Πριν λίγες εβδομάδες κυκλοφόρησαν οι πρώτες φωτογραφίες της νέας γενιάς BMW X2, ενώ είχε κάνει την εμφάνισή της και ελληνικό έδαφος, σε εκδήλωση στο Μεταξουργείο. Πλέον, η 2η γενιά της X2 βγαίνει από τη γραμμή συναρμολόγησης στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Regensburg. Φυσικά, η αμιγώς ηλεκτρική της έκδοση ξεχωρίζει.
Από εδώ και στο εξής, στο Regensburg, σε μία ενιαία γραμμή παραγωγής, θα λαμβάνει χώρα η κατασκευή μοντέλων με διαφορετικούς τύπους συστημάτων κίνησης. Δηλαδή, από οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, μέχρι plug-in υβριδικά, αλλά και αμιγώς ηλεκτρικά.
BMW X2 και iX2: Η νέα γενιά είναι και ηλεκτρική!
Ο διευθυντής εργοστασίου της BMW, Armin Ebner, δήλωσε για την iX2:
«Με την παραγωγή της BMW X2 και της αμιγώς ηλεκτρικής παραλλαγής της, την BMW iX2, συνεχίζουμε να δίνουμε το ρυθμό, εδώ στο Regensburg, για την ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης.
Το γεγονός ότι κατασκευάζουμε τώρα ένα δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο εδώ στο Άνω Παλατινάτο, θα αυξήσει τον όγκο παραγωγής του εργοστασίου».
BMW: Οι παίκτες της Ρεάλ Μαδρίτης επέλεξαν μοντέλα!
Μεγάλη προσπάθεια από τους ειδικούς στο Regensburg
Ο διευθυντής του εργοστασίου υπογράμμισε ότι όλοι είναι περήφανοι για το νέο όχημα και την τεράστια ομαδική προσπάθεια για την παραγωγή του.
Εξάλλου, οι ειδικοί στο Regensburg που δουλεύουν στην παραγωγή έκαναν τους τελευταίους μήνες ό,τι ήταν δυνατόν για να εντάξουν «αθόρυβα» τη νέα X2 στην τρέχουσα παραγωγή. Από τα αρχικά πρωτότυπα και τα μοντέλα προ-παραγωγής μέχρι και την ολοκληρωμένη ανάπτυξη δεξιοτήτων για όλη την ομάδα παραγωγής.
Μέχρι το τέλος της χρονιάς, η γερμανική εταιρείας θα επενδύσει περισσότερα από 350 εκατομμύρια ευρώ στην παραγωγή οχημάτων στο Regensburg. Έτσι, θα δημιουργήσει μόνιμες θέσεις εργασίας για περίπου 500 νέους εργαζόμενους στο εργοστάσιο.
Η BMW επενδύει πολλά στην ηλεκτροκίνηση
Τι είναι το BMW iFACTORY;
Με το BMW iFACTORY, το BMW Group θέτει πρότυπα και επαναπροσδιορίζει το μέλλον της παραγωγής αυτοκινήτων στο Regensburg. Το εν λόγω εργοστάσιο είναι το πρώτο της εταιρείας παγκοσμίως, που χρησιμοποιεί μια πλήρως ψηφιοποιημένη και αυτοματοποιημένη διαδικασία.
Η διαδικασία αυτή αφορά στην επιθεώρηση, την επεξεργασία και τη σήμανση των βαμμένων επιφανειών των οχημάτων στην στάνταρ παραγωγή. Μάλιστα, βασίζεται σε ρομπότ που χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη (AI). Προφανώς, αυτό αποτελεί ένα ακόμη βήμα εξέλιξης για το ψηφιακό, έξυπνα συνδεδεμένο εργοστάσιο.