Η Lotus ανακοίνωσε ότι η απίστευτη Evija X έκανε τον τρίτο πιο γρήγορο γύρο στο Nurburgring. Με το ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο να ολοκληρώνει την πίστα σε 6:24.047. Η μάρκα με έδρα το Νόρφολκ, επιβεβαίωσε το απίστευτο επίτευγμα σήμερα. Μήνες μετά τον εντοπισμό του σκληροπυρηνικού Evija στην Πράσινη Κόλαση.
Το Evija απέχει ακόμα από τους ταχύτερους και δεύτερους ταχύτερους χρόνους. Ωστόσο, το Lotus μπορεί να διεκδικήσει έναν μάλλον μοναδικό τίτλο. Να είναι το πιο γρήγορο αυτοκίνητο στο Nurburgring με πλαίσιο προδιαγραφών παραγωγής.
Το Lotus μπορεί να επιστρέψει στο Nurburgring για καλύτερο χρόνο γύρου
Θα χρειαζόταν ένα θαύμα (ή μια απίστευτη μηχανική) για να νικήσει την Porsche ή τη Volkswagen. Αλλά η Lotus είναι πεπεισμένη ότι μπορεί να τα καταφέρει καλύτερα. Το εκπληκτικό ρεκόρ γύρου σημειώθηκε σε υγρή πίστα. Οπότε υπάρχει πιθανότητα η αυτοκινητοβιομηχανία να επιστρέψει στο «Ring για να κερδίσει πολύτιμα δευτερόλεπτα». «Προσέξτε αυτόν τον χώρο», είπε η εταιρεία.
Ενώ το εξωτερικό διαφέρει πολύ από το τυπικό Evija, το υλικό παραμένει το ίδιο. Υπάρχει μια εκπληκτική ισχύς 1.972 ίππων και 1.257 lb-ft ροπής χάρη σε τέσσερις ηλεκτροκινητήρες και μια μπαταρία 70 kWh. Λοιπόν, αν δεν υπήρχαν μηχανικές αλλαγές, πώς μπόρεσε το Evija X να τρέξει έναν τόσο γρήγορο χρόνο γύρου;
Η Lotus συνεργάστηκε με τη Multimatic, την εταιρεία που βοήθησε για να βελτιώσει την αεροδυναμική και την οδική συμπεριφορά. Το μοντέλο που μπήκε στην πίστα, φορά ένα τεράστιο πίσω φτερό, καθώς και ένα εμφανές μπροστινό splitter και καναντέρ. Ως αποτέλεσμα, το Evija X παράγει πάνω από 6.600 λίβρες κάθετης δύναμης.
Θα πουληθεί σε πελάτες;
Άλλες βελτιώσεις περιλαμβάνουν Pirelli P-Zero και δίσκους φρένων από άνθρακα. Η Lotus δεν έχει δηλώσει εάν θα πουλήσει το Evija X σε πελάτες. Αλλά υποθέτουμε ότι αρκετοί πελάτες, θα ρωτήσουν για αυτό το όπλο πίστας μετά την απόδοσή του στο Nurburgring. Εάν διατεθεί στους πελάτες, αναμένουμε ότι η τιμή θα ξεπεράσει τη ζητούμενη τιμή των 2,3 εκατομμυρίων δολαρίων του τυπικού μοντέλου.
Ο χρόνος του Evija X είναι απίστευτος, ξεπερνώντας τον κάτοχο του ρεκόρ αυτοκινήτου παραγωγής, τη Mercedes-AMG ONE. Για περισσότερα από δέκα δευτερόλεπτα. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε τι θα μπορούσε να κάνει η αυτοκινητοβιομηχανία εάν ξεπερνούσε τις αεροδυναμικές βελτιώσεις.