BMW M4 CS με 550 ίππους! [βιντεο]

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης έχει επίσης τροποποιηθεί, για να αντέξει τις μεγάλες περιόδους λειτουργίας στην πίστα.

Ακούστε το άρθρο

H BMW αποκάλυψε μια πιο ισχυρή και εστιασμένη στην πίστα έκδοση της M4, ως την πιο πρόσφατη εισερχόμενη στη σειρά CS. Μιας σειράς εμπνευσμένης από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Σε συνέχεια των υφιστάμενων εκδόσεων «Competition Sport» των Μ2 , Μ3 και Μ5, η νέα M4 CS, έχει περισσότερη ισχύ και λιγότερο βάρος. Αλλά και ανανεωμένη διάταξη πλαισίου σε σύγκριση με το αυτοκίνητο Competition. Σε μια προσπάθεια να βελτιώσει το κράτημα και το τράξιον σε χειρισμούς εντός πίστας.

Ισχύς 

Διαθέτει την αναβαθμισμένη έκδοση, του εξακύλινδρου σε σειρά με τα διπλά τούρμπο, κινητήρα, των 3,0 λίτρων της M4. Αυξάνοντας τη μέγιστη ισχύ του από 523 ίππους σε 550 ίππους, με αύξηση της πίεσης υπερπλήρωσης από 1,7 bar σε 2,1 bar.

Αν και το CS δεν παράγει περισσότερη ροπή από το Competition, διατηρεί την κορυφή των 479 lb ft. Για επιπλέον 220 σ.α.λ, στην κορυφή του εύρους στροφών, κρατώντας το από τις 2750 rpm έως τις 5950 rpm.

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης έχει επίσης τροποποιηθεί για να αντέξει μεγάλες περιόδους λειτουργίας στην πίστα. Το σύστημα ψύξης του κινητήρα έχει βελτιωθεί και η παροχή λαδιού στον συμπλέκτη έχει αυξηθεί. Για να διασφαλιστεί ότι το σύστημα τετρακίνησης, διατηρεί τις επιδόσεις του.

Οι πιο άκαμπτες βάσεις κινητήρα, οι οποίες είναι προσαρμοσμένες στο CS, επίσης  βελτιώνουν την απόκριση του συστήματος μετάδοσης κίνησης.

Εκτός από την πρόσθετη ισχύ και την ευελιξία, το CS είναι επίσης 20 κιλά ελαφρύτερο, χάρη σε ένα σιγαστήρα εξάτμισης από τιτάνιο και διάφορα πλαστικά (CFRP).  Ενισχυμένα με ανθρακονήματα, συμπεριλαμβανομένης της κεντρικής κονσόλας, των πτερυγίων κιβωτίου ταχυτήτων και διαφόρων εσωτερικών διακοσμητικών εξαρτημάτων.

Επιδόσεις

Με λιγότερο βάρος και επιπλέον επιδόσεις από τον κινητήρα, το CS μειώνει τον χρόνο σπριντ 0-100 χλμ/ώρα. Από 3,5 δευτ. στο κουπέ Competition σε 3,4 δευτ. Ενώ ο χρόνος στις ρεμπρίζ 80-120 χλμ/ώρα, έρχεται σε 2,6 δευτ. στην τέταρτη ταχύτητα και 3,3 δευτ. στην πέμπτη.

Το πλαίσιο του CS έχει ρυθμιστεί, ώστε να βελτιώνει την ακρίβεια του τιμονιού και τον έλεγχο των τροχών. Με πιο σκληρά ελατήρια και αντιστρεπτικές ράβδους, που λέγεται επίσης ότι μειώνουν την κλίση στις «σφιχτές» στροφές.

Το σύστημα ελέγχου ευστάθειας έχει επίσης επαναπρογραμματιστεί, για να αυξήσει το όριο στο οποίο παρεμβαίνει για τη διόρθωση μιας ολίσθησης. Η επιπλέον ολίσθηση που προσφέρει αυτό το υψηλότερο όριο, βοηθά το CS να αφήσει περισσότερη ισχύ στο δρόμο.

Το CS δανείζεται τους κλιμακωτούς ελαφρούς τροχούς του, από την προηγούμενη M3 CS, με κράματα 19 ιντσών μπροστά και 20” πίσω. Αυτοί είναι εφοδιασμένοι με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 στάνταρ. Αλλά η πιο εστιασμένη στην πίστα γόμα Cup 2 R, είναι επίσης διαθέσιμη ως επιλογή χωρίς κόστος.

Το προϊόν όλων των αλλαγών, είναι ο χρόνος γύρου του Nürburgring Nordschleife. 7 λεπτά και 21,99 δευτερόλεπτα, σχεδόν 6,8 δευτερόλεπτα ταχύτερος από το M3 CS. Και μόλις 3,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον πιο σκληροπυρηνικό M4 CSL.

Οι τιμές για το M4 CS ξεκινούν από £117.100. Τα βιβλία παραγγελιών θα ανοίξουν στο τέλος του μήνα, πριν από τις παραδόσεις που ξεκινούν αυτό το φθινόπωρο.

Πηγή: Autocar

 

abb_img