Η Rivian δίνει στη VW ένα χέρι βοήθειας, για την ανάπτυξη του Golf 9ης γενιάς. Το νέο συμπαγές hatchback, θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό και θα χρησιμοποιεί την επερχόμενη νέα πλατφόρμα Scalable Systems Platform (SSP).
Πριν από μερικές εβδομάδες, η VW και η Rivian, ξεκίνησαν την κοινή τους επιχειρηματική συνεργασία αξίας 5,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων, για την κατασκευή νέας ηλεκτρικής αρχιτεκτονικής και λογισμικού, για τα αυτοκίνητα της επόμενης γενιάς.
Μαθαίνουμε ότι το Golf Mk9, θα είναι μεταξύ των πρώτων που θα «οπλιστούν» με αυτά τα τεχνολογικά «καλούδια».
Μιλώντας στο Automotive News, το αφεντικό της αυτοκινητοβιομηχανίας, Thomas Schäfer, επιβεβαίωσε ότι η VW χρειάζεται τη βοήθεια της Rivian, για την πλήρη είσοδο στην ηλεκτρική εποχή, του θρυλικού της αυτοκινήτου.
«Αποφασίσαμε το πώς θα κάνουμε το όχημα θα που καθορίζεται από την νέα αρχιτεκτονική και το λογισμικό και αυτό θα συμβεί μαζί με τη Rivian».
Ωστόσο, το ηλεκτρικό Mk9 δεν έρχεται σύντομα. Ο υπεύθυνος από το Wolfsburg είπε, ότι θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2029, για να δούμε το αυτοκίνητο, ένα «πραγματικό νέο προϊόν» με μεγάλες προσδοκίες από την εταιρεία.
Δεδομένου ότι αυτό δεν θα κυκλοφορήσει τα επόμενα τέσσερα χρόνια, η VW έχει ακόμα πολύ χρόνο για να βελτιώσει το ID.3. Μια πλήρως επανασχεδιασμένη έκδοση με καλύτερο υλικό και εσωτερικό υψηλότερης ποιότητας και με περισσότερα φυσικά κουμπιά, έρχεται το 2026.
Η λογική μας λέει, ότι θα υπάρξει κάποια αρμονική ισσοροπία μεταξύ του ID.3 και του ηλεκτρικού Golf, καθώς η VW είναι απίθανο να εγκαταλείψει το πρώτο, μετά από μόλις τρία χρόνια ζωής.
Όταν το ηλεκτρικό Golf φτάσει το 2029, δεν θα σημάνει το τέλος για το συμβατικό μοντέλο. Το Mk8 που κυκλοφόρησε στα τέλη του 2019 με βενζίνη, ντίζελ και plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης, θα μπορούσε να παραμείνει μέχρι το 2035.
Τότε ήταν που η Ευρωπαϊκή Ένωση ανακοίνωσε, ότι θα απαγορεύσει τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων, που παράγουν επιβλαβείς εκπομπές, θέτοντας ουσιαστικά εκτός νόμου τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Το e-Golf, δεν θα είναι το πρώτο προϊόν της VW που θα επωφεληθεί από την τεχνογνωσία της Rivian. Ο Schäfer είπε ότι η Audi και η Porsche επίσης θα πρωταγωνιστήσουν, με τα πρώτα αυτοκίνητα να φθάνουν ήδη από το 2027.