Ενώ το ηλεκτρικό liftback μεγέθους VW Passat, επρόκειτο να φτάσει στην Αμερική το τρίτο τρίμηνο του 2024, η εταιρεία απέσυρε αυτά τα σχέδια τον Μάιο. Εκείνη την εποχή, η αυτοκινητοβιομηχανία είπε πως «η δυναμική της αγοράς συνεχίζει να αλλάζει, η Volkswagen καθυστερεί την εισαγωγή του sedan ID.7 στις ΗΠΑ και τον Καναδά».
Η εταιρεία συνέχισε να ισχυρίζεται, ότι υπήρχε ανεπαρκή ζήτηση για σεντάν ή liftback ηλεκτρικά οχήματα και για αυτό ήταν υπαίτια, η προτίμηση του κόσμου για τα crossover.
Έτσι ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen Group of America, Pablo Di Si, πρότεινε ότι το ID.7, θα μπορούσε να κυκλοφορήσει ήδη από το επόμενο έτος. Μιλώντας στο Auto News, είπε «Είμαστε έτοιμοι να λανσάρουμε το ID.7, εφόσον υπάρχει ζήτηση από τους καταναλωτές. Μάλλον θα το λανσάρουμε τον επόμενο χρόνο», αλλά «δεν έχουμε αποφασίσει ακόμα».
Ενώ τα σχέδια παραμένουν σε ασάφεια, η Volkswagen είχε προηγουμένως δηλώσει ότι το αμερικανικό ID.7, θα προσφέρεται σε εκδόσεις Pro S και Pro S Plus. Το αρχικό μοντέλο σχεδιάστηκε να έχει φωτιζόμενα λογότυπα, πανοραμική γυάλινη οροφή και ζάντες των 19 ιντσών. Άλλα χαρακτηριστικά, ήταν το θερμαινόμενο τιμόνι, τα θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα και ένα σύστημα infotainment 15 ιντσών.
Οι αρχικές λεπτομέρειες του συστήματος μετάδοσης κίνησης, αποκάλυψαν ότι το μοντέλο προδιαγραφών ΗΠΑ, θα προσφέρεται με μια μπαταρία με χωρητικότητα 82 kWh, με επιλογές κίνησης πίσω, αλλά και τετρακίνησης. Η έκδοση RWD αναμένεται να αποδίδει 286 PS και περίπου 550 Nm ροπής, ενώ η έκδοση AWD ανεβάζει την ισχύ στους 340 PS.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί, ότι η Volkswagen επιβεβαίωσε ότι τόσο η ευρωπαϊκή, όσο και η βορειοαμερικανική έκδοση του ID.7, θα κατασκευαζόταν στην περιοχή Emden της Γερμανίας. Αυτή η απόφαση, είναι κάτι περισσότερο από μια απλή λεπτομέρεια παραγωγής. Είναι μια κίνηση, που θα μπορούσε να έχει σημαντικές επιπτώσεις, στην καταλληλόλητα του ID.7 για εκπτώσεις φόρου στις ΗΠΑ, σύμφωνα με τις τρέχουσες πολιτικές για τα EV.