν 1.000 ίππων θα αντικαταστήσει την τρέχουσα Giulia Quadrifoglio.

Μια τέτοια ηλεκτρική Alfa Giulia Quadrifoglio θα κατασκευαστεί στην ηλεκτρική πλατφόρμα STLA Large του Stellantis, την ίδια που θα στηρίζει το ηλεκτρικό Dodge Charger Daytona που θα κυκλοφορήσει σύντομα.

Θα χρησιμοποιεί τεχνολογία 800 volt και θα μπορούσε να έχει αυτονομία 500 μιλίων. Δεδομένου ότι γνωρίζουμε ότι η αρχιτεκτονική μπορεί να φιλοξενήσει τόσο ηλεκτρικά όσο και κινητήρια σύνολα εσωτερικής καύσης.

 

Πηγή: TheDrive.com

 

abb_img