Lotus Emeya: Για παθιασμένες επιδόσεις all weather !

Η Lotus επανεφευρίσκει τον εαυτό της ως κατασκευαστής ηλεκτρικών, με την απόλυτη ταχύτητα και την απόδοση στις στροφές να την χαρακτηρίζει στο έπακρο!

Ακούστε το άρθρο

Με τα αδέρφια Eletre και Emeya να αποκαλύπτονται, η Lotus προσπαθεί να κατακτήσει μια ευρύτερη περιοχή της αγοράς αυτοκινήτων, ενώ εξακολουθεί να προσφέρει παθιασμένες επιδόσεις. Με μια μπαταρία 102 kWh, το Emeya μόλις ολοκλήρωσε μια σειρά από δοκιμές σε ζεστό και κρύο καιρό, διασφαλίζοντας την απροβλημάτιστη οδήγηση για αυτό το νέο τετράθυρο GT. Ενώ η Emira φέρει την ιστορική διθέσια κληρονομιά των σπορ αυτοκινήτων, η αυτοκινητοβιομηχανία που ανήκει στην Geely, περνά σε μια ταχεία ηλεκτρική μετάβαση. 

Αρχικά αποκαλύπτοντας το φιλικό προς την οικογένεια crossover Eletre με 905 ίππους, το αδελφό μοντέλο αυτού του εκπληκτικού crossover, είναι γνωστό ως Emeya. «Ένα Lotus θα πρέπει να είναι ελκυστικό και επιθυμητό, αλλά και ασφαλές και προβλέψιμο», δήλωσε ο Gavan Kershaw, διευθυντής ιδιοτήτων και ακεραιότητας προϊόντων στη Lotus. « Αυτό δεν σημαίνει βαρετό, στην πραγματικότητα, ακριβώς το αντίθετο!».

Αυτό οφείλεται στο γεγονός, ότι το τετραθέσιο grand tourer, χρειάζεται μόνο 2,78 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 100 χλμ από  στάση, με τελική ταχύτητα τα 255 χλμ/ώρα. Αυτό το τοποθετεί στην επικράτεια της Porsche Taycan Turbo S και του Model S Plaid της Tesla. Είτε έτσι είτε αλλιώς, αυτή η ταχύτητα σε συνδυασμό με τέσσερις πόρτες και τέσσερα καθίσματα είναι εντυπωσιακή.

Με έως και 905 ίππους και 725 lb-ft ροπής, η Lotus γνωρίζει ότι αυτές οι τιμές ισχύος είναι αρκετά καλές. Έτσι, επικεντρώνεται δικαίως στο να διασφαλίσει ότι το ηλεκτρικό GT αυτοκίνητό της, μπορεί πραγματικά να κάνει μεγάλες αποστάσεις σε ταξίδια. Εξοπλισμένο με μια μπαταρία 102 kWh, το πρώτο βήμα για να δεί πόσο μακριά μπορεί να φτάσει το Emeya είναι να το «κρυώσει».

Δοκιμές στον Αρκτικό κύκλο

Οδηγώντας σε έναν κύκλο 250 χιλιομέτρων στον Αρκτικό Κύκλο γύρω από το Ivalo της Φινλανδίας, οι μηχανικοί της Lotus λένε ότι μόλις ολοκλήρωσαν ένα αυστηρό, τριετές πρόγραμμα δοκιμών για το Emeya, που εκτείνεται σε ολόκληρο τον κόσμο. Με θερμοκρασίες που κυμαίνονται από -20 έως 104 βαθμούς Φαρενάιτ, η Lotus ελπίζει να περιορίσει την υποβάθμιση της μπαταρίας με βάση τη θερμοκρασία.

«Η διαδικασία δοκιμών στη Lotus είναι αυστηρή και καλύπτει μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση των επιδόσεων όλων, από την ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης μέχρι την μπαταρία και τα ελαστικά», δήλωσε ο Sylvain Verstraeten, περιφερειακός διευθυντής γραμμής οχημάτων για το Emeya. 

«Η Emeya είναι το απόλυτο πλήρως ηλεκτρικό grand tourer, σχεδιασμένο για να προσφέρει τη βέλτιστη οδηγική εμπειρία για τους πελάτες μας, 365 ημέρες το χρόνο και υπό όλες τις συνθήκες.» Το πρόγραμμα δοκιμών για κρύο καιρό, περιελάμβανε μια σειρά από συγκεκριμένες καταστάσεις, συμπεριλαμβανομένης της χαμηλής σταθερότητας της επιφάνειας πρόσφυσης, καθώς και της λειτουργικότητας του συστήματος υποβοήθησης του οδηγού, σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας. 

Το πιο σημαντικό, ωστόσο, ήταν τα σημεία δεδομένων που περιβάλλουν τη φόρτιση και το λειτουργικό εύρος σε θερμοκρασίες κατάψυξης, συγκεκριμένα γύρω από το σύστημα θερμικής διαχείρισης της Lotus. Πέρα από τις βόρειες περιοχές της Σκανδιναβίας, η Lotus οδήγησε επίσης το τετράθυρο GT της αυτοκίνητο σε μια σειρά από πίστες, συμπεριλαμβανομένου του Nürburgring και ενός βρόχου υψηλής ταχύτητας γνωστό ως Nardò Ring. 

Οι γερμανικές Autobahn, καθώς και οι εσωτερικές περιοχές της Μογγολίας, χρησιμοποιήθηκαν επίσης ως τόποι δοκιμών σύμφωνα με τη Lotus. Ωστόσο, η επιλογή για δοκιμή στο παγερό κρύο της βόρειας Ευρώπης, δεν ήταν μόνο για εκτιμήσεις της διάρκειας ζωής της μπαταρίας. Στην πραγματικότητα, η Lotus λέει ότι θέλει το Emeya, να είναι ικανό για όλες τις καιρικές συνθήκες. Με τετρακίνηση, μια σειρά προηγμένων συστημάτων ελέγχου και συγκεκριμένα ζεύγη ελαστικών, η Lotus λέει ότι το Emeya θα τα καταφέρνει όλο το χρόνο.

Ανέσεις – Εξοπλίσμός

Επιπλέον, η Lotus θα περιλαμβάνει μια σειρά από θερμαινόμενες επιφάνειες για να κρατά τους οδηγούς ζεστούς και ασφαλείς. Από τα προθερμασμένα καθίσματα μέχρι τις θερμαινόμενες κάμερες και τους πλευρικούς καθρέφτες, το Lotus δεν θα στερείται πλέον τις ανέσεις, με την οθόνη επίσης του head-up σε μπλε φωτισμό, να αυξάνει την ορατότητα στο φωτεινό λευκό φόντο.

Η παραγωγή του Emeya, πρόκειται να ξεκινήσει φέτος, αν και η Lotus δεν έχει ακόμη αποκαλύψει ένα ακριβές χρονοδιάγραμμα για τις παραδόσεις. Η παραγωγή αναμένεται να γίνει στο εργοστάσιο της εταιρείας Wuhan, στην Κίνα, το οποίο ολοκληρώθηκε το 2022. Η τιμολόγηση παραμένει επίσης ασαφής, αν και υποπτευόμαστε ότι αυτό το πολύ γρήγορο GT θα είναι ακριβό, με πιθανή τιμή περίπου στα 92.000 ευρώ.

 

abb_img