Το νέο σύστημα μετάδοσης του Honda HR-V, αποτελείται από έναν κινητήρα βενζίνης 1.5 λίτρων i-VTEC, έναν μικρό σε διαστάσεις ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία λιθίου υψηλής απόδοσης. Το σύνολο αποδίδει 131 ίππους και 253 Nm ροπής και συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-CVT.
Η διαφορά σε σχέση με το Jazz είναι ότι η μπαταρία έχει 25% περισσότερη χωρητικότητα και ταυτόχρονα όλο το σύστημα έχει γίνει μικρότερο σε διαστάσεις και πιο ελαφρύ. Το HR-V επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 170 χλμ./ώρα.
Το Honda HR-V, διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης Sport, Normal και Econ που προσαρμόζουν την απόδοση ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Παράλληλα το σύστημα e:HEV διαχωρίζει τη λειτουργία του Electric Drive για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, σε Hybrid Drive για συνδυαστική απόδοση, όταν απαιτείται περισσότερη ισχύ και σε Engine Drive όταν κινείσαι σε αυτοκινητόδρομο.
Η αποτελεσματικότητα του συστήματος μεταφράζεται σε μειωμένες εκπομπές ρύπων στα 122 γρ./χλμ. και κατανάλωση καυσίμου στα 5,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Αρκετά εξελιγμένο είναι και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας που επιτρέπει στην μπαταρία να φορτιστεί ταχύτερα. Όταν ο οδηγός επιλέξει το «B» στο κιβώτιο ταχυτήτων η ανάκτηση είναι πιο ισχυρή και ο οδηγός μπορεί να απολαύσει περισσότερα χιλιόμετρα ηλεκτρικής κίνησης. Η Honda λοιπόν συνεχίζει την κληρονομιά των υβριδικών της συστημάτων και πλέον το e:HEV νέας γενιάς, έχει φτάσει στην καλύτερη και πιο αποδοτική μορφή του.
Έτσι η ενασχόληση της Honda με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 απέδωσε καρπούς, με το να γεννηθεί ένα από τα πιο αποτελεσματικά υβριδικά συστήματα. Το e:HEV νέας γενιάς το οποίο έχει τοποθετηθεί στο καινούριο HR-V.