BMW M5: η επόμενη γενιά θα έχει 70 χλμ ηλεκτρική αυτονομία!

Η αυτονομία 70 χλμ εξ ολοκλήρου ηλεκτρικής ενέργειας, είναι χρήσιμη και θα επιτρέψει σε πολλούς ιδιοκτήτες, να μετακινούνται άνετα.

Ακούστε το άρθρο

.Ο Διευθύνων Σύμβουλος της BMW, Oliver Zipse, επιβεβαίωσε και ότι η επόμενη γενιά M5, θα υπερηφανεύεται για μια πλήρη και ηλεκτρική αυτονομία. Άνω των 70 χλμ. Μιλώντας στο Ετήσιο Συνέδριο του BMW Group και για το 2024, ο διευθύνων σύμβουλος είπε, ότι η M5 θα φτάσει αρχικά και ως σεντάν και με το «βαγόνι» Touring, να φτάνει σε μεταγενέστερο στάδιο.

Το plug-in υβριδικό σύστημα BMW M, θα προσφέρει και αυτονομία 70 χλμ. Ο Zipse δεν επιβεβαίωσε πότε θα παρουσιαστεί η M5, αλλά ανέφερε ότι και η αποκάλυψη θα γίνει κάποια στιγμή και φέτος. Αυτό θα έκανε το M5 πολύ πιο αποδοτικό και λιτό από πριν, βελτιώνοντας παράλληλα και την απόδοση.

Βελτιωμένη απόδοση αλλά υπάρχει αρκετό βάρος

Η νέα BMW M5 θα έχει 718 ίππους, χάρη και στον ηλεκτροκίνητο V8 κινητήρα της. Αυτή είναι μια σημαντική αύξηση και σε σχέση, με το απερχόμενο μοντέλο. Το οποίο προσφέρει έως και 617 ίππους, υπό τη μορφή Competition. Ο διπλός υπερτροφοδοτούμενος και V8 των 4,4 λίτρων, αποδίδει 577 ίππους.  Αυτό είναι και αρκετά εντυπωσιακό, αλλά ο ηλεκτροκινητήρας, προσθέτει και 194 hp και 206 lb-ft. Ο κινητήρας αποκτά ισχύ και από μια μπαταρία 18,6 kWh.

Είναι ενδιαφέρον ότι είναι και ελαφρώς μικρότερη από την μπαταρία 19,4 kWh, που είναι τοποθετημένη στο ηλεκτροκίννητο 550e xDrive. Στον κύκλο WLTP, αυτό το μοντέλο μπορεί και να ταξιδέψει έως και 101 χλμ. Αν και αυτό είναι αποδοτικό, οι διαρροές υποδηλώνουν, ότι και η νέα M5, θα είναι ένα βαρύ σπορ σεντάν. Φτάνοντας και τη ζυγαριά στα 2.435 κιλά. Ας ελπίσουμε ότι αυτή η αύξηση του βάρους, δεν θα μειώσει και την ικανότητα χειρισμού της M5

Τι άλλο γνωρίζουμε για το Hybrid M5;

Η νέα M5, φημολογείται ότι είναι μεγαλύτερη και από το mainstream αδερφάκι της. Μετρώντας 3,5 εκατοστά μακρύτερο και 7,1 εκατοστά φαρδύτερο και από ένα sedan της Σειράς 5. Ακόμη και το μεταξόνιο έχει «τεντωθεί», για να χωρέσει και την εξελιγμένη διάταξη της ανάρτησης. Η νέα M5 θα έχει διάταξη κλιμακωτών τροχών, με τροχούς 285/40/20 και 295/35/21 μπροστά και πίσω, αντίστοιχα. 

abb_img