BYD: στοχεύει να αντικαταστήσει το Routemaster του Λονδίνου με ένα ηλεκτρικό λεωφορείο αυτονομίας 640 χλμ

Το νέο διώροφο λεωφορείο BYD BD11 πρόκειται να αντικαταστήσει το Routemaster του Λονδίνου με μέγιστη αυτονομία άνω των 640 χλμ

Ακούστε το άρθρο

Το νέο διώροφο λεωφορείο BYD BD11 πρόκειται να αντικαταστήσει το Routemaster του Λονδίνου. Το BD11 έχει συνολική χωρητικότητα μπαταρίας έως και 532 kWh. Το λεωφορείο θα διανύει περισσότερα από 1,5 χλμ ανά kWh. Υποδηλώνοντας μια αξιοποιήσιμη αυτονομία άνω των 640 χλμ. Τα περισσότερα λεωφορεία του Λονδίνου ταξιδεύουν μεταξύ 160 και 320 ​​χλμ την ημέρα.

Γεγονός είναι ότι η εταιρεία παράγει τις μπαταρίες της εξ ολοκλήρου εσωτερικά. Αυτό  σημαίνει ότι η ανακαίνιση της γραμμής μετάδοσης κίνησης του BD11 θα είναι πολύ φθηνότερη. Και πιο βιώσιμη από ό,τι αν είχε χρησιμοποιήσει ένα πακέτο από τρίτο προμηθευτή.
Η μπαταρία είναι ένα δομικό στοιχείο της νέας πλατφόρμας επαγγελματικών οχημάτων e-Platform 3.0 της BYD. Η οποία έχει θετικές συνέπειες για την άνεση και την ακαμψία της οδήγησης, δήλωσε η BYD. Άλλα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας περιλαμβάνουν κινητήρες εντός του τροχού.

 

Η BYD παραμένει αυστηρή, σε ακριβείς εμπορικούς στόχους και προβολές όγκου. Δεδομένων των ευαισθησιών, σχετικά με τις διαδικασίες δημοπράτησης δημοσίων μεταφορών. Ο διευθύνων σύμβουλος επαγγελματικών οχημάτων της BYD UK Frank Thorpe είπε. Ότι «ελπίζει» ότι μπορεί να αντικαταστήσει το New Routemaster της Wrightbus ως το προεπιλεγμένο λεωφορείο του Λονδίνου.

Αλλαγή εποχής

“Πιστεύουμε ειλικρινά ότι είναι ένα προϊόν που αλλάζει το παιχνίδι όσον αφορά την αποτελεσματικότητά του. Την ασφάλεια και την εμπορική του απήχηση. Πιστεύουμε ότι θα είναι σημαντικό”, δήλωσε ο Thorpe.

Σταμάτησε να δίνει προβλέψεις για τις πωλήσεις. Αλλά είπε: «Είχαμε μια φανταστική αντίδραση από τους φορείς εκμετάλλευσης και τους ενδιαφερόμενους φορείς. Το Υπουργείο Μεταφορών δηλαδή για το Λονδίνο και τώρα θα αποδείξουμε αυτό που λέμε.

“Αυτό είναι το κλειδί: μπορούμε να πούμε όλα τα είδη, αλλά πρέπει να αποδείξουμε ότι είναι το καλύτερο λεωφορείο για το βρετανικό κοινό. Τους φορολογούμενους και τους ενδιαφερόμενους”. Το BD11 θα φτάσει ως διώροφο το τρίτο τρίμηνο του 2024.

Η SMMT ανέφερε ότι «περισσότερο από το 40% των μονοόροφων και διώροφων του Ηνωμένου Βασιλείου έχουν πλέον μηδενικές εκπομπές. Τα λεωφορεία οδηγούν τον αγώνα της Βρετανίας, για τη μεταφορά απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές. Ως τη μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης, για τα πιο πράσινα οδικά επιβατικά οχήματα».

Τα ηλεκτρικά λεωφορεία είναι επίσης σημαντικά πιο ακριβά στην αγορά από τα εναλλακτικά τους. Που λειτουργούν με καύση,  σημείωσε η SMMT. Η BYD έχει ήδη προμηθεύσει λεωφορεία στην Go-Ahead, σε συνεργασία με τον Βρετανό κατασκευαστή Alexander Dennis. Αλλά τώρα λειτουργεί ανεξάρτητα και θα αποστέλλει τα λεωφορεία από την Κίνα.

Πηγή: Autocar

abb_img