Έρχεται με 510 ίππους και 547 lb-ft ροπής και με χρόνο 0-100χλμ/ώρα 2,9 δευτερολέπτων και τελική ταχύτητα 260 χλμ/ώρα. Το μοντέλο κάνει το ντεμπούτο του, αλλά με πιο επιθετικό πλεονέκτημα. Συμπεριλαμβανομένου ενός νέου κιτ αμαξώματος και αναβαθμισμένους τροχούς. Έπειδή αυτό είναι ένα νέο μοντέλο, είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται η εταιρεία για να ενθουσιάσει έτσι το κοινό.
Ισχυρό!
Ξεκινά έτσι με τη νέα μονάδα μετάδοσης κίνησης Performance 4DU, επειδή αυτή είναι το κλειδί για την επίτευξη μεγαλύτερης ροπής, ισχύος, αλλά και απόδοσης. Η εταιρεία λέει ότι σε σύγκριση με την προηγούμενη μονάδα μετάδοσης κίνησης, η νέα μπορεί έτσι να προσφέρει.
- 22% περισσότερη συνεχής ισχύ
- 32% περισσότερη ισχύ αιχμής
- 16% περισσότερη παροχή ισχύος αιχμής
Έτσι οι βελτιώσεις στην απόδοση, είναι 0,6” και μέχρι τα 100 χλμ/ώρα, επειδή είναι γρηγορότερο απο πριν, με 60+ ίππους. Αλλά οι αριθμοί υποστηρίζονται και από μια γκάμα άλλων αναβαθμίσεων, για να μετατρέψουν έτσι το Model 3 Performance σε ένα σπορ σεντάν.
Αυξημένη αποτελεσματικότητα, μειωμένη εμβέλεια
Η εταιρεία δηλώνει ότι κατάφερε στη πορεία να βρει μια αύξηση 2% στην απόδοση. Το βελτιωμένο Model 3 Performance έχει τώρα έτσι εκτιμώμενη αυτονομία 476 χλμ, από 499 χλμ που προσέφερε το προηγούμενο μοντέλο. Αλλά στο δίκτυο Supercharger, θα ανακτήσει έως και 228 χλμ αυτονομίας σε 15′, επειδή μπορεί να χρησιμοποιεί έναν γρήγορο φορτιστή. Η απόδοση οφείλεται και στον βελτιωμένο εξοπλισμό, αλλά και στους σφυρήλατους τροχούς των 20 ιντσών, αλλά και στα ελαστικά Pirelli P Zero4. Αυτή η ρύθμιση αυξάνει την επαφή του οχήματος με το έδαφος, αλλά διαθέτει και χαμηλότερη αντίσταση κύλισης.
Αναβαθμισμένο πλαίσιο και λειτουργίες
Το σύστημα AWD έχει επαναπρογραμματιστεί έτσι, για να προσαρμόζεται με τον νέο πίσω κινητήρα Performance 4DU. Και με τη βαθμονόμηση να βελτιώνει τη μεταφορά βάρους. Για βελτιωμένο στρίψιμο και καλύτερη οδήγηση στις στροφές. Επειδή υπάρχουν τώρα νέα τακάκια φρένων, έχει βελτιωθεί ακόμη και το φρενάρισμα. Έτσι με την νέα ισχύ και την αυξημένη τελική ταχύτητα, η Tesla διασφάλισε, ότι το σασί ήταν ικανό να χειριστεί την ιπποδύναμη. Έτσι εξοπλίστηκε, με ένα ολοκαίνουργιο σύστημα ανάρτησης και αμορτισέρ. Το σύστημα προσφέρει ρυθμίσεις οδήγησης και χειρισμού σε πραγματικό χρόνο, που ελέγχονται από τρεις λειτουργίες Standard, Sport και Track.
Track Mode V3 για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις επιδόσεις σας στο Model 3
Το νέο Model 3 Performance, χρησιμοποιεί χειριστήρια κινητήρα, αλλά και χειριστήρια ανάρτησης, αλλά και για την ψύξη του συστήματος μετάδοσης κίνησης. Αλλά και το Vehicle Dynamic Controller στο Track Mode V3. Αυτό στοχεύει να προσφέρει στον οδηγό μια πιο προβλέψιμη, αλλά και διαισθητική εμπειρία στη ρύθμιση του οχήματος και την ψύξη. Τοποθετημένο στην κεντρικά το infotainment, διαθέτει ένα αναθεωρημένο περιβάλλον εργασίας, επειδή πρέπει να παρέχει όλες τις πληροφορίες και με ευκολία.
Βελτιωμένος σχεδιασμός με επίκεντρο τις επιδόσεις
Οι αλλαγές στο εξωτερικό περιλαμβάνουν, επανασχεδιασμένες εμπρός και πίσω προσόψεις, πρόσθετο μπροστινό διαχωριστή, σπόιλερ και ενός πίσω διαχύτη. Προσδίδουν αισθητικά στο όχημα μια σχεδίαση για επιδόσεις, αλλά διασφαλίζουν επίσης, ότι το όχημα είναι πιο σταθερό, συγκεντρώνοντας τις βελτιώσεις.
- 5% μείωση της αντίστασης
- Μείωση 36% στον ανελκυστήρα
- Βελτίωση 55% στην ισορροπία ανύψωσης εμπρός-πίσω
Στο εσωτερικό, υπάρχουν και νέα σπορ καθίσματα με βελτιωμένη ενίσχυση και καλύτερη θέση και έτσι φαίνεται να είναι τα ίδια στο Model S. Αυτά τα θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα 12 κατευθύνσεων, διασφαλίζουν ότι θα αξιοποιήσετε το όχημα χωρίς να θυσιάσετε και την άνεση. Η εκτιμώμενη παράδοση, είναι Μάιος-Ιούνιος του 2024 και το νέο Model 3 Performance κοστίζει 52.990 $.
Πηγή: CARBUZZ