Η Ferrari Amalfi δεν είναι απλώς ένα facelift της Roma, είναι ένα εντελώς νέο πρόσωπο για την ιταλική GT φιλοσοφία. Το μπροστινό μέρος έχει επανασχεδιαστεί από το μηδέν, υιοθετώντας ένα μοντέρνο, τεχνικά εκλεπτυσμένο look που παραπέμπει στην Purosangue.
Οι LED προβολείς ενσωματώνονται σε μια κομψή, στενή σχισμή, πάνω από την οποία δεσπόζει μια φωτεινή μπάρα LED και μια μικρή εισαγωγή αέρα. Οι αισθητήρες είναι κρυμμένοι έξυπνα, διατηρώντας τον σχεδιασμό καθαρό, ενώ το κύριο ραντάρ, βρίσκεται χαμηλά, ενισχύοντας το προφίλ του αυτοκινήτου.
Η κάτω μάσκα τώρα εκτείνεται από άκρη σε άκρη, δημιουργώντας έναν ενιαίο, δυναμικό όγκο που αποπνέει δύναμη. Τα νέα φτερά και το ανασχεδιασμένο καπό, ενισχύουν τη συνολική γραμμή, αφήνοντας πίσω τις καμπύλες της Roma για ένα πιο αυστηρό, μυώδες στυλ.
Πίσω… στο μέλλον: Νέο τεχνικό προφίλ
Στο πίσω μέρος, η Ferrari απελευθερώνεται από το παρελθόν. Αντί για τις στρογγυλεμένες φόρμες της Roma, η Amalfi υιοθετεί καθαρές, γεωμετρικές γραμμές, επηρεασμένες από την 12Cilindri. Τα διπλά πίσω φώτα, βρίσκονται σε κοίλο τμήμα, πάνω από το οποίο συναντάμε μια ενεργή πτέρυγα, που μπορεί να παράγει έως και 110 κιλά επιπλέον κάθετης δύναμης. Ένα στοιχείο που προσφέρει πραγματική ουσία – όχι απλώς ομορφιά.
Καμπίνα αναβαθμισμένη – άνεση επιπέδου supercar
Η καμπίνα της Ferrari Amalfi, είναι το μέρος όπου η καινοτομία και η εργονομία συναντώνται. Ένα ολοκαίνουριο ταμπλό και κεντρική κονσόλα, χαρίζουν αίσθηση ανοιχτού χώρου, χωρίς να αυξάνονται οι φυσικές διαστάσεις.
Η νέα γέφυρα στην κεντρική κονσόλα, χωρίζει τα μπροστινά καθίσματα και είναι κατασκευασμένη από ενιαίο μπλοκ ανοδιωμένου αλουμινίου. Για όσους αναζητούν την απόλυτη σπορ πολυτέλεια, διατίθεται και σε ανθρακονήματα. Στο πίσω μέρος, τα μικροσκοπικά καθίσματα, παραμένουν… συμβολικά, κατάλληλα κυρίως για μικρά παιδιά. Ωστόσο, ο χώρος αποσκευών των 273 λίτρων, είναι επαρκής για σύντομα ταξίδια – και με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, ίσως χωρέσει ακόμη και ένα σετ γκολφ!
Ψηφιακή εμπειρία που ακούει τον οδηγό
Η Ferrari ακούει τους πελάτες της και επαναφέρει τα φυσικά χειριστήρια στο τιμόνι, αντικαθιστώντας τα άβολα απτικά κουμπιά. Το κλασικό κόκκινο κουμπί εκκίνησης, επιστρέφει εκεί που ανήκει: στο κέντρο της προσοχής.
Η νέα οριζόντια οθόνη αφής, εμπνευσμένη από το 12Cilindri, προσφέρει πιο φιλική εμπειρία πλοήγησης, με νέο interface και καλύτερη ενσωμάτωση με τον πίνακα οργάνων. Συνολικά, το cockpit της Amalfi, προσφέρει έναν καθαρότερο, πιο open-plan σχεδιασμό, σε αντίθεση με τη σφιχτή διάταξη της Roma.
Μηχανική ακρίβεια: Δύναμη, απόδοση και τεχνολογικό άλμα
Κάτω από το νέο αμάξωμα, η Amalfi κρατά την καρδιά της Roma – αλλά με έξυπνες μεταμοσχεύσεις. Ο γνωστός V8 biturbo των 3,9 λίτρων έχει επαναρρυθμιστεί ώστε να αποδίδει 631 ίππους και 760 Nm ροπής.
Η ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, μέσω του οκτατάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, υποστηριζόμενου από ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό, για τέλεια κατανομή της δύναμης. Η νέα μονάδα ελέγχου ECU, συντονίζει αρμονικά τα διάφορα συστήματα πλαισίου, ενώ το φρέσκο σύστημα φρένων, υπόσχεται μεγαλύτερη αίσθηση και συνέπεια στην απόκριση. Τα αναβαθμισμένα ελατήρια και αμορτισέρ, προσφέρουν μεγαλύτερο φάσμα απόδοσης μεταξύ άνεσης GT και σπορ ευελιξίας.
Η μάχη των γιγάντων: Ποιοι είναι οι νέοι αντίπαλοι της Ferrari Amalfi;
Η κατηγορία GT ετοιμάζεται για καταιγίδα, καθώς νέοι και παλιοί παίκτες ενισχύουν τις θέσεις τους:
-
Η Aston Martin DB12 S αναμένεται με ακόμα περισσότερη ισχύ, από τους ήδη εντυπωσιακούς 671 ίππους, του βασικού μοντέλου.
-
Η Bentley Continental GT Speed, εργάζεται πάνω σε μια ακόμα ταχύτερη παραλλαγή, που υπόσχεται πολυτέλεια με υπεραπόδοση.
-
Η Porsche 911 Turbo Hybrid, βρίσκεται προ των πυλών, φέρνοντας υβριδική υποστήριξη στο σπορ άκρο της γκάμας.
Η Ferrari Amalfi, με τιμή που αναμένεται να ξεκινά γύρω στις €231.000, δεν έρχεται απλά να ενταχθεί στην κατηγορία, έρχεται να ηγηθεί.
Συμπέρασμα: Η Ferrari Amalfi δεν είναι απλώς το μέλλον. Είναι το παρόν.
Η Amalfi δεν είναι μια ακόμη αναβάθμιση. Είναι μια ξεκάθαρη δήλωση: Η Ferrari ξέρει πώς να εξελίσσεται, χωρίς να χάνει τον χαρακτήρα της. Σχεδιαστικά, τεχνολογικά και μηχανικά, η νέα Amalfi αποτελεί το φετίχ των ιταλικών σπορ GT.
Πηγή: autoexpress.co.uk