Η νέα έβδομη σειρά της BMW M5, λανσάρει για πρώτη φορά στην ιστορία της, ένα plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, που συνδυάζει έναν V8 κινητήρα εσωτερικής καύσης και έναν ηλεκτροκινητήρα.
Το σύστημα αυτό έχει συνδυαστική απόδοση 727 ίππων και 1.000 Nm ροπής. Αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα με χωρητικότητα 4,4 λίτρων με τεχνολογία M TwinPower Turbo, με cross-bank πολλαπλή εξαγωγής, ο οποίος αποδίδει ισχύ 585 ίππους και ροπή 750 Nm και απο έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος είναι ενσωματωμένος στο 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic, που αποδίδει 197 ίππους και έχει ροπή 280 Nm. Μάλιστα ένα σύστημα pre-gearing, επιτρέπει την αύξηση της πραγματικής ροπής στην είσοδο του κιβωτίου στα 450 Nm.
Για τα 0-100, η νέα M5 χρειάζεται μόλις 3,5 δλ. και η τελική της ταχύτητα είναι 250 χλμ./ώρα ενώ με το προαιρετικό πακέτο M Driver’s Package ανεβαίνει στα 305 χλμ./ώρα. Στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, η νέα BMW M5 μπορεί να κινηθεί με ταχύτητα έως 140 χλμ./ώρα.
Η μπαταρία υψηλής τάσης που βρίσκεται χαμηλά στο κάτω μέρος του αμαξώματος του αυτοκινήτου, έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 18,6 kWh, εξασφαλίζοντας ηλεκτρική αυτονομία έως και 69 χιλιόμετρα.
Η ισχύς περνάει στο δρόμο μέσω του αναβαθμισμένου για την περίσταση συστήματος τετρακίνησης M xDrive της BMW με δυνατότητα η νέα M5 να «μετατραπεί» σε αμιγώς πισωκίνητη.
Το πλαίσιο της 5μετρης μπερλίνας η οποία ξεπερνά σε βάρος τους 2,2 τόνους, περιλαμβάνει έναν άξονα με διπλά ψαλίδια εμπρός και μια διάταξη πέντε συνδέσμων πίσω με ειδική κινηματική και ελαστοκινηματική, νέα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ της Bilstein και τετραδιεύθυνση, που στρέφει τους πίσω τροχούς σε γωνία έως 1,5 μοίρες.
Με το μπουτόν M Hybrid ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ των λειτουργιών Hybrid για έξυπνα ελεγχόμενη αλληλεπίδραση μεταξύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης και του ηλεκτροκινητήρα, ανάλογα με την οδηγική κατάσταση και Electric, στην οποία ο κινητήρας εσωτερικής καύσης ενεργοποιείται μόνο με kickdown ή με χρήση των paddles αλλαγής ταχυτήτων.
Η λειτουργία eControl χρησιμοποιείται για την αποτελεσματική ανάκτηση ενέργειας μέσω πέδησης και τη διατήρηση της φόρτισης της μπαταρίας σε σταθερό επίπεδο.
BMW M5: Εσωτερικά
Εκτός από το νέο πάνελ ελέγχου Μ στην κεντρική κονσόλα, το πιλοτήριο εντυπωσιάζει αρχικά τον οδηγό, από το νέας σχεδίασης δερμάτινο τιμόνι M με επίπεδο κάτω τμήμα και φωτιζόμενα πλήκτρα.
Όπως επίσης και τα καθίσματα πολλαπλών λειτουργιών M με πληθώρα ηλεκτρικών ρυθμίσεων. Αλλά και η κυρτή οθόνη BMW Curved Display, η οποία, όπως και το στάνταρ Head-Up Display, περιλαμβάνει περιεχόμενο ειδικό για μοντέλα M.
Την «χλιδάτη» και ξεχωριστή ατμόσφαιρα συμπληρώνουν, η στάνταρ επένδυση από δέρμα Merino, το BMW Interaction Bar, ο κλιματισμός τεσσάρων ζωνών, τα θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, ο ατμοσφαιρικός φωτισμός, καθώς και η πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή.
Ο βασικός εξοπλισμός, περιλαμβάνει επίσης σύστημα ήχου Bowers & Wilkins Surround Sound System, βάση ασύρματης φόρτισης, Comfort Access, σύστημα συναγερμού, αυτόματη λειτουργία πίσω πόρτας και καλώδιο φόρτισης Professional.