Αυτή δεν είναι η πρώτη μείωση για τα μοντέλα της Tesla. Τουναντίον, από την αρχή της χρονιάς η Tesla έχει προβεί σε άλλες 2 μειώσεις των τιμών της. Να θυμίσουμε ότι τον Ιανουάριο, η εταιρεία είχε ανακοινώσει ένα πρώτο, γενναίο «ψαλίδι» στον τιμοκατάλογό της, με έκπτωση που έφτανε σε συγκεκριμένες εκδόσεις έως και τα 9.000 ευρώ! Σύμφωνα με τον εκκεντρικό Έλον Μασκ, αυτό έχει συμβεί ώστε η ηλεκτροκίνηση να γίνει πιο προσιτή για τους περισσότερους.
Που θα μπουν οι νέοι Superchargers της Tesla; Ψήφισε τώρα!
Η έκπτωση αγγίζει έως και τα 6.000 ευρώ
Ο νέος κύκλων εκπτώσεων έχει ως αποτέλεσμα το Tesla Model 3, να είναι πλέον 3.000 ευρώ φθηνότερο. Η βασική τιμή πώλησής του ξεκινάει από τα 41.990 ευρώ, αντί για 44.990 ευρώ που ίσχυε μέχρι πρότινος. Για όσους δεν το έχουν συγκρατήσει, το Model 3 στα τέλη του 2022 κόστιζε από 53.990 ευρώ. Με απλά μαθηματικά προκύπτει ότι μέσα σε 4 μήνες η τιμή μειώθηκε κατά 12.000 ευρώ!
Σημαντική μείωση έχει λάβει χώρα και στην έκδοση Long Range του Model 3, με τιμή εκκίνησης τα 48.990 ευρώ (από 52.990 ευρώ), ενώ το Performance κοστίζει πλέον 53.990 ευρώ (από 59.990 ευρώ). Να σημειωθεί ότι στις τιμές δεν περιλαμβάνεται το όφελος από το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά».
Μείωση επήλθε και στις τιμές των υπόλοιπων μοντέλων της μάρκας. Πιο συγκεκριμένα, το Model Y στην έκδοση Performance κοστίζει 59.990 ευρώ, το Model S ξεκινάει από 108.990 ευρώ και το Model X από 116.990 ευρώ. Η κορυφαία έκδοση Plaid με τους 3 ηλεκτροκινητήρες και τους πάνω από 1.000 ίππους ξεκινάει από τα 133.990 ευρώ.
Tesla: Ο «Μεγάλος Αδελφός» είναι εδώ και μας… βλέπει
Στόχος η αύξηση της παραγωγής
Το αρχικό πλάνο της Tesla ήθελε την εταιρεία να διαθέτει ποιοτικά αυτοκίνητα μικρής παραγωγής, με υψηλό κόστος. Τα πλάνα όμως άλλαξαν και στόχος είναι η αύξηση της παραγωγής. Στοιχείο που επιβεβαιώνει η επιπλέον βάρδια στο εργοστάσιο του Βερολίνου, σε συνδυασμό με τη γενναία μείωση των τιμών.
Tesla CyberVault: Οικιακός φορτιστής α λα… Cybertruck
Με αυτόν τον τρόπο, τα μοντέλα της Tesla θα είναι πιο προσιτά σε μεγαλύτερο μέρος οδηγών. Μάλιστα, πρόσφατη έρευνα απέδειξε ότι οι ευρωπαϊκές χώρες του νότου, με το χαμηλό κατά κεφαλήν εισόδημα, έχουν μεγαλύτερη δυσκολία απόκτησης ενός ηλεκτρικού οχήματος. Σε αντίθεση δηλαδή, με ότι συμβαίνει στις πιο πλούσιες χώρες του ευρωπαϊκού βορρά.