Ένα νέο κεφάλαιο ανοίγει για την ιταλική εταιρεία κατασκευής υπεραυτοκινήτων, Lamborghini, καθώς ανακοίνωσε την επανασχεδίαση του λογότυπού της. Έπειτα από πάνω από δύο δεκαετίες, η εταιρεία αποφάσισε να δώσει νέα αισθητική στο εμβληματικό της σήμα, το Raging bull. Στόχος της ανάδειξη των ξεχωριστών χαρακτηριστικών της μάρκας.
Lamborghini: Τα μεγάλα «ηλεκτρικά»… σχέδια της μάρκας
Οι αλλαγές στο λογότυπο
Το νέο λογότυπο, που θα εφαρμοστεί σε όλα τα μελλοντικά μοντέλα, περιγράφεται ως μια ανανέωση που αντικατοπτρίζει καλύτερα τις “γενναίες”, “απροσδόκητες” και “αυθεντικές” αξίες της εταιρείας. Επιπλέον, η Lamborghini εισάγει μια νέα γραμματοσειρά κατά παραγγελία, η οποία αναδεικνύει τις αιχμηρές γραμμές και τη γεωμετρική ακρίβεια των αυτοκινήτων της.
Η ιστορία της Lamborghini στο St. Moritz
Αν και το σήμα διατηρεί τη γενική του μορφή, τις λεπτομέρειες σε φωτεινό χρυσό έχει αντικαταστήσει το πιο διακριτικό μπρούτζο. Επιπλέον, η γραφή του ονόματος Lamborghini έχει ενισχυθεί, συμβολίζοντας την απόλυτη ταυτότητα της μάρκας.
Lamborghini: Ετοιμάζει ηλεκτροκίνητα έντονης συναισθηματικής απήχησης
Ποιο μοντέλο της Lamborghini θα φέρει το νέο σήμα;
Το πρώτο αυτοκίνητο που θα κυκλοφορήσει με το νέο σήμα θα είναι πιθανότατα η plug-in υβριδική έκδοση του δημοφιλούς SUV Urus. Επίσης, υπενθυμίζουμε ότι περιμένουμε την ανακοίνωση του διαδόχου του Hurácan μέσα στο τρέχον έτος.
Πέραν αυτού, η εταιρεία αποφάσισε να προβάλει τον ταύρο του λογότυπου χωρίς το συνοδευτικό περιβάλλον και το όνομα “Lamborghini” στις διαδικτυακές της πλατφόρμες. Με αυτό τον τρόπο φέρνει αλλαγές τόσο στην αισθητική όσο και στην επικοινωνία της εταιρείας.
Τέλος, η αλλαγή στο λογότυπο αποτελεί μέρος της επιχειρηματικής στρατηγικής “Direzione Cor Tauri” της μάρκας. Η εν λόγω στρατηγική προβλέπει την ηλεκτροκίνηση της γκάμας προϊόντων της έως το τέλος του 2024. Όπως επίσης και την πρώτη παρουσίαση ενός ηλεκτρικού οχήματος βασισμένου στη φιλοσοφία του crossover Lanzador περίπου το 2028.
Πηγή: Autocar