Στην Έκθεση Καταναλωτικών Ηλεκτρονικών Προϊόντων (CES) 2022 στο Λας Βέγκας, το BMW Group, παρουσίασε την εμπειρία κινητικότητας του αύριο. Για πρώτη φορά, η CES φιλοξένησε την παγκόσμια πρεμιέρα ενός νέου μοντέλου της BMW.
Ο λόγος για τη νέα BMW iX M60, την ισχυρότερη έκδοση της νέας τεχνολογικής ναυαρχίδας του BMW Group. Αυτή θέτει νέα πρότυπα σε τομείς. Όπως για παράδειγμα η εμπειρία χρήστη, οι χειρισμοί και η συνδεσιμότητα. Αξιοσημείωτες είναι και οι λειτουργίες αυτοματοποιημένης οδήγησης και στάθμευσης.
Ο Γερμανός κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων παρουσιάζει επίσης μία σειρά καινοτομιών που συνδυάζουν τη δημιουργικότητα και την ψηφιοποίηση προσφέροντας συναρπαστικές στιγμές σε οδηγό και επιβάτες.
BMW Group και ψηφιακή τεχνολογία με σκοπό μια εξελιγμένη οδηγική εμπειρία
Στην CES 2022, το BMW Group παρουσίασε επίσης, το πώς μπορεί θα χρησιμοποιηθεί η ψηφιακή τεχνολογία με σκοπό μία εξατομικευμένη οδηγική εμπειρία για τους πελάτες.
Τα νέα My Modes, που δημιουργούν μία βιωματική εμπειρία για το χρήστη στο εσωτερικό του αυτοκινήτου διαδραματίζουν τον κύριο ρόλο.
Στην CES, το BMW Group αποκάλυψε τέσσερα νέα My Modes. Ο αριθμός αυτός θα μεγαλώσει σύντομα για να συμπεριλάβει τα My Modes Expressive και Relax. Επιπλέον, το Digital Art Mode εισάγει την ψηφιακή τέχνη σε αυτοκίνητο για πρώτη φορά. Το Theatre Mode προαγγέλλει μία νέα εποχή για την ψυχαγωγία μέσα στο αυτοκίνητο.
Βίντεο: Δείτε την παρουσίαση του συναρπαστικού VISION EQXX της Mercedes-Benz
Ο Pieter Nota , Μέλος Δ.Σ. της BMW AG , υπεύθυνος πελατών, μαρκών και πωλήσεων, δήλωσε :
«Στις αρχές Δεκεμβρίου πετύχαμε ένα ορόσημο στο μετασχηματισμό μας παραδίδοντας το εκατομμυριοστό μας ηλεκτροκίνητο όχημα. Με την BMW iX M60, παρουσιάζουμε το ισχυρότερο και ταχύτερο ηλεκτρικό όχημα της προϊοντικής γκάμας στη φετινή CES.
Παράλληλα, γνωρίζουμε ότι η ψηφιακή εμπειρία γίνεται όλο και σημαντικότερη για τους πελάτες μας. Με το Theatre Mode προσφέρουμε μία θεαματική εμπειρία ψυχαγωγίας μέσα στο αυτοκίνητο. Με το My Mode Digital Art, γινόμαστε ο πρώτος κατασκευαστής που φέρνει την ψηφιακή τέχνη μέσα σε αυτοκίνητο».
Το BMW IconicSounds Electric
E Ink της BMW: Πως ένα ιδιαίτερο χρώμα μπορεί να επηρέασει ακόμα και την απόδοση ενός οχήματος
Όπως η γραφιστική στις απεικονίσεις του BMW Curved Display, έτσι και οι ήχοι του οχήματος διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην απογείωση της οδηγικής απόλαυσης.
Ο γερμανικός όμιλος αναπτύσσει τα συγκεκριμένα ηχοτοπία για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Μάλιστα, σε συνεργασία με τον οσκαρικό μουσικό συνθέτη ταινιών και νικητή βραβείων Grammy, Hans Zimmer.
Μέσα από αυτή τη συνεργασία δημιουργήθηκε το BMW IconicSounds Electric, που φιλοξενείται στην CES 2022. Ντεμπούτο έκανε και το Theatre Mode. Το νέο ορόσημο της BMW στην εμπειρία ψυχαγωγίας που θα βιώνουν οι κάτοχοι μελλοντικών μοντέλων BMW. Με το πίσω τμήμα τους να γίνεται σε ιδιωτικό σινεμά.
Οι εντελώς νέες δυνατότητες εξατομίκευσης της ψηφιακής τεχνολογίας δεν υπάρχουν μόνο στο εσωτερικό. Η iX Flow με τεχνολογία E Ink είναι το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο του οποίου το εξωτερικό χρώμα αλλάζει με το πάτημα ενός κουμπιού.
Η εγκατάσταση DIMENSIONS OF REAL προχώρησε όμως ακόμα περισσότερο. Αντί ενός φυσικού πρωτοτύπου, οι επισκέπτες της CES στο Λας Βέγκας εισέρχονταν μέσα από τέσσερις πύλες σε ‘διαστασιακούς κόσμους’ με βάση τα My Modes. Οι επισκέπτες έγιναν μέρος της δημιουργικής διαδικασίας αλληλεπιδρώντας απευθείας με το πρωτότυπο όχημα σε κάθε διάσταση.
Τέλος, ο οδηγός θα μπορεί να ελέγχει ακόμα και την είσοδο και έξοδο από ένα χώρο στάθμευσης. Μία λειτουργία που περιλαμβάνει πολλαπλούς ελιγμούς ελεγχόμενους είτε πλήρως είτε μερικώς από το εξωτερικό του οχήματος.