Αυτά τα 14 EV δοκιμάστηκαν σε θερμοκρασία πολύ κάτω από το μηδέν – Δείτε τι έγινε

Η θερμοκρασία περιβάλλοντος ήταν πολύ κάτω από το μηδέν κατά τη διάρκεια της χειμερινής δοκιμής της Canadian Automobile Association.

Ακούστε το άρθρο

Σε μια δοκιμή που πραγματοποιήθηκε στον Καναδά, πάνω από 12 ηλεκτρικά αυτοκίνητα υποβλήθηκαν σε σκληρές χειμερινές συνθήκες, για να εξεταστεί η πραγματική τους αυτονομία σε χαμηλές θερμοκρασίες. Η δοκιμή, που οργανώθηκε από την Canadian Automobile Association (CAA), έδειξε ότι όλα τα αυτοκίνητα είχαν μικρότερη αυτονομία από αυτή που αναφέρεται στις επίσημες προδιαγραφές τους, με ορισμένα να τα πηγαίνουν καλύτερα από άλλα.

Αυτά τα 14 EV οδηγήθηκαν σε θερμοκρασία πολύ κάτω από το μηδέν - Δείτε τι έγινε

Τα αυτοκίνητα δοκιμάστηκαν σε θερμοκρασίες από -7 έως -15 βαθμούς Κελσίου, οδηγώντας μέχρι να εξαντληθεί εντελώς η μπαταρία τους. Στη συνέχεια, φορτίστηκαν σε γρήγορους φορτιστές 350 kW για να μετρηθεί ο χρόνος που χρειάζονταν για να επαναφορτιστούν. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα ηλεκτρικά οχήματα έχασαν από 14% έως 39% της αυτονομίας τους, σε σύγκριση με τις επίσημες εκτιμήσεις. Μεταξύ των μοντέλων που δοκιμάστηκαν, το Chevrolet Silverado EV και το Polestar 2 είχαν τη μικρότερη πτώση στην αυτονομία (14%), ενώ το Tesla Model 3 έχασε περίπου 30% της αυτονομίας του.

Δείτε ακόμη: Δοκιμή χειμερινής αυτονομίας: 24 EVs οδηγήθηκαν σε παγωμένο καιρό μέχρι να «πεθάνουν» – Ποια ξεχώρισαν

Η δοκιμή έδειξε επίσης, ότι οι ταχύτητες φόρτισης επηρεάζονται από το κρύο, αν και ορισμένα οχήματα, όπως το Tesla Model 3, κατάφεραν να φορτίσουν γρήγορα παρά τις δυσμενείς συνθήκες. Γενικά, η απόδοση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο κρύο, επηρεάζεται αρνητικά λόγω της επίδρασης της χαμηλής θερμοκρασίας στη χημεία της μπαταρίας, κάτι που καθιστά την προετοιμασία της μπαταρίας πριν τη φόρτιση, σημαντική για τη βελτίωση της απόδοσης.

Αυτά τα 14 EV οδηγήθηκαν σε θερμοκρασία πολύ κάτω από το μηδέν - Δείτε τι έγινε

Αυτά τα ευρήματα της Canadian Automobile Association, συμφωνούν με άλλες μελέτες, όπως αυτή της Recurrent, που ανέλυσε δεδομένα από πάνω από 18.000 ηλεκτρικά οχήματα και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα EV χάνουν από 11% έως 37% της αυτονομίας τους σε χειμερινές συνθήκες. Παρά τις προκλήσεις, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συνεχίζουν να βελτιώνονται, με ορισμένα μοντέλα να διακρίνονται για την καλύτερη απόδοσή τους σε ακραίες συνθήκες.

Canadian Automobile Association – Αποτελέσματα δοκιμής χειμερινού εύρους CAA

Μοντέλο Κατάταξη: Μεγαλύτερη αυτονομία Συνολική απόσταση που διανύθηκε με μία μόνο φόρτιση Επίσημη σειρά NRCan Διαφορά
Chevrolet Silverado EV 1 283,3 μίλια (456 χλμ.) 449,8 μίλια (724 χλμ.) -14%*
Tesla Model 3 2 254,7 μίλια (410 χλμ.) 362,8 μίλια (584 χλμ.) -30%
Polestar 2 3 238,6 μίλια (384 χλμ.) 275,8 μίλια (444 χλμ.) -14%
Kia EV9 4 216,8 μίλια (349 χλμ.) 270,2 μίλια (435 χλμ.) -20%
Volkswagen ID.4 5 210 μίλια (338 χλμ.) 290,8 μίλια (468 χλμ.) -28%
Chevrolet Equinox EV 6 209,4 μίλια (337 χλμ.) 318,7 μίλια (513 χλμ.) -34%
Ford Mustang Mach-E 7 207,5 μίλια (334 χλμ.) 300,1 μίλια (483 χλμ.) -31%
Honda Prologue 8 207,5 μίλια (334 χλμ.) 272,7 μίλια (439 χλμ.) -24%
Ford F-150 Lightning 9 183,9 μίλια (296 χλμ.) 320 μίλια (515 χλμ.) -35%