Η Renault παρουσίασε την ανανεωμένη έκδοση του ηλεκτρικού μοντέλου Mégane E-Tech Electric, το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία. Παρά το γεγονός ότι η μονάδα του ηλεκτροκινητήρα παραμένει η ίδια, η εταιρεία έχει εισάγει ορισμένες σημαντικές τεχνικές βελτιώσεις και νέες λειτουργίες εξοπλισμού.
Μεταξύ των καινοτομιών είναι η προσθήκη του νέου επιπέδου εξοπλισμού «Esprit Alpine», καθώς και τεχνικές αναβαθμίσεις όπως η οδήγηση με ένα πεντάλ, ο αμφίδρομος φορτιστής 11 kW και η λειτουργία Plug&Charge. Ωστόσο, η σχεδίαση και η τεχνολογία κίνησης του μοντέλου παραμένουν αμετάβλητες από την αρχική του κυκλοφορία, στα τέλη του 2021.
Αρχικά, η Renault δεν είχε εφαρμόσει την οδήγηση με ένα πεντάλ, μια δημοφιλή λειτουργία στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που επιτρέπει την επιβράδυνση απλά αφαιρώντας το πόδι από το γκάζι, χρησιμοποιώντας την ανάκτηση ενέργειας πέδησης.
Δείτε ακόμα: Renault Twingo E-Tech electric: Μοντέρνο, λειτουργικό και με τιμή κάτω από €20.000
Τώρα, όμως, το τμήμα Ampere της Renault έχει αναπτύξει μια νέα λειτουργία, που επιτρέπει τη ρύθμιση της ανάκτησης ενέργειας, μέσω των χειριστηρίων στο τιμόνι. Αυτή η λειτουργία, μειώνει τη φθορά των τακακιών των φρένων, αυξάνει την αυτονομία και κάνει την οδηγική εμπειρία πιο ομαλή, ειδικά σε αστικές περιοχές.
Η νέα λειτουργία θα είναι διαθέσιμη όχι μόνο στα νέα μοντέλα, αλλά θα μπορεί επίσης να εγκατασταθεί σε υπάρχοντα οχήματα, που παράχθηκαν από τον Μάρτιο του 2024. Επιπλέον, τα μελλοντικά μοντέλα της Renault, όπως το Renault 5, το Scenic E-Tech Electric και το Renault 4, θα διαθέτουν επίσης αυτή την τεχνολογία.
Σε σχέση με τη φόρτιση, η Renault εισάγει έναν αμφίδρομο φορτιστή AC 11 kW ως στάνταρ εξοπλισμό για τη φόρτιση AC. Η εταιρεία δοκιμάζει επίσης την αμφίδρομη φόρτιση σε συνεργασία με την The Mobility House στη Γαλλία. Επιπλέον, ο προαιρετικός φορτιστής AC 22 kW εξακολουθεί να προσφέρεται. Με τη χρήση ενός αμφίδρομου προσαρμογέα V2L, το Mégane E-Tech Electric μπορεί να τροφοδοτήσει συσκευές όπως καφετιέρες ή ηλεκτρικά σκούτερ, χρησιμοποιώντας την ενέργεια της μπαταρίας του.
Το νέο επίπεδο εξοπλισμού «Esprit Alpine» προσφέρει έναν πιο σπορ και κομψό χαρακτήρα, με εξαιρετικά στοιχεία, όπως η αποκλειστική βαφή «Matte Shadow Grey», ζάντες 20 ιντσών και σκούρα λογότυπα. Το εσωτερικό διαθέτει μαύρα καθίσματα με μπλε ραφές και ένα σήμα που αναγνωρίζει τις γαλλικές ρίζες της εταιρείας.
Οι τιμές για το ανανεωμένο Mégane E-Tech Electric ξεκινούν από 40.900 ευρώ για το επίπεδο εξοπλισμού «Techno» στη Γερμανία, ενώ το «Esprit Alpine» ξεκινά από 42.900 ευρώ και το «Iconic» από 44.900 ευρώ. Στη Γαλλία, το μοντέλο προσφέρεται από 39.500 ευρώ, με την τελική τιμή, να μειώνεται στα 35.000 ευρώ μετά την εφαρμογή του «bonus écologique».
Προς το παρόν, μόνο η έκδοση «220 Comfort Range» με μπαταρία 60 kWh και μπροστινή κίνηση με 217 PS είναι διαθέσιμη, προσφέροντας αυτονομία έως και 461 χιλιόμετρα σύμφωνα με το WLTP. Η Renault επιβεβαίωσε, ότι η μικρότερη μπαταρία των 40 kWh δεν θα είναι διαθέσιμη αρχικά, αλλά θα μπορούσε να προστεθεί στο μέλλον.
Πηγή: renault.com