Audi Q8 e-tron edition Dakar: Η περιπέτεια έχει όνομα!

Το Audi Q8 e-tron edition Dakar δεν είναι τίποτα άλλο από το νέο ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο, το οποίο είναι ότι πρέπει για off-road διαδρομές.

Ακούστε το άρθρο

Οι λάτρεις της περιπετειώδους οδήγησης και των off-road διαδρομών θα ενθουσιαστούν με το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο εν ονόματι Audi Q8 e-tron edition Dakar. Από το όνομα γίνεται αντιληπτό ότι είναι βαθύτατα επηρεασμένο από το Ράλι Ντακάρ, το κορυφαίο ράλι ερήμου στον κόσμο.

Η Audi παρουσίασε το νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV, το οποίο θυμίζει σε μεγάλο βαθμό το Q8 55 e-tron quattro. Το εν λόγω μοντέλο είναι αυτό το οποίο θα λάβει μέρος στο Ράλι Ντακάρ για το 2024 και πριν λίγο καιρό το είδαμε να ολοκληρώνει με επιτυχία τις δοκιμές του πριν τη μεγάλη ώρα.

To Audi RS Q e-tron σε δοκιμές πριν το Ντακάρ

Το Audi Q8 e-tron edition Dakar ταχύτατο παρά το μέγεθος του

Πιο συγκεκριμένα, Audi Q8 e-tron edition Dakar διαθέτει μπαταρία 106 kWh και σύστημα κίνησης quattro με 2 ηλεκτροκινητήρες. Αυτοί αποδίδουν ισχύ 300 kW (402 ίππους) στη λειτουργία boost. Όπως επίσης και ροπή 664 Nm.

Αυτό επιτρέπει στο θηριώδες ηλεκτρικό SUV να ολοκληρώνει την απόσταση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,8 δευτερόλεπτα με κανονικά ελαστικά. Με ελαστικά AT3 κάνει αυτή την απόσταση σε 5,9 δευτερόλεπτα. Όσον αφορά την αυτονομία του αυτή φτάνει έως και τα 487 χιλιόμετρα, ενώ η τελική του ταχύτητα δεν ξεπερνάει τα 200 χλμ./ώρα.

Audi RS Q e-tron: Βραβείο από θέση… ισχύος

Audi Q8 e-tron edition Dakar: Η περιπέτεια έχει όνομα!

Η αερανάρτηση του δίνει άλλον αέρα

Σε ότι αφορά τη σχεδίαση του αυτοκινήτου, αυτή όπως προείπαμε είναι εμπνευσμένη από το αγωνιστικό RS Q e-tron του ράλι Ντακάρ. Συνεπώς αποπνέει έναν αέρα περιπέτειας και αθλητισμού. Τα προαιρετικά αυτοκόλλητα και η υψηλή απόσταση από το έδαφος του προσφέρουν εξαιρετική αντίσταση σε χαλαρές επιφάνειες.

Ειδικότερα, η νέα ειδική έκδοση διαθέτει αναβαθμισμένη αερανάρτηση για εκτός δρόμου οδήγηση και σετ ελαστικών παντός εδάφους General Grabber AT3. Επίσης, η οθόνη MMI παρέχει πληροφορίες για τη γωνία κλίσης του οχήματος.

Test Drive | | Audi Q8 55 e-tron: Η ναυαρχίδα των SUV της Audi

Απόσταση από το έδαφος ανάλογα την ταχύτητα

Στη βασική του ρύθμιση, το όχημα έχει απόσταση από το έδαφος 206 χιλιοστά. Ωστόσο, όταν αναπτύσσει υψηλότερες ταχύτητες, τότε χαμηλώνει σταδιακά. Πιο αναλυτικά, στα 85 χλμ./ώρα χαμηλώνει κατά 15 χιλιοστά, στα 100 χλμ./ώρα κατά 17 χιλιοστά και στα 120 χλμ./ώρα κατά 13 χιλιοστά.

Να σημειώσουμε πως στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνει φώτα πορείας LED, προστασία από τον ήλιο στο πίσω παράθυρο, τις πίσω πόρτες και τα πλαϊνά παράθυρα. Το τιμόνι είναι σπορ με 3 ακτίνες και έχει επένδυση με μικροΐνες Dimanica και τεχνητό δέρμα. Τα πεντάλ είναι από ανοξείδωτο ατσάλι.

Φυσικά, το εν λόγω μοντέλο διαθέτει άπειρες ανέσεις, καθώς και ασφάλεια με το προηγμένο σύστημα καμερών, το οποίο μπορεί και «βλέπει» περιμετρικά του οχήματος. Ακόμη, φέρει ηχοσύστημα με 16 ηχείων με ισχύ 705 Watt.

Τέλος, η γερμανική μάρκα γνωστοποίησε πως θα κατασκευάσει μόνο 99 μοντέλα του Q8 e-tron Edition Dakar. Σχετικά με το κόστος του, αυτό θα φτάνει τις 120.000 ευρώ για την αγορά της Γερμανίας.

abb_img