H βρετανική start up Arrival παρουσίασε τις τεχνικές προδιαγραφές και φωτογραφίες από το νέο ηλεκτρικό της Van, το οποίο σχεδιάστηκε στο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας στο Βanbury και θα κατασκευαστεί τον επόμενο χρόνο σε ένα νέο εργοστάσιο στη Μεγάλη Βρετανία.
H Arrival μέχρι τώρα έχει εξασφαλίσει παραγγελίες συνολικού ύψους 1,2 δισ. δολαρίων.
Η εταιρεία συμφώνησε πέρυσι να κατασκευάσει 10.000 ηλεκτρικά φορτηγά παράδοσης για την UPS και θα κάνει τις πρώτες της δοκιμές σε δημόσιους δρόμους “με βασικούς πελάτες” σε λίγους μήνες.
Το Arrival’s Van έχει αναπτυχθεί με τη συνεργασία οδηγών και εταιρειών για τη μεγιστοποίηση της λειτουργικότητας του οχήματος για πραγματική χρήση.
Στο όχημα έχουν ενσωματωθεί προηγμένες τεχνολογίες για να παρέχουν στους οδηγούς μια αυξημένη συνδεδεμένη εμπειρία και στις εταιρείες τα κατάλληλα εργαλεία διαχείρισης στόλου και δεδομένα που χρειάζονται για τη βελτιστοποίηση της λειτουργία αυτού.
Οι διαστάσεις του οχήματος θα είναι από 5,1 έως 6,5 μέτρα και η τελική του ταχύτητα θα είναι 120 χλμ./ώρα.
Η ενέργεια που απαιτείται για την κίνηση του θα προέρχεται από συστοιχίες μπαταριών χωρητικότητας 67 – 133 kWh που θα διασφαλίζουν μέγιστη αυτονομία από 180 – 340 χλμ. ενώ την κίνηση του οχήματος αναλαμβάνει ένας ηλεκτροκινητήρας 150 kW (περίπου 204 ίππων). O ηλεκτροκινητήρας αυτός θα εδράζεται στον εμπρόσθιο άξονα ενώ, θα υπάρχουν και εκδόσεις του Arrival Van και με δεύτερο ηλεκτροκινητήρα για τον πίσω άξονα.
Διαβάστε ακόμα: Το νέο φουτουριστικό μοντέλο της Canoo φιλοδοξεί να αποτελέσει το μέλλον των van
Το όχημα 67-kWh θα μπορεί να μεταφέρει ωφέλιμα φορτία έως 1,975 κιλά, το οποίο μειώνεται στα 1,855 κιλά για την έκδοση του οχήματος 89-kWh, στα 1,735 κιλά για την 111-kWh και στα 1.615 κιλά για την έκδοση 133 -ΚWh. Ο όγκος φορτίου για όλες τις εκδόσεις είναι 14 κυβικά μέτρα.
Το Arrival Van διαθέτει ελαφρύ πλαίσιο αλουμινίου και σύνθετα πάνελ αμαξώματος. Αυτό μειώνει σημαντικά το βάρος του οχήματος για μεγαλύτερη απόδοση εμβέλειας και μειώνει τη συχνότητα και το κόστος επισκευών και παράλληλα παρατείνει το προσδόκιμο ζωής του οχήματος.
Μέσα στην καμπίνα θα υπάρχουν θερμαινόμενα καθίσματα και πλήρης κλιματικός έλεγχος καμπίνας, οθόνης αφής 15,6 ιντσών, θέα περιβάλλοντος 360 μοιρών και ψηφιακοί καθρέφτες.
Οι τεχνολογίες υποβοήθησης οδήγησης περιλαμβάνουν παρακολούθηση τυφλού σημείου, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας και σύστημα διατήρησης λωρίδων.
Η Arrival ισχυρίζεται ότι έχει εφοδιάσει το μοντέλο με hardware και software που μπορούν να αναβαθμιστούν για να διατηρήσουν το όχημα ενημερωμένο στο μέλλον.
Η τιμή του μοντέλου θα είναι συγκρίσιμη με τα οχήματα ορυκτών καυσίμων, με πολύ χαμηλότερο, ωστόσο, συνολικό κόστος ιδιοκτησίας.
O Avinash Ruguboor Πρόεδρος και Διευθυντής Στρατηγικής της Arrival δήλωσε ότι «Πιστεύουμε ότι η ταχεία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει οδηγήσει σε πολύ υψηλότερη ζήτηση για ελαφρές εμπορικές μεταφορές στις πόλεις, αυξάνοντας τόσο τη συμφόρηση όσο και την ατμοσφαιρική ρύπανση.
«Βρισκόμαστε στη μέση μιας σημαντικής μετάβασης καθώς όλο και περισσότεροι διαχειριστές στόλου υιοθετούν καθαρότερες και πιο βιώσιμες μεθόδους και παράλληλα οι πόλεις υιοθετούν αυστηρότερα μέτρα ποιότητας του αέρα, θέλουμε να επιταχύνουμε αυτήν τη μετάβαση με μια καλύτερη λύση που έχει σαφή οφέλη, σε τιμή αγοράς και συνολικό κόστος ιδιοκτησίας που κάνει τη μετάβαση την καλύτερη δυνατή εμπορική απόφαση.»
Το ηλεκτρικό όχημα υπολογίζεται πως θα ξεκινήσει να παράγεται μαζικά μέσα στο φθινόπωρο του 2022.