770 νέα αντιρρυπαντικά λεωφορεία

Μέσα στον Νοέμβριο ολοκληρώνεται η υποβολή προσφορών για τα 770 νέα αντιρρυπαντικά λεωφορεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

Ακούστε το άρθρο

ης«Μέσα στο Νοέμβριο ολοκληρώνεται η υποβολή προσφορών τόσο για τα 770 νέα αντιρρυπαντικά λεωφορεία για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, όσο και για την ανάταξη 14 συρμών της γραμμής 1 του Μετρό», τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής σε συνέντευξη.

Δείτε το εντυπωσιακό εσωτερικό του ηλεκτρικού λεωφορείου Irizar ie tram που ξεκινά δοκιμαστικά δρομολόγια στη γραμμή 2 Παγκράτι – Κυψέλη

Αντιρρυπαντικά λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Αναλυτικότερα, ο υπουργός, μιλώντας στα ΝΕΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ, πρόσθεσε, μεταξύ άλλων, πως βρίσκεται στην τελική ευθεία και ο προγραμματισμός για την υλοποίηση μέσω ΣΔΙΤ 20 έργων υποδομής συνολικού προϋπολογισμού 3,8 δισ. ευρώ.

Σχετικά με την εφαρμογή του Δακτυλίου στο κέντρο της Αθήνας ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι το μέτρο αυτό είναι αναγκαίο επειδή υπήρξε εντονότατο κυκλοφοριακό πρόβλημα.

«Τώρα υπάρχει αισθητή, ενώ παράλληλα προστατεύουμε και το περιβάλλον. Σε σχέση με την έναρξη της πανδημίας, όταν είχε σταματήσει ο Δακτύλιος, τώρα έχουμε δύο μεγάλες διαφορές: Το εμβολιαστικό πρόγραμμα και το πρόγραμμα ενίσχυσης των αστικών συγκοινωνιών.

Δεν λύσαμε, προφανώς, όλα τα προβλήματα, αλλά για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια αυξήσαμε τα λεωφορεία στην Αθήνα κατά 55% και τα δρομολόγιά τους κατά +3.200 την ημέρα.

Αυξήσαμε, με ανάταξη, τους διαθέσιμους συρμούς Μετρό και δημιουργήσαμε 1.389 νέες θέσεις απασχόλησης στα ΜΜΜ.

Ημέρα με την ημέρα, εφαρμόζουμε έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό – και συνεχίζουμε. Όλα αυτά, μας δίνουν και τη δυνατότητα εφαρμογής του Δακτύλιου», σημείωσε.

⇒ Νόμιμα πίσω από το τιμόνι οι 17χρονοι – Οι όροι και οι προϋποθέσεις

Σχετικά με το νέο νομοσχέδιο «Οδηγώντας με Ασφάλεια» που ψήφισε η Βουλή ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε μεταξύ άλλων: «Με το νέο σύστημα εξετάσεων χτυπάμε τα κυκλώματα διαφθοράς και βάζουμε ένα τέλος στο θλιβερό και τόσο επικίνδυνο ελληνικό φαινόμενο, ορισμένοι πρώτα να παίρνουν το δίπλωμα και μετά να μαθαίνουν να οδηγούν», επισημαίνοντας: «Διασφαλίζουμε αδιάβλητες εξετάσεις, βάζοντας κάμερα μέσα στο όχημα, ελέγχοντας την ταυτοπροσωπία των εξεταζόμενων, διευρύνοντας το σώμα των εξεταστών, θεσπίζοντας τους επόπτες που ελέγχουν τη διαδικασία.

Φέρνουμε αξιοκρατία και αξιοπιστία στο σύστημα. Κι έτσι νιώθουμε πλέον και τη σιγουριά να παροχής της δυνατότητας στις νέες και στους νέους 17 ετών απόκτησης άδεια οδήγησης και να μπορούν να οδηγούν εφόσον έχουν έναν έμπειρο οδηγό δίπλα τους».

Στις αρχές του 2022 οδικά έργα συνολικού προϋπολογισμού περίπου 1 δισ. ευρώ. και αντιρρυπαντικά λεωφορεία

«Στις αρχές του επόμενου έτους θα δούμε τέσσερα σπουδαία οδικά έργα συνολικού προϋπολογισμού περίπου 1 δισ. ευρώ. Η οδική σύνδεση Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος του Β.Ο.Α.Κ. στο νομό Λασιθίου, η σύνδεση της Λεωφόρου Κύμης με την Π.Α.Θ.Ε., η παράκαμψη Χαλκίδας – Ψαχνών και η οδική σύνδεση Μπράλος – Άμφισσα», είπε ο κ. Καραμανλής.

Παράλληλα, εστίασε «στη δημοπράτηση του μεγαλύτερου πακέτου σιδηροδρομικών έργων που έχει γίνει ποτέ, ύψους 3,3 δισ. ευρώ».

«Αφορά τη σύνδεση του σιδηροδρομικού δικτύου μας με τα λιμάνια Θεσσαλονίκης, Πάτρας, Λαυρίου, Ραφήνας, Καβάλας και Αλεξανδρούπολης»,

τόνισε ο κ. Καραμανλής., υπογραμμίζοντας την σημασία αυτών των έργων στην ελληνική οικονομία.

abb_img