Η BMW είναι μία εταιρεία η οποία έχει αποδείξει ότι κάνει γρήγορα βήματα στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Τι θα γίνει όμως με τις κορυφαίες δημοφιλείς σπορ εκδόσεις των μοντέλων της, όπως η M3; Σε αυτό το ερώτημα, απάντηση έδωσε ο επικεφαλής ανάπτυξης προϊόντων της γερμανικής μάρκας, Frank Weber, επιβεβαιώνοντας τα προηγούμενα λεγόμενα του επικεφαλής του τμήματος BMW M, Frank van Meel.
Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Weber επιβεβαίωσε ότι η επόμενη γενιά της M3 (προφανώς και της M4), θα διαθέτει ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Μάλιστα, την εν λόγω δήλωσε έκανε παρουσία δημοσιογράφων αυτοκινήτου, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της νέας BMW i5 στην Πορτογαλία. Επιπλέον, αυτό το νέο δεν θα αργήσει να γίνει πραγματικότητα, μιας και η μάρκα σκοπεύει να παρουσιάσει την νέα ηλεκτρική M3 μέσα στο 2027.
BMW: Αμιγώς ηλεκτρικές οι νέες M3 και M4;
Τα χαρακτηριστικά της ηλεκτρικής BMW M3 και όχι μόνο
Σύμφωνα με τις δηλώσεις, η επόμενη γενιά του σπορ sedan της BMW, θα διαθέτει ένα πανίσχυρο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, το οποίο θα αποδίδει 1MW. Μάλιστα, αυτό το νούμερο μεταφράζεται σε 1.000 kW ή αλλιώς 1.360 ίππους. Προφανώς, το νέο μοντέλο θα χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα της μάρκας Neue Klasse.
Πιο συγκεκριμένα, μιλάμε για την αρχιτεκτονική που συναντήσαμε για πρώτη φορά στο πρωτότυπο Vision Neue Klasse. Τέλος, η ισχύς αυτή θα είναι διαθέσιμη μέσω 4 ηλεκτροκινητήρων, κάνοντας την νέα M3 τετρακίνητη. Τι, όχι;
Test Drive || BMW 330e: Ηλεκτρική καταιγίδα πολυτελείας!
Ειδικότερα, το ηλεκτρικό σύστημα θα προσφέρει και επιπλέον δυνατότητες στο μοντέλο, η οποίες αφορούν την δυναμική συμπεριφορά του στο δρόμο. Σύμφωνα με τους Γερμανούς, η χρήση των 4 ηλεκτρικών μοτέρ θα προσφέρει την επιλογή της κατανομής της ισχύος μεταξύ των 2 αξόνων του μοντέλου. Έτσι, η νέα BMW M3 θα μπορεί να είναι τετρακίνητη ή πισωκίνητη, ανάλογα με τα γούστα του οδηγού της.
Η BMW Vision Neue Klasse μας δείχνει το μέλλον
Ωστόσο, η γερμανική φίρμα θα συνεχίσει να υποστηρίζει την εξέλιξη των ισχυρών κινητήρων εσωτερικής καύσης. Πιο συγκεκριμένα, ο σημερινός 6κύλινδρος και υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 3,0 λίτρων (ή αλλιώς S58), θα συνεχίσει να υπάρχει. Μάλιστα, η μάρκα κάνει ήδη προσπάθειες, ώστε το εν λόγω μοτέρ να μπορεί να καλύπτει τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές Euro 7.
Πιθανότατα, η προσπάθειες αυτές να αφορούν την ενσωμάτωση ενός υβριδικού συστήματος, το οποίο θα συμβάλει στην μείωση των εκπομπών, αλλά και στην αύξηση της απόδοσης.