Audi R8: Μικρή παράταση παραγωγής

Η Audi θα κατασκευάζει το τελευταίο R8 μέχρι το τέλος του Μαρτίου, για να καλυφθεί η ζήτηση, πριν την οριστική διακοπή λόγω εξηλεκτρισμού.

Ακούστε το άρθρο

Η Audi θα κατασκευάζει το τελευταίο R8 μέχρι το τέλος του Μαρτίου, σε μια προσπάθεια να καλυφθεί η ζήτηση, πριν την οριστική διακοπή λόγω εξηλεκτρισμού.

Το 2023 ήταν για την Audi η χρονιά που σταμάτησε οριστικά το TT, και λίγο aργότερα θα ακολουθούσε το R8. Ωστόσο, το δεύτερο δεν συνέβη. Παρόλο που το αρχικό σχέδιο ήταν να λήξει η παραγωγή του δεκακύλινδρου υπεραυτοκινήτου πριν την αλλαγή του έτους, συνεχίζει να υπάρχει.

Μιλώντας σε γερμανική εφημερίδα η Audi επιβεβαίωσε ότι το R8 εξακολουθεί να παράγεται στο εργοστάσιο Böllinger Höfe. Εκεί που κατασκευάζει και το RS E-Tron GT. Γνωρίζοντας ότι η λήξη πλησιάζει για το μοντέλο, φαίνεται ότι κάποιοι πελάτες έσπευσαν να αγοράσουν ένα καινούργιο.

Έτσι οι πωλήσεις του R8 διπλασιάστηκαν το περασμένο έτος στις Ηνωμένες Πολιτείες. Οι Αμερικανοί αγόρασαν 631 αυτοκίνητα το 2023, αύξηση 101% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, που πουλήθηκαν μόλις 314 μονάδες. Η Audi δεν έχει ακόμα ανακοινώσει πόσα αυτοκίνητα παραδόθηκαν παγκοσμίως το 2023. Ο αριθμός μάλλον θα αποκαλυφθεί στις 19 Μαρτίου κατά τη συνάντηση με τους επενδυτές σχετικά με τα οικονομικά αποτελέσματα του 2023. Όμως πούλησε 1.097 το 2022 και 1.679 το 2021.

Ποιό το μέλλον του Audi R8

Το νέο πλάνο είναι να καταργηθεί το R8 στο τέλος του Μαρτίου του 2024, τρείς μήνες μετά το αρχικό σχέδιο. Και μάλιστα χωρίς να υπάρχει αντικαταστάτης αφού ο Όμιλος Volkswagen εγκαταλείπει τον αξιόπιστο 5,2 λίτρων V10. Κάτι που σημαίνει επίσης ότι ο διάδοχος της Lamborghini Huracan θα χάσει τον δέκακυλινδρο κινητήρα για ένα υβριδικό σύστημα κίνησης.

Δείτε ακόμα: Audi Q8 55 e-tron: Η ναυαρχίδα των SUV της Audi

Στελέχη της Audi δεν αποκλείουν ένα μελλοντικό ηλεκτρικό R8 με την πλατφόρμα Scalable Systems Platform (SSP) της VW. Βέβαια η μάρκα έχει ήδη κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό R8, το R8 E-Tron που ήταν εμπορική αποτυχία και σταμάτησε μετά την παραγωγή λιγότερων από 100 μονάδων. Το είδαμε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2015 και ήταν διαθέσιμο για περίπου ένα χρόνο στην Ευρώπη. Με κόστος ένα εκατομμύριο ευρώ.

Πηγή:motor1.com

abb_img