Η Lamborghini αναζητά νέους τρόπους για να κάνει τα οχήματά της να προκαλούν τα συναισθήματα του οδηγού. Κάτι που θα μπορούσε να αποδειχθεί πρόκληση, μόλις αρχίσει να κατασκευάζει ηλεκτρικά οχήματα. Ωστόσο, η ιταλική εταιρεία δεν ενδιαφέρεται να προσομοιώσει τον χαρακτήρα ενός ICE, σε ένα ηλεκτρικό όχημα. Όπως έχει κάνει η Hyundai με το Ioniq 5 N.
Μιλώντας πρόσφατα στον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου, ο επικεφαλής τεχνικός διευθυντής της Lamborghini Rouven Mohr, είπε. Στοχεύουμε στην κατασκευή αυτοκινήτων με την ισχυρότερη σύνδεση μεταξύ ανθρώπου και μηχανής. Είναι «πιο δύσκολο» αλλά «όχι αδύνατο» να γίνει αυτό με τα EV και η εταιρεία έχει ήδη μερικές καλές ιδέες.
«Δεν είναι ο σωστός τρόπος να μιμηθείς τον χαρακτήρα των κινητήρων εσωτερικής καύσης (ICE). Ο χαρακτήρας ορίζεται από άλλα πράγματα. Νομίζω ότι έχουμε μερικές καλές ιδέες. Τα επόμενα δύο χρόνια θα δείξουμε τις σκέψεις μας.
Ο Mohr είπε, ότι η Lamborghini διερευνά τρόπους για να δημιουργήσει την αίσθηση «θέλω να έχω». Και την οποία νιώθουν οι σημερινοί αγοραστές της, για τα επερχόμενα EV της. Είπε ότι το Ioniq 5 N είναι ένα «πραγματικά καλοδουλεμένο αυτοκίνητο». Αλλα η Lamborghini χρειάζεται «κάτι διαφορετικό από αυτό που ήδη υπάρχει».
«Η αυτοκινητοβιομηχανία, πρέπει να επανεφεύρει τα χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου, που θα καθορίζουν τον χαρακτήρα», πρόσθεσε. «Βήμα προς βήμα, οι επόμενες γενιές θα αναπτύξουν μια διαφορετική ερμηνεία, του τι είναι ωραίο. Θα υπάρξει σίγουρα και ένα σημείο. Όπου οι μελλοντικοί νέοι, δεν θα μπορούν καταλάβουν την ελκυστικότητα ενός χειροκίνητου, σπορ αυτοκινήτου ICE».
Lamborghini: Νέα τεχνολογία δαχτύλων των ποδιών
Μια ενδιαφέρουσα νέα τεχνολογία που γνωρίζουμε ότι αναπτύσσει η Lamborghini, είναι η ενεργή ρύθμιση στα δάχτυλα των ποδιών και της κλίσης. Το σύστημα χρησιμοποιεί ένα ζεύγος ηλεκτρικών κινητήρων 48 volt. Που προσφέρουν 6,6 μοίρες ρύθμισης των δακτύλων προς κάθε κατεύθυνση. Αλλά και έως 2,5 μοίρες θετικής κλίσης, αλλά επίσης και 5,5 μοίρες αρνητικής κλίσης. Αυτό το σύστημα λειτουργεί εν κινήσει και μπορεί να προσαρμόσει το δάχτυλο του ποδιού και την κλίση, έως και 60 μοίρες ανά δευτερόλεπτο.
Μιλώντας για αυτό το σύστημα, ο Mohr είπε ότι επιτρέπει οδηγικούς ελιγμούς «που στο παρελθόν δεν ήταν δυνατοί».
«Μπορείτε να ελέγξετε την καλύτερη θέση του ελαστικού και στη συνέχεια, με την «ευκρίνεια νυστεριού», να ορίσετε τη σωστή ποσότητα ροπής», είπε. Στα συμβατικά αυτοκίνητα με καύσιμο, «ο κινητήρας πρέπει να βάζει τον αέρα, μετά το καύσιμο και μετά, έχετε την καύση του μίγματος. Δεν μπορείτε να ελέγξετε την παροχή ισχύος σε χιλιοστά του δευτερολέπτου όπως μπορείτε με τους ηλεκτρικούς κινητήρες. Αυτό δεν είναι δυνατό με τα αυτοκίνητα ICE.”