Τα υβριδικά έδειξαν τον δρόμο των πωλήσεων στην Ελλάδα

Τα υβριδικά αυτοκίνητα παρέμειναν ψηλά τον μήνα Μάρτιο στις πωλήσεις στην ελληνική αγορά, σημειώνοντας αύξηση 8%.

Ακούστε το άρθρο

Τον προηγούμενο μήνα μπορεί οι πωλήσεις των καινούριων αυτοκινήτων να γνώρισαν πτώση, όμως τα υβριδικά αυτοκίνητα κράτησαν το μερίδιο αγοράς τους. Σημείωσαν αύξηση 8,6% καταλαμβάνοντας συνολικά το 28,8% του συνόλου των πωλήσεων.

Σχεδόν σταθερές έμειναν οι πωλήσεις των αυτοκινήτων με βασικό καύσιμο το φυσικό αέριο (-0,1%) και το υγραέριο (0%). Πτώση σημείωσαν για άλλον έναν μήνα τα αυτοκίνητα με βασικό καύσιμο το πετρέλαιο (-4,1%), ενώ το ίδιο πτωτική ήταν η πορεία των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων (-2,7%).

Η αγαπημένη κατηγορία των Ελλήνων οδηγών για άλλον έναν μήνα παρέμεινε η Β-SUV κατηγορία με μερίδιο αγοράς 31,5% όταν όλη η κατηγορία συγκέντρωσε το 55,2% του συνόλου των πωλήσεων. Η αμέσως επόμενη δημοφιλή κατηγορία ήταν η C με συνολικό μερίδιο αγοράς 27,1% (21,4% τα SUV) και ακολούθησε η Α κατηγορία με συνολικό μερίδιο αγοράς 9,1%.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

abb_img