Bentley Flying Spur: Διασχίζοντας την Ισλανδία με ρεύμα και άχυρο

Μια εκ των κορυφαίων εταιρειών πολυτελών αυτοκινήτων στον κόσμο, η Bentley, πραγματοποίησε ένα «θαύμα» στην εντυπωσιακή Ισλανδία.

Ακούστε το άρθρο

Μια εκ των κορυφαίων εταιρειών πολυτελών αυτοκινήτων στον κόσμο, η Bentley, πραγματοποίησε ένα «θαύμα» στην εντυπωσιακή Ισλανδία.

Πιο συγκεκριμένα, ένα πρωτότυπο μοντέλο της Bentley Flying Spur Hybrid, κινούμενο αποκλειστικά με βιοκαύσιμο προερχόμενο από… άχυρο και «πράσινη» ηλεκτρική ενέργεια, διέσχισε την Ισλανδία απ’ άκρη σε άκρη.

Μάλιστα, το ποιο εντυπωσιακό είναι πως η Azure Purple Flying Spur Hybrid κάλυψε απόσταση 733 χιλιομέτρων με ένα και μόνο ντεπόζιτο και μία φόρτιση. Χωρίς μάλιστα την ανάγκη ανεφοδιασμού.

Το ταξίδι ήταν τμήμα της διαδικασίας έγκρισης του αυτοκινήτου πριν βγει στην παραγωγή.

Το επιτυχημένο ταξίδι ήταν επιβεβαίωση τόσο της μεγάλης αυτονομίας της νέας υβριδικής Bentley – δεύτερης που λανσαρίστηκε μετά τη Bentayga Hybrid – όσο και της έρευνας της αυτοκινητοβιομηχανίας από το Crewe για βιοκαύσιμα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν χωρίς τροποποίηση κινητήρα.

Το νέο κινητήριο σύνολο της Flying Spur Hybrid συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα V6 2,9 λίτρων με έναν προηγμένο ηλεκτροκινητήρα. Συνολικά, αποδίδει 544 ίππους και 750 Nm ροπής – επιπλέον 95 ίππους σε σύγκριση με την Bentayga Hybrid.

Η νέα Flying Spur γίνεται η πιο αποδοτική Bentley απ’όλες. Για την ακρίβεια, έχει την ικανότητα να καλύψει περισσότερα από 700 χιλιόμετρα χωρίς ανάγκη ανεφοδιασμού.

Η Bentley Azure Purple Flying Spur Hybrid κατανάλωσε μόνο ρεύμα και… άχυρο

Για το μεγάλο ταξίδι της Azure Purple χρησιμοποιήθηκαν 100% βιοκαύσιμα δεύτερης γενιάς. Αλλά και ηλεκτρική ενέργεια γεωθερμικής προέλευσης. Στοιχεία που είναι διαθέσιμα από το δίκτυο 100% ανανεώσιμων πηγών ενέργειας της Ισλανδίας.

Η Ισλανδία είναι παγκόσμιος ηγέτης στην παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές. Πιο συγκεκριμένα, το 75% της ηλεκτρικής ενέργειας της χώρας το παράγουν οι υδροηλεκτρικές μονάδες και το 25% η γεωθερμική ενέργεια.

Το «θαύμα» της Bentley Flying Spur Hybrid

Αναλυτικότερα, χρησιμοποιήθηκε καύσιμο που συμμορφώνεται με το ίδιο πρότυπο με τη συνηθισμένη βενζίνη αντλίας. Ωστόσο, προήλθε εξ ολοκλήρου από βιομάζα απορριμμάτων (άχυρο) χωρίς κόστος για την παραγωγή τροφίμων ή το φυσικό οικοσύστημα.

Το 100% «πράσινο» βιοκαύσιμο δεύτερης γενιάς είναι ένα «θαύμα» της σύγχρονης χημείας. Το ανέπτυξε η Coryton, η οποία υποστηρίζει την Bentley στην έρευνα για ανανεώσιμα καύσιμα.

Κατά την παραγωγική διαδικασία υπάρχει διάσπαση της βιομάζας των απορριμμάτων (άχυρο) μέσω ζύμωσης, με τη δημιουργία αιθανόλης.

Η αφυδάτωση της αιθανόλης την μετατρέπει σε αιθυλένιο, το οποίο μπορεί στη συνέχεια να μετατραπεί σε βενζίνη μέσω διαδικασίας ολιγομερισμού – χημική σύνδεση βραχέων μορίων υδρογονάνθρακα σε πιο μακριές μοριακές αλυσίδες, ενεργειακά πιο πυκνές.

Ο συνδυασμός αυτού του καυσίμου και του ευφυούς ηλεκτροκίνητου συστήματος κίνησης της Flying Spur Hybrid, σήμαινε συνολική μείωση κατά 45% στις εκπομπές CO2 κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Ισλανδή Υπουργός Τουρισμού, Βιομηχανίας και Καινοτομίας: Ο καλύτερος ορισμός της αειφόρου ενέργειας

Παρούσα, και με ενεργό συμμετοχή σε όλο το εγχείρημα, ήταν η Kolbrún Reykfjörð Gylfadóttir, Υπουργός Τουρισμού, Βιομηχανίας και Καινοτομίας της Ισλανδίας.

Η ίδια σχολίασε:

«Ήταν μία υπέροχη εμπειρία, οδηγώντας στην ισλανδική ύπαιθρο με καταρράκτες στα αριστερά και ηφαίστεια στα δεξιά, να μπορείς να δεις οπτικά πού παράγεται η ενέργεια με την οποία κινείσαι, απευθείας από τη φύση.

Νομίζω αυτός είναι ο καλύτερος ορισμός της αειφόρου ενέργειας. Η Ισλανδία θέλει είναι μέρος της περιβαλλοντικής λύσης βοηθώντας άλλες χώρες να χρησιμοποιήσουν τη γνώση και τις ανανεώσιμες πηγές που έχουμε εδώ».

Το 2025 η Bentley θα λανσάρει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της

Φυσικά, η Flying Spur Hybrid αντιπροσωπεύει το επόμενο βήμα της Bentley στην πορεία για την πιο αειφόρος εταιρεία πολυτελούς κινητικότητας στον κόσμο. Σύμφωνα με τη στρατηγική Beyond100 της μάρκας.

Τέλος, από το 2022 όλα τα μοντέλα της θα είναι διαθέσιμα με υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας θα κυκλοφορεί μέχρι το 2025.

abb_img