Audi RS Q e-tron: Βραβείο από θέση… ισχύος

Η Audi Sport με το Audi RS Q e-tron κέρδισε ένα από τα σημαντικότερα βραβεία που απονέμονται στη βιομηχανία του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Το εξειδικευμένο περιοδικό Race Tech πραγματοποίησε στο Λονδίνο το Συμπόσιο Παγκόσμιου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού. Σε αυτή τη διοργάνωση, οι ειδικοί από όλον τον κόσμο ανταλλάσσουν απόψεις για τις πιο πρόσφατες τάσεις στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Μάλιστα, μία κριτική επιτροπή ειδικών απένειμε βραβεία στις σημαντικότερες τεχνικές εξελίξεις. Το Audi RS Q etron ήταν αυτό που διακρίθηκε για την καλύτερη αγωνιστική μονάδα ισχύος της χρονιάς «Racecar Powertrain of the Year». Υποψήφιοι στην ίδια κατηγορία ήταν οι Mercedes-Benz (Formula E), Toyota (Le Mans Hypercar) και Swindon (BTCC Touring Cars).

Audi grandsphere: Στις υπηρεσίες του Άγιου Βασίλη!

Audi RS Q e-tron: Βραβείο ισχύος

Με το Audi RS Q etron η Audi έγραψε και πάλι ιστορία με την τεχνολογική καινοτομία που φέρνει στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Στην πρώτη της εμφάνιση στο Ράλλυ Ντακάρ τον Ιανουάριο, η Audi Sport πανηγύρισε 4 νίκες σε ειδικές διαδρομές.

Επιπλέον, τον Μάρτιο οι Stéphane Peterhansel και Edouard Boulanger κέρδισαν το Abu Dhabi Desert Challenge. Ήταν η πρώτη νίκη οχήματος με εναλλακτική μονάδα ισχύος και μετάδοσης σε αγώνα crosscountry.

Οι δηλώσεις του Stefan Dreyer, Επικεφαλής Εξέλιξης της Audi Sport Racing:

«Η κατάκτηση αυτού του βραβείου και η παραλαβή του για λογαριασμό της Audi Sport στο Λονδίνο ήταν μια ιδιαίτερη και έντονα συναισθηματική στιγμή», δηλώνει ο Stefan Dreyer, ο οποίος ως Επικεφαλής Εξέλιξης της Audi Sport Racing είναι υπεύθυνος για την υλοποίηση της καινοτόμου μονάδας ισχύος και μετάδοσης του Audi RS Q etron.

«Όλη η ομάδα μπορεί να είναι περήφανη για αυτό το βραβείο. Η ιστορία από τη σύλληψη της ιδέας έως την υλοποίησή της στο αγωνιστικό του Ράλλυ Ντακάρ, θα μας μείνει αξέχαστη. Το θάρρος, η αφοσίωση, η επιμονή, αλλά πάνω απ’ όλα η ταύτιση όλων με αυτή την προσπάθεια απέδωσαν καρπούς».

Η ιστορία εξέλιξης του φωτισμού της Audi

Τα «χρυσά» χαρακτηριστικά του Audi RS Q etron

Αρχικά, να αναφέρουμε ότι εστιάζουμε πλέον στην δεύτερη γενιά του αγωνιστικού μοντέλου της γερμανικής φίρμας. Πλέον, το Audi RS Q etron είναι ελαφρύτερο, πιο αεροδυναμικό και ακόμα πιο αποδοτικό.

Επιπλέον, είναι ένα όχημα το οποίο κινείται αμιγώς ηλεκτρικά. Μάλιστα, είναι και τετρακίνητο αφού έχει σε κάθε άξονα από έναν ηλεκτροκινητήρα. Αναγκαία στην έρημο είναι και η γεννήτρια, η οποία στην ουσία είναι ένας θερμικός κινητήρας που παράγει ενέργεια. Πιο συγκεκριμένα, αυτός ο κινητήρας είναι ένας 2λιτρος 4κύλινδρος TFSI, τον οποίο χρησιμοποιεί η Audi στους αγώνες DTM.

Audi και Sauber μαζί στη Formula 1 από το 2026

Audi RS Q e-tron: Βραβείο ισχύος

Μάλιστα, την ενέργεια αυτή την αποθηκεύει μία μπαταρία 52 kWh, η οποία αυξάνει το βάρος του οχήματος κατά 370 κιλά. Σύμφωνα με την Audi, το αυτοκίνητο μπορεί να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα σε κάτω από 4,5 δευτερόλεπτα. Φυσικά, η τελική ταχύτητα του RS Q etron περιορίζεται βάσει κανονισμών στα 170 χλμ./ώρα.

Τέλος, στο Ράλλυ Ντακάρ 2023, η Audi θα χρησιμοποιήσει για πρώτη φορά βιώσιμο καύσιμο. Μάλιστα, χάρη σε αυτή την κίνηση, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα θα είναι 60% χαμηλότερες.

Editorial

newsletter-graphic-carselectric.gr
Για να μην χάνετε ούτε είδηση για την ηλεκτροκίνηση!