Το ηλεκτρικό SUV Polestar 3 θα λάβει μια σημαντική αναβάθμιση στο σύστημα υπολογιστικής του ισχύος για τη δεύτερη χρονιά παραγωγής του, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία την Πέμπτη. Το μοντέλο του 2026, που θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2025, θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό όχημα της εταιρείας, που θα διαθέτει τον νέο επεξεργαστή Nvidia Drive AGX Orin. Αυτός ο επεξεργαστής αντικαθιστά τον προηγούμενο Drive AGX Xavier, προσφέροντας σημαντικά μεγαλύτερη υπολογιστική ισχύ.
Η αναβάθμιση δεν θα περιοριστεί μόνο στα νέα οχήματα, αλλά θα προσφέρεται δωρεάν και στους ιδιοκτήτες του Polestar 3 που έχουν ήδη αγοράσει το μοντέλο. Αυτή η κίνηση ακολουθεί την απόφαση της Volvo, μητρικής εταιρείας της Polestar, να κάνει το ίδιο για τους κατόχους του ηλεκτρικού SUV EX90, το οποίο μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα (SPA2) με το Polestar 3. Η αναβάθμιση υλικού μετά την πώληση, είναι μια σπάνια πρακτική στην αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία συνήθως εστιάζει σε ενημερώσεις λογισμικού.
Ο νέος επεξεργαστής Nvidia Drive AGX Orin θα ενισχύσει την υπολογιστική ισχύ του οχήματος, υποστηρίζοντας προηγμένες λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης, βελτιωμένα συστήματα ασφαλείας, αισθητήρες και ένα πιο αποδοτικό σύστημα διαχείρισης της μπαταρίας. Αυτές οι βελτιώσεις, θα εφαρμοστούν και σε μελλοντικά μοντέλα της Polestar που θα χρησιμοποιούν τον ίδιο επεξεργαστή.
Δείτε ακόμη: Το μονοκινητήριο Polestar 3 βγαίνει στην αγορά με μεγαλύτερη αυτονομία
Το Polestar 3 του 2025 παράγεται στο ιδιόκτητο εργοστάσιο της εταιρείας στο Τσάρλεστον της Νότιας Καρολίνας και θεωρείται μια πιο σπορ εκδοχή του εμβληματικού Volvo EX90. Διαθέτει μια μπαταρία 111 kWh, που του προσφέρει αυτονομία έως και 563 χλμ στην έκδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς και έναν μονοκινητήρα.
Η Polestar δεν έχει ακόμη ανακοινώσει πότε θα ξεκινήσει η διαδικασία της αναβάθμισης για τα υπάρχοντα μοντέλα του 2025, αλλά υποσχέθηκε ότι θα ενημερώσει τους πελάτες όταν τα νέα τσιπ γίνουν διαθέσιμα.
Η εγκατάσταση θα πραγματοποιηθεί σε εξουσιοδοτημένα κέντρα σέρβις, τα οποία, σύμφωνα με το επιχειρηματικό μοντέλο της Polestar, διαχειρίζονται τις υπηρεσίες ανταλλακτικών και συντήρησης, παρόλο που η εταιρεία δεν πωλεί απευθείας οχήματα μέσω αυτών.