BMW: Συνεχίζει την παραγωγή συμβατικών αυτοκινήτων

Η BMW δεν έχει ανακοινώσει ακόμη το τέλος της παραγωγής των αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ούτε την πλήρη ηλεκτρική της μετάβαση.

Ακούστε το άρθρο

Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ανακοινώσει την ημερομηνία παύσης της παραγωγής αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ωστόσο, η BMW δεν έχει προχωρήσει σε ανάλογη κίνηση. Πιο συγκεκριμένα, η γερμανική φίρμα πιστεύει ότι η ανακοίνωση της εν λόγω ημερομηνίας θα αλλάξει την αγορά του αυτοκινήτου.

Θα οδηγήσει δηλαδή, στην αφαίρεση των φθηνών αυτοκινήτων από την αγορά και θα καταστήσει την ιδιοκτησία απρόσιτη. Μάλιστα, σύμφωνα με τον CEO της BMW, μία τέτοια απόφαση θα ήταν πολιτικά επικίνδυνη.

ΒMW: Δωρεάν over-the-air ενημερώσεις!

Η BMW κατά της απαγόρευσης της πώλησης συμβατικών αυτοκινήτων

H BMW δεν έχει ανακοινώσει το τέλος της παραγωγής των αυτοκινήτων, τα οποία φέρουν κινητήρες εσωτερικής καύσης. Μάλιστα, προειδοποιεί για τον αρνητικό αντίκτυπο της σχετικής απαγόρευσης. Ουσιαστικά, μία τέτοια απαγόρευση θα είχε συνέπειες στις τιμές των αυτοκινήτων, καθώς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παραμένουν ακριβά.

Επιπλέον, η απαγόρευση ίσως επιφέρει διαφορετικά αποτελέσματα από τα αναμενόμενα. Μάλιστα, οι πολίτες θα συνεχίσουν την οδήγηση των παλιών τους αυτοκινήτων. Τέλος, οι αυτοκινητοβιομηχανίες, κατά τον πρόεδρο της BMW, πρέπει να προσφέρουν επιλογές και όχι περιορισμούς.

ΒMW Group: Τα ηλεκτρικά πουλάνε για τα καλά!

Τα πλάνα του BMW Group

Η BMW έχει στόχο το 50% των πωλήσεων της μέχρι το 2030 να αφορά αυτοκίνητα μηδενικών εκπομπών. Επιπλέον, τόσο η MINI όσο και η Rolls-Royce θα προσφέρουν μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030 και μετά. Η γερμανική φίρμα στηρίζει τη στάση της στο γεγονός ότι δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι θα καταστεί απαρχαιωμένος ο κινητήρας εσωτερικής καύσης μέσα στα επόμενα 15 χρόνια.

Η ΒMW πιστεύει πολύ στο υδρογόνο!

Η επένδυση στα ηλεκτρικά

Η BMW θα προχωρήσει σε επενδύσεις 1,7 δισ. δολαρίων σε μονάδες στις ΗΠΑ σχετικές με την ηλεκτροκίνηση. Μάλιστα, η πρώτη επένδυση αφορά το εργοστάσιο της πόλης Spartanburg και την αναβάθμιση του. Επιπλέον, η δεύτερη αφορά τη δημιουργία ενός κέντρου συναρμολόγησης μπαταριών υψηλής τάσης στη Νότια Καρολίνα.

Αυτή είναι η συλλεκτική ΒMW i4 M50 by Kith!

Ο Oliver Zipse, Πρόεδρος και CEO της BMW, δήλωσε:

«Δεν θέλουμε να απομακρύνουμε τη δυνατότητα απόκτησης ενός αυτοκινήτου από το ευρύ κοινό. Πολιτικά αυτό είναι εξαιρετικά επικίνδυνο. Αν ξαφνικά κάνεις την ιδιοκτησία αυτοκινήτου μόνο για πλούσιους είναι επικίνδυνο πράγμα».

abb_img