Άλλη μία… «πρωτιά» για την Alfa Romeo!

H Alfa Romeo βρέθηκε στην 1η θέση στις premium μάρκες, σύμφωνα με την έρευνα IQS της J.D Power για το 2023.

Ακούστε το άρθρο

Εντυπωσιακά είναι τα αποτελέσματα της Alfa Romeo, σύμφωνα με την Έρευνα Αρχικής Ποιότητας (Initial Quality Study/IQS), της J.D. Power για το 2023. Μάλιστα, αυτά παρουσιάζουν μία θεαματική βελτίωση της θέσης της ιταλικής μάρκας, σε σύγκριση με το 2022. Και αυτό είναι ένα σημαντικό στοιχείο, παρά την πτωτική τάση που αντιμετωπίζει η αγορά του αυτοκινήτου γενικότερα.

Η J.D. Power ερευνά τις απόψεις των καταναλωτών, για τους 3 πρώτους μήνες ιδιοκτησίας ενός καινούργιου αυτοκινήτου. Παράλληλα, εντοπίζει τυχόν προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα (PP100), αξιολογώντας τις επιδόσεις της κάθε μάρκας.

Test Drive || Alfa Romeo Tonale 160 Hybrid VGT: Mama mia!

Τώρα, η Alfa Romeo κατάφερε να «σκαρφαλώσει» 24 ολόκληρες θέσεις στη λίστα, σε σχέση με πέρσι. Έτσι, κατέκτησε την 1η θέση μεταξύ των premium μαρκών και την 3η θέση συνολικά στην αγορά αυτοκινήτου. Μάλιστα, αυτό αποτελεί το μεγαλύτερο άλμα στη φετινή αξιολόγηση της έρευνας IQS. Επιπλέον, η Stelvio έλαβε τη διάκριση ως το κορυφαίο αυτοκίνητο στην κατηγορία των compact premium SUV.

Alfa Romeo Stelvio: Στο «ρεύμα» της εποχής!

Ακόμη μία «πρωτιά» για την Alfa Romeo

Οι σχετικές δηλώσεις του Jean Philippe Imparato, CEO της Alfa Romeo:

«Αυτό το αποτέλεσμα μας κάνει ιδιαίτερα περήφανους. Παράλληλα, αποτελεί φυσικό επακόλουθο της εξαιρετικής δουλειάς που έγινε από όλη την ομάδα της Alfa Romeo. Η ιδιαίτερη προσοχή που δίνουμε στην ποιότητα ξεκινά από τα εργοστάσιά μας στην Ιταλία. Προφανώς, έχουν άμεσο αντίκτυπο στους ίδιους τους πελάτες μας. Αυτές οι επιτυχίες δείχνουν ότι βαδίζουμε στο σωστό δρόμο».

Η Alfa Romeo Tonale Sprint PHEV Q4 χωρίς φόρο εταιρικής χρήσης

Ακόμη μία «πρωτιά» για την Alfa Romeo

Η J.D. Power είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στην ενημέρωση των καταναλωτών, στις συμβουλευτικές υπηρεσίες, στα δεδομένα και στην ανάλυσή τους. Επιπλέον, αποτελεί πρωτοπόρο στη χρήση big data, τεχνητής νοημοσύνης και αλγοριθμικών δυνατοτήτων μοντελοποίησης. Βασικός στόχος της είναι η κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών.

Επιπλέον, παρέχει για περισσότερα από 50 χρόνια, αποφασιστική ενημέρωση του κλάδου, καταγράφοντας τις απόψεις των πελατών για μάρκες και προϊόντα. Οι κορυφαίες επιχειρήσεις και οι μεγάλες βιομηχανίες του κόσμου, χρησιμοποιούν ως βάση την J.D. Power. Αυτό τους βοηθάει να διαμορφώσουν τις στρατηγικές τους απέναντι στους πελάτες τους.

abb_img