Alfa Giulia Quadrifoglio: με απόδοση 986 ίππων και τεχνητή νοημοσύνη

Η επόμενη Giulia θα υποστηρίζεται από τη νέα πλατφόρμα STLA Large της μητρικής εταιρείας Stellantis με συστήματα καύσης αλλά και υβριδικά.

Ακούστε το άρθρο

Η επόμενη Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, θα φτάσει το 2026, ως το πιο ισχυρό αυτοκίνητο της εταιρείας μέχρι σήμερα. Mε αποδόσεις ισχύος 1000 ίππων και ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, που μπορεί να τροποποιεί τα χαρακτηριστικά χειρισμού εν κινήσει.

Η Stellantis υπερηφανεύεται για τις δυνατότητες αλλαγής του παιχνιδιού της πλατφόρμας Large. Yποστηρίζοντας, ότι τα πιο γρήγορα αυτοκίνητά της, θα κάνουν τα 100 χλμ/ώρα, σε περίπου 2,0 δευτερόλεπτα.

Θα είναι εξοπλισμένα με πακέτα μπαταριών 118 kWh, δίνοντας αυτονομία περίπου 800 χλμ. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa, Jean-Philippe Imparato, είχε δηλώσει προηγουμένως ότι η νέα Giulia Quadrifoglio θα προσφέρει 986 ίππους. Η οποία είναι μια αξιοσημείωτη άνοδος,  σε σύγκριση με το ισχυρότερο σαλούν της μέχρι στιγμής, το GTAm των 533 ίππων .

Χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα, συνδυάζοντας 496 ίππους στο βασικό αυτοκίνητο R/T και 670 ίππους στο κορυφαίο Scat Pack. Η μπαταρία 93,9 kWh μπορεί να επαναφορτιστεί από 20-80% σε 27 λεπτά, με ταχύτητες έως και 183 kW. Ωστόσο, ο Imparato είχε δηλώσει προηγουμένως ότι η υπάρχουσα V6 θα μπορούσε να επιβιώσει μετά την αποδυνάμωση της πρότασης Euro 7.

Τεχνητή νοημοσύνη

Οι ενημερώσεις λογισμικού over-the-air, θα προσφέρουν περαιτέρω προόδους κατά τη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου. Με τη δυνατότητα να ξεκλειδώσετε επιπλέον ισχύ, αυτονομία ή ταχύτητα φόρτισης. Το υλικό του «εγκεφάλου», έχει επίσης προεκτάσεις για την εμπειρία στο αυτοκίνητο.

Η Imparato έχει προτείνει ότι επιτρέπει την προβολή ενός «αυτοκίνητου φάντασμα». Σε μια οθόνη head-up για να δείξει τη θέση που πρέπει να πάρετε στο δρόμο. Πρόσθεσε, ωστόσο, ότι η Alfa δεν θα προσπαθήσει να ξεπεράσει τους Γερμανούς αντιπάλους της στην ψυχαγωγία στο αυτοκίνητο.

Αντίθετα, το εσωτερικό της Giulia θα δώσει έμφαση στην αλληλεπίδραση μεταξύ αυτοκινήτου και οδηγού. Ανακαλύπτοντας εκ νέου πολλά σχεδιαστικά στοιχεία εμπνευσμένα από την κληρονομιά της Alfa. Ο πίνακας οργάνων με διπλό κάλυμμα «cannocchiale» (τηλεσκοπικός) θα επιστρέψει.  Εμφανίζοντας μόνο τις βασικές πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του αυτοκινήτου.

Ο Imparato είπε: «Αυτό που δεν χρειάζομαι, είναι να γνωρίζω τον καιρό για τρεις εβδομάδες. «Δεν θα επιτρέψω ποτέ τον ψεύτικο θόρυβο, αλλά μπορεί να επαναφέρουμε τους κραδασμούς σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο», είπε ο Imparato. Υπονοώντας την πιθανότητα για συνθετικές αλλαγές ταχυτήτων και «στροφές».

Καινοτομίες στη σχεδίαση

Οπτικά, η Giulia θα διασχίζει συμβατικά τμήματα, καθώς έχει περιγραφεί από τον Imparato ως «σημείο αιχμής» μεταξύ ενός σαλούν και ενός κόμπακτ. Δήλωσε επίσης με έμφαση ότι θα παραμείνει μια χαμηλή πρόταση. Η οποία θα άφηνε το ψηλότερο SUV της Stelvio, να κεφαλαιοποιήσει τις πωλήσεις SUV.

«Δεν θέλω να γίνω επωνυμία SUV, ακόμα κι αν ο κόσμος μεταβεί στα SUV», πρόσθεσε ο Imparato. Η Giulia θα επαναφέρει αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία από την ιστορική Alfa Romeo.  Με πιο αξιοσημείωτο, το απότομο πίσω μέρος του «Coda Tronca». Ωστόσο, θα παραμείνει μια εντελώς σύγχρονη πρόταση.

Το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο σειράς παραγωγής, το Milano SUV, θα κυκλοφορήσει στους αντιπροσώπους σε λίγους μήνες. Και η νέα γενιά Stelvio, θα ακολουθήσει το επόμενο έτος. Ο Mesonero-Romano, άφησε να εννοηθεί ότι η εταιρεία μπορεί να αναβιώσει το βαν Autotutto ως MPV για την κινεζική αγορά. Και ο Imparato έχει συζητήσει ανοιχτά τη φιλοδοξία του, να αναβιώσει τόσο το GTV, όσο και το Spider Duetto ως ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η εταιρεία τόνισε, ωστόσο, ότι μια αναγεννημένη Spider, θα είναι δυνατή μόνο όταν η Alfa διαθέτει μια σειρά πέντε ισχυρών μοντέλων, με προσανατολισμό στην αγορά.

Πηγή: Autocar

abb_img