Αγόρασε και εσύ μια αγωνιστική Ferrari!

Η Ferrari αποφάσισε να πουλάει πλέον super cars σε ιδιώτες, με την κωδική ονομασία 499P Modificata, του υπεραυτοκινήτου που κέρδισε το Le Mans και αποδίδει 858 ίππους!

Ακούστε το άρθρο

Η Ferrari αποφάσισε να πουλάει πλέον super cars σε ιδιώτες με «βαρβάτες» τσέπες, με εκδόσεις όπως αυτές που τρέχουν σε αγώνες αντοχής, με την κωδική ονομασία 499P Modificata, του υπεραυτοκινήτου που κέρδισε το Le Mans και αποδίδει μόνο 858 ίππους! 

Το πρότζεκτ 499P Modificata της Ferrari, ξεκινά έναν νέο θεσμό όσον αφορά τις πωλήσεις της εταιρείας, με το πρόγραμμα να είναι γνωστό ως Sport Prototipi Clienti. Έτσι, οι απλοί άνθρωποι, ή αλλιώς οι κοινοί θνητοί με πολλά λεφτά, θα μπορούν να αγοράσουν αυτά τα υπεραυτοκίνητα με τιμές που θα πλησιάζουν τα 5 εκατομμύρια ευρώ!

Σίγουρα υπάρχουν αρκετοί ανα το κόσμο, που διαθέτουν αυτό το μπάτζετ, αρκεί να είναι αδύνατοι για να χωρούν στο πιλοτήριο. Το εν λόγω πρόγραμμα Sport Prototipi Clienti που θα ξεκινήσει το 2024, θα χρησιμοποιεί τις πίστες του Nürburgring και της Suzuka Le Mans, για τα Hypercars αλλά και τα παλιά μονοθέσια της F1.

Μηχανικά

Το κερασάκι στη τούρτα είναι ότι η Ferrari σε αυτή την έκδοση για «πατρίκιους», έκανε το αυτοκίνητο λίγο πιο γρήγορο ακόμα, αφού απεγκλωβίστηκε απο τους τεχνικούς κανονισμούς που διέπουν τους αγώνες αντοχής. Το μηχανικό σύνολο, αποτελείται απο έναν 6 εξακύλινδρο κινητήρα 3 λίτρων σε διάταξη V με δύο τούρμπο, που προέρχεται απο την «θυμωμένη» Ferrari 296 GT3 και έχει τροποποιηθεί.

Έτσι, ο ηλεκτροκινητήρας στον μπροστινό άξονα που είναι πλέον πιο ισχυρός, κινεί τους μπροστινούς τροχούς ανά πάσα στιγμή. Οι κανονισμοί για το παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής, ορίζουν ότι η ηλεκτρική υποβοήθηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο σε ταχύτητες άνω των 190 χλμ./ώρα, ενώ το Modificata είναι τώρα τετρακίνητο από στάση. 

Η συνολική συνδυασμένη ισχύς είναι τεράστια με 858 ίππους, αλλά αυτή η πλήρης δύναμη, χρησιμοποιείται μόνο όταν ο οδηγός πατήσει το κουμπί Push to Pass, που είναι τοποθετημένο στο πίσω μέρος του τιμονιού και διαρκεί για επτά δευτερόλεπτα κάθε φορά. Χωρίς αυτό, η απόδοση δεν ξεπερνάει τους 697 ίππους.

Στο κόκπιτ

Στο πιλοτήριο τώρα και όχι μόνο, όλα είναι σχεδόν ακριβώς όπως στην αγωνιστική έκδοση, όπου υπάρχει ένα πλήρες μονοκόκ πλαίσιο απο άνθρακα, ένα διαδοχικό κιβώτιο επτά ταχυτήτων, ανάρτηση με ράβδους ώθησης, σύστημα πέδησης με καλώδιο και μια μπαταρία 800 βολτ, που προέρχεται από την F1, μαζί με την ύπαρξη ψηφιακού καθρέπτη και με ένα ελαφρώς φαρδύτερο κάθισμα. 

Επίσης τα ελαστικά είναι απο ειδικό καουτσούκ για να ζεσταίνονται πιο γρήγορα, προσφέροντας περισσότερη ασφαλή πρόσφυση στον ερασιτέχνη οδηγό – ιδιοκτήτη! Η εταιρεία δεν έχει ακόμα ανακοινώσει πόσα Modificata 499 θα βγάλει σε περιορισμένη παραγωγή, αλλά σίγουρα αυτά θα προορίζονται για ειδικούς εραστές της φίρμας, αποκλειστικά με «λεφτά» αισθήματα!

abb_img