BYD Seal AWD/530 PS: Εμπειρία και εντυπώσεις μετά από 900 Km

Ανακαλύψτε πώς αποδίδει το κινέζικο ηλεκτρικό sedan της BYD στην πόλη, στον αυτοκινητόδρομο και στους επαρχιακούς δρόμους

Ακούστε το άρθρο

Οδηγήσαμε το BYD Seal Excellence AWD για περίπου 900 χιλιόμετρα και οι εντυπώσεις που αποκομίσαμε είναι πολλές και ποικίλες. Το ηλεκτρικό sedan από την Κίνα, κλήθηκε να αποδείξει την αξία του, σε ένα ευρύ φάσμα συνθηκών: από τους αυτοκινητόδρομους, μέχρι τη δυναμική κίνηση της πόλης και τους απαιτητικούς, ελικοειδείς επαρχιακούς δρόμους της περιοχής της Χαϊδελβέργης. Η δοκιμαστική περίοδος, στα μέσα προς τέλη Ιουνίου, με τον ασταθή της καιρό – από ηλιόλουστες μέρες μέχρι ξαφνικές βροχές – πρόσφερε ένα απόλυτα ρεαλιστικό πλαίσιο, για την αξιολόγηση της καθημερινής χρήσης και των ταξιδιών μεγάλων αποστάσεων.

BYD Seal AWD: Εμπειρία και εντυπώσεις οδήγησης

Η περιέργεια ήταν μεγάλη. Πώς θα αποδώσει το κορυφαίο μοντέλο της BYD στην πράξη; Μπορεί να δικαιολογήσει τις υψηλές προσδοκίες που γεννώνται από την ισχύ των 390 kW (530 ίπποι), την τετρακίνηση και τον πλούσιο εξοπλισμό του; Λαμβάνοντας υπόψη τις τοπικές υποδομές, με τους συχνά περιορισμένους χώρους στάθμευσης και φόρτισης στην περιοχή Ρήνου-Νέκαρ, τίθεται το κρίσιμο ερώτημα: Αποτελεί το Seal έναν σοβαρό αντίπαλο για τα καθιερωμένα premium ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ή μήπως θα παραμείνει ένας ελκυστικός αλλά «αουτσάιντερ» παίκτης στην αγορά;

BYD Seal AWD: Εμπειρία και εντυπώσεις οδήγησης

Τεχνικά χαρακτηριστικά 

Ας ρίξουμε μια ματιά στα στοιχεία που καθιστούν το BYD Seal Excellence AWD ένα τόσο ενδιαφέρον όχημα:

  • Ισχύς: 390 kW (530 hp) με τετρακίνηση (διπλού κινητήρα)
  • Ροπή: 670 Nm
  • Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα: 3,8 δευτερόλεπτα
  • Μέγιστη ταχύτητα: 180 χλμ./ώρα
  • Μπαταρία: Περίπου 82,5 kWh καθαρή ισχύς (BYD Blade, LFP)
  • Αυτονομία (WLTP): Έως 520 χλμ. σε συνδυασμένο κύκλο / 650 χλμ. στην πόλη
  • Κατανάλωση (WLTP): Περίπου 18,2 kWh/100 km σε μικτό κύκλο / 15,6 kWh στην πόλη
  • Φόρτιση AC: 11 kW (τριφασικό) – 9 ώρες για 0% έως 100%
  • Φόρτιση DC: Μέγιστη 150 kW – 36 λεπτά για 10% έως 80%
  • Διαστάσεις (Μ x Π x Υ): 4.800 x 2.150 x 1.460 mm
  • Μεταξόνιο: 2.920 mm
  • Βάρος κενού: 2.185 κιλά
  • Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ: 400 λίτρα + 53 λίτρα εμπρός (frunk)

BYD Seal AWD: Εμπειρία και εντυπώσεις οδήγησης

BYD: Σχεδιασμός και πρώτες εντυπώσεις

Οι πρώτες εντυπώσεις είναι καθοριστικές, και το BYD Seal Excellence AWD τις εκμεταλλεύεται στο έπακρο. Η χαμηλή, επιμηκυμένη σιλουέτα, οι πόρτες χωρίς πλαίσιο, η εντυπωσιακή λωρίδα πίσω φώτων και οι χωνευτές χειρολαβές στις πόρτες, όχι μόνο συμβάλλουν σε μια εξαιρετικά χαμηλή αεροδυναμική αντίσταση (τιμή Cd 0,219), αλλά κυρίως, τραβούν αμέσως την προσοχή. Κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής οδήγησης, δεχτήκαμε επανειλημμένα ερωτήσεις για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Η λέξη «γοητευτικό» χρησιμοποιούνταν συχνά, συνοδευόμενη από ένα νεύμα εκτίμησης. Αυτό που εξέπληξε τους παρατηρητές, ήταν το γεγονός ότι επρόκειτο για μια κινεζική μάρκα.

BYD Seal AWD: Εμπειρία και εντυπώσεις οδήγησης

Η «γοητευτική» αίσθηση, επεκτείνεται τόσο στις πλαϊνές γραμμές, όσο και στο μπροστινό μέρος, με τους σαφώς καθορισμένους προβολείς LED. Ενώ είναι αναπόφευκτες κάποιες συγκρίσεις με την Tesla, συνολικά, η BYD καταφέρνει να δημιουργήσει τη δική της, μοναδική εμφάνιση – σπορ, σχεδόν κουπέ, αλλά όχι υπερβολικά έντονη. Αυτή η εντύπωση, ενισχύεται από λεπτομέρειες όπως οι υπερμεγέθεις ζάντες 19 ιντσών και η πλήρως γυάλινη πανοραμική οροφή. Η τελευταία επιτρέπει άφθονο φως στο εσωτερικό, αλλά δυστυχώς δεν διαθέτει ηλεκτρικό στόρι – ένα σημαντικό μειονέκτημα το καλοκαίρι, παρά το θερμομονωτικό γυαλί. Το πλάτος του αμαξώματος άνω των 2,15 μέτρων, συμπεριλαμβανομένων των καθρεφτών, δίνει επίσης στο Seal μια επιβλητική παρουσία στο δρόμο, αν και αυτός ο παράγοντας μπορεί να γίνει αρνητικά αισθητός σε στενούς χώρους στάθμευσης ή κατά τους ελιγμούς.

BYD Seal AWD: Εμπειρία και εντυπώσεις οδήγησης

Τα σχόλια από τους θεατές στο δρόμο, ήταν στην πλειοψηφία τους θετικά: ο σχεδιασμός θεωρήθηκε υψηλής ποιότητας, με αναφορές σε premium οχήματα όπως η Mercedes EQS. Αυτή ήταν και η δική μας αίσθηση κατά την πρώτη επαφή με το αυτοκίνητο. Ειδικά από το εσωτερικό – κοιτώντας πάνω από το μακρύ καπό – η οπτική εντύπωση είναι, ότι κάθεσαι σε ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο.

BYD: Λειτουργικότητα και εσωτερικός χώρος

Παρά την εντυπωσιακή του εμφάνιση, υπάρχουν και λειτουργικοί περιορισμοί. Το πίσω παράθυρο είναι μικρό, περιορίζοντας την ορατότητα προς τα πίσω. Η στάνταρ κάμερα 360 μοιρών αντισταθμίζει αξιόπιστα αυτό στην καθημερινή χρήση, αλλά δεν υποκαθιστά ένα καθαρό οπτικό πεδίο, ειδικά όταν περιστασιακά χάνει τη σύνδεση, αναγκάζοντάς σας να αφιερώνετε λίγο περισσότερο χρόνο στο παρκάρισμα.

BYD Seal AWD: Εμπειρία και εντυπώσεις οδήγησης

Όσον αφορά το πορτμπαγκάζ (400 λίτρα), το Seal αποδεικνύεται λιγότερο πρακτικό. Η ηλεκτρική πόρτα του χώρου αποσκευών ανοίγει αργά και αποκαλύπτει ένα σχετικά μικρό άνοιγμα, περιορίζοντας τη φόρτωση ογκωδών αντικειμένων. Ωστόσο, ένας επιπλέον χώρος αποσκευών 53 λίτρων (frunk), δημιουργεί έναν χρήσιμο χώρο αποθήκευσης για καλώδια φόρτισης ή είδη καθαρισμού – ιδιαίτερα βολικός στη βροχή, ή όταν ο κύριος χώρος αποσκευών είναι ήδη γεμάτος.

BYD Seal AWD: Εμπειρία και εντυπώσεις οδήγησης

Στο εσωτερικό, το Seal συνεχίζει την υψηλής ποιότητας πρώτη εντύπωση του εξωτερικού. Το vegan δέρμα, η ανάγλυφη αλκαντάρα και οι μαλακές επιφάνειες αφρού, δημιουργούν μια ατμόσφαιρα υψηλής ποιότητας. Ένα ιδιαίτερα θετικό στοιχείο είναι ότι πολλά από τα υλικά δεν είναι μόνο οπτικά ελκυστικά, αλλά και ευχάριστα στην αφή. Τα πάνελ των θυρών και το ταμπλό είναι επενδυμένα, ενώ η κεντρική κονσόλα είναι συμπαγής και με γενναιόδωρες διαστάσεις. Το συνολικό αποτέλεσμα, είναι ένα εσωτερικό που αν και δεν φτάνει ακριβώς το premium επίπεδο των Ευρωπαίων κατασκευαστών, είναι συνειδητά εμπνευσμένο από αυτά.

BYD Seal AWD: Εμπειρία και εντυπώσεις οδήγησης

Το κεντρικό στοιχείο είναι η περιστρεφόμενη οθόνη αφής 15,6 ιντσών. Το σύστημα της BYD, επιτρέπει την περιστροφή της από οριζόντια σε κατακόρυφη μορφή – ένα μοναδικό χαρακτηριστικό, που είναι ιδιαίτερα πλεονεκτικό για πλοήγηση ή κατακόρυφο περιεχόμενο. Ωστόσο, αυτή η λειτουργία απενεργοποιείται κατά τη χρήση του Android Auto. Το Apple CarPlay και το Android Auto, λειτουργούν ασύρματα. Η σύνδεση είναι σταθερή και η οθόνη καθαρή.

BYD Seal AWD: Εμπειρία και εντυπώσεις οδήγησης

Ένα μειονέκτημα της καθημερινής καλοκαιρινής οδήγησης είναι ο κλιματισμός. Ενώ το σύστημα κλιματισμού φαίνεται καλά εξοπλισμένο στα χαρτιά – συμπεριλαμβανομένης αντλίας θερμότητας, φίλτρου PM2.5 και γεννήτριας ιόντων – στην πράξη φτάνει γρήγορα στα όριά του σε υψηλές εξωτερικές θερμοκρασίες. Κατά τη διάρκεια της περιόδου δοκιμής, με θερμοκρασίες που μερικές φορές ξεπερνούσαν τους 30 βαθμούς Κελσίου, έγινε φανερό ότι το σύστημα εξαερισμού λειτουργεί δυνατά και συνεχώς σε υψηλή ρύθμιση, αλλά εξακολουθεί να μην καταφέρνει να ψύξει αισθητά το εσωτερικό.

Δείτε ακόμα: BYD Atto 3: Πουλάει 30 αυτοκίνητα την ώρα!

BYD Seal AWD: Εμπειρία και εντυπώσεις οδήγησης

Ειδικά όταν έντονο ηλιακό φως λάμπει μέσα από το πανοραμικό τζάμι, το αυτοκίνητο παραμένει άβολα ζεστό για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Τα αεριζόμενα μπροστινά καθίσματα παρέχουν επίσης περιορισμένη μόνο ανακούφιση – η ροή του αέρα είναι αδύναμη για να καταπολεμήσει αποτελεσματικά τη συσσώρευση θερμότητας.

BYD Seal AWD: Εμπειρία και εντυπώσεις οδήγησης

Αντίθετα, υπάρχει άφθονος χώρος στο Seal. Ακόμα και οι ψηλότεροι οδηγοί μπορούν εύκολα να βρουν μια άνετη θέση καθίσματος μπροστά. Τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα με εξαερισμό, θέρμανση και λειτουργία μνήμης, προσφέρουν σταθερή αλλά άνετη πλευρική στήριξη.

BYD Seal AWD: Εμπειρία και εντυπώσεις οδήγησης

Υπάρχουν, ωστόσο, κάποιες επικρίσεις: το υποπόδιο είναι πολύ κοντό, κάτι που είναι αισθητό σε μεγαλύτερα ταξίδια, και το ενσωματωμένο προσκέφαλο δεν είναι ρυθμιζόμενο – ένα ιδιαίτερο μειονέκτημα για όσους έχουν ύψος άνω των 1,85 μέτρων. Το Seal προσφέρει επίσης καλό χώρο στο πίσω μέρος, συμπεριλαμβανομένου του χώρου για τα πόδια και του αποδεκτού χώρου για το κεφάλι, παρά τη χαμηλή γραμμή οροφής. Ωστόσο, δεν υπάρχουν θερμαινόμενα πίσω καθίσματα.

BYD Seal AWD: Εμπειρία και εντυπώσεις οδήγησης

BYD: Οδική συμπεριφορά

Στην καθημερινή οδήγηση, το BYD Seal, παρουσιάζεται ως ένα ισορροπημένο sedan με σπορ DNA. Η προσαρμοζόμενη ανάρτηση, φιλτράρει με σιγουριά τις ανωμαλίες, χωρίς να χάνει την αίσθηση. Ειδικά σε επαρχιακούς δρόμους με ποικίλες επιφάνειες και μερικές φορές τραχιά άσφαλτο, η ευαισθησία του ελέγχου της ανάρτησης γίνεται εμφανής. Στη λειτουργία Comfort, το Seal γλιστράει ομαλά αλλά παραμένει σταθερό. Στη λειτουργία Sport, ωστόσο, η ρύθμιση σφίγγει αισθητά, τα αμορτισέρ ανταποκρίνονται πιο άμεσα και το τιμόνι φαίνεται κάπως πιο ακριβές. Η απόκριση ισχύος γίνεται πιο ευαίσθητη.

BYD Seal AWD: Εμπειρία και εντυπώσεις οδήγησης

Κατά την οδήγηση, μια ιδιαιτερότητα του συστήματος μετάδοσης κίνησης γίνεται εμφανής: Παρά την ονομαστική ισχύ των 390 kW και των 670 Nm, κατανεμημένη και στους δύο άξονες, το όχημα δεν ανταποκρίνεται πάντα άμεσα στις κινήσεις του πεντάλ. Ειδικά όταν σηκώνετε το πεντάλ γκαζιού, το Seal συνεχίζει να επιταχύνει για μια στιγμή. Αυτή η ελαφρώς καθυστερημένη απόκριση, μπορεί να είναι ενοχλητική σε καταστάσεις με έντονη κυκλοφορία, ή κατά την είσοδο σε στροφές. Η αναγεννητική πέδηση είναι επίσης ισχυρή – αν και η ισχυρή εδώ, δεν είναι σε καμία περίπτωση συνώνυμη με την οδήγηση με ένα πεντάλ.

BYD Seal AWD: Εμπειρία και εντυπώσεις οδήγησης

Η πρόσφυση είναι εντυπωσιακή: Η τετρακίνηση εξασφαλίζει ελεγχόμενη επιτάχυνση στην έξοδο από τις στροφές, ακόμη και σε βρεγμένους δρόμους. Σε στεγνούς δρόμους, το σπριντ από στάση διαρκεί μόλις 3,8 δευτερόλεπτα – ένας χρόνος που μοιάζει βάναυσος, όχι μόνο στα χαρτιά αλλά και υποκειμενικά. Η οδηγική εμπειρία παραμένει καλή, ωστόσο. Η ισχύς εφαρμόζεται με μετρημένο τρόπο και το αυτοκίνητο παραμένει στην πορεία του. Μόνο το τιμόνι θα μπορούσε να παρέχει λίγο περισσότερη ανατροφοδότηση. Λειτουργεί άψογα, αλλά είναι κάπως αποσυνδεδεμένο – δεν υπάρχει σπορ αίσθηση.

BYD Seal AWD: Εμπειρία και εντυπώσεις οδήγησης

Ένα άλλο θέμα είναι τα συστήματα υποβοήθησης. Η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, για παράδειγμα, παρεμβαίνει αισθητά στο τιμόνι και παραμένει ενεργή ακόμα και όταν η λωρίδα δεν είναι καθαρά ορατή. Αυτό μπορεί να είναι ενοχλητικό σε στενές ζώνες με κατασκευές δρόμων, ή σε επαρχιακούς δρόμους, χωρίς σαφείς σημάνσεις. Όσοι προτιμούν να οδηγούν μόνοι τους, θα πρέπει περιστασιακά να αντιδρούν στο σύστημα. Το ίδιο ισχύει και αν υπάρχει άλλος οδηγός στην αντίθετη λωρίδα. Εδώ, το BYD Seal, νομίζοντας ότι μια σύγκρουση ήταν επικείμενη, φρέναρε δυνατά. Αυτό είναι ακατανόητο, καθώς η κατάσταση ήταν πάντα διαχειρίσιμη.

BYD Seal AWD: Εμπειρία και εντυπώσεις οδήγησης

Συνολικά, το Seal χειρίζεται με ασφάλεια, δύναμη και αυτοπεποίθηση, με μια τάση προς την άνετη οδήγηση παρά την απόλυτα στη πράξη σπορτίφ οδήγηση. Αυτός είναι ένας αρμονικός συνδυασμός για καθημερινή χρήση, ειδικά σε μεγαλύτερα ταξίδια ή σε πυκνή κυκλοφορία στην πόλη. Ωστόσο, όσοι αναζητούν ευαίσθητο τιμόνι, ή τέλεια ρυθμισμένα πεντάλ ισχύος, θα θελήσουν να κάνουν κάποιες προσαρμογές σε ορισμένους τομείς – τόσο όσον αφορά το λογισμικό, όσο και το στυλ οδήγησης.

BYD Seal AWD: Εμπειρία και εντυπώσεις οδήγησης

BYD: Αποδοτικότητα, φόρτιση και καθημερινή χρηστικότητα

Στην καθημερινή οδήγηση, το BYD Seal Excellence AWD, αποδείχθηκε ευχάριστα αποδοτικό, παρά τις σπορ επιδόσεις του και τη μεγάλη μπαταρία του. Σε σχεδόν 900 χιλιόμετρα μικτής οδήγησης, σε πόλη, επαρχιακό δρόμο και αυτοκινητόδρομο, η μέση κατανάλωση ήταν περίπου 17,6 έως 18,5 kWh ανά 100 χιλιόμετρα. Ένα αξιοσέβαστο νούμερο, λαμβάνοντας υπόψη την ισχύ των 390 kW, την τετρακίνηση και το βάρος χωρίς φορτίο άνω των 2,1 τόνων. Σε αστικά περιβάλλοντα με μέτριες ταχύτητες, επιτεύχθηκαν ακόμη και τιμές περίπου 15 kWh. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια πρακτική αυτονομία περίπου 445 χιλιομέτρων κατά τη θερινή λειτουργία. Το χειμώνα, αυτό το νούμερο είναι πιθανό να μειωθεί, ανάλογα με τη χρήση της θέρμανσης και του προκαταρκτικού κλιματισμού.

Η κατάσταση είναι διαφορετική όσον αφορά την απόδοση φόρτισης: Εδώ, το BYD Seal δεν ανταποκρίνεται στις δυνατότητές του. Παρόλο που ο κατασκευαστής ορίζει μέγιστη ισχύ φόρτισης DC 150 kW, η δοκιμή έδειξε ότι αυτή η ισχύς δεν μπορεί να διατηρηθεί για πολύ καιρό. Στη συνέχεια, μειώνεται σημαντικά, μερικές φορές κάτω από τα 80 kW, πριν αυξηθεί ελαφρώς ξανά προς το τέλος. Η φόρτιση από 10% έως 80% διαρκεί στην καλύτερη περίπτωση 37 λεπτά, σύμφωνα με την BYD. Στην πράξη, μπορεί να είναι λίγο περισσότερο.

BYD Seal AWD: Εμπειρία και εντυπώσεις οδήγησης

Η ενεργή προεγκατάσταση της μπαταρίας, όπως συμβαίνει με την Tesla ή την Hyundai, προς το παρόν απουσιάζει εντελώς. Ωστόσο, η BYD αναφέρει ότι εργάζεται πάνω σε μια ενημέρωση λογισμικού, που θα πρέπει να βελτιώσει την απόδοση φόρτισης. Μένει να δούμε αν αυτό θα είναι διαθέσιμο και για τα υπάρχοντα οχήματα.

Υπάρχει ένα άλλο ζήτημα που προκαλεί σύγχυση: Το BYD Seal βασίζεται σε μια αρχιτεκτονική 800 βολτ, η οποία χρησιμοποιείται επίσης σε σημαντικά ταχύτερα μοντέλα. Οι οδηγοί το συνδέουν αυτό με δυνατότητες φόρτισης άνω των 200 kW. Ωστόσο, το Seal χρησιμοποιεί μια μπαταρία LFP, η οποία, αν και τεχνολογικά στιβαρή, δεν έχει σχεδιαστεί για υψηλούς ρυθμούς φόρτισης (ταχύτητα φόρτισης). Συνεπώς, η χωρητικότητα φόρτισης παραμένει περιορισμένη στα 150 kW και φτάνει σε αυτήν την τιμή μόνο για λίγο. Αυτό δημιουργεί μια ασυμφωνία μεταξύ της υπόσχεσης της πλατφόρμας και της πραγματικής εμπειρίας χρήστη.

BYD Seal AWD: Εμπειρία και εντυπώσεις οδήγησης

Μια μικρή παρηγοριά: Ο τυπικός φορτιστής AC 11 kW επιτρέπει πλήρη φόρτιση κατά τη διάρκεια της νύχτας – σε περίπου εννέα ώρες χρησιμοποιώντας τριφασικό επιτοίχιο φορτιστή. Δεδομένου του μεγέθους της μπαταρίας, θα ήταν επιθυμητή μια προαιρετική αναβάθμιση, σε χωρητικότητα φόρτισης 22 kW, ειδικά για αυτοκίνητα που σταθμεύουν συχνά. Εξίσου σημαντικό, αν και πιο συνηθισμένο, είναι το καλώδιο φόρτισης που περιλαμβάνεται να είναι αρκετά μακρύ. Ανάλογα με τον προσανατολισμό του σταθμού φόρτισης ή την κατάσταση στάθμευσης, ένα πολύ κοντό καλώδιο μπορεί να γίνει ένα πραγματικό καθημερινό πρόβλημα – και αυτό ισχύει όχι μόνο για το Seal, αλλά για οποιοδήποτε ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

BYD Seal AWD: Εμπειρία και εντυπώσεις οδήγησης

BYD: Συμπέρασμα 

Το BYD Seal Excellence AWD αφήνει μια ολοκληρωμένη συνολική εντύπωση – αλλά αφήνει και ορισμένα ερωτήματα αναπάντητα. Ο σχεδιασμός είναι πειστικός με την πρώτη ματιά, το εσωτερικό δίνει μια καλοσχεδιασμένη και υψηλής ποιότητας αίσθηση και η οδηγική απόδοση είναι εντυπωσιακή. Η άνεση και η καθημερινή χρηστικότητα είναι άψογα από πολλές απόψεις, αν και όχι σε premium επίπεδο. Ο ισορροπημένος χειρισμός και η μέτρια κατανάλωση καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, είναι ιδιαίτερα ελκυστικά.

Υπάρχουν, ωστόσο, ορισμένα σημεία που χρήζουν κριτικής: Το σύστημα κλιματισμού φτάνει στα όριά του στις καλοκαιρινές θερμοκρασίες και η απόδοση φόρτισης δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες – ειδικά δεδομένης της πλατφόρμας 800 volt και των τεχνικών απαιτήσεων. Οι περιορισμοί της μπαταρίας LFP είναι κατανοητοί, αλλά και αισθητοί.

BYD Seal AWD: Εμπειρία και εντυπώσεις οδήγησης

Η BYD εντυπωσιάζει με μια ασυνήθιστα σαφή πολιτική τιμολόγησης και εξοπλισμού: Για 52.990 € στη Γερμανία, λαμβάνετε το πλήρες πακέτο – από προσαρμοζόμενη ανάρτηση μέχρι τετρακίνηση και περιστρεφόμενη οθόνη αφής, καθώς και αντλία θερμότητας και ηχοσύστημα Dynaudio. Οι μόνες επιλογές είναι το χρώμα βαφής και η εσωτερική διακόσμηση. Όποιος επιλέξει το Excellence AWD, δεν χρειάζεται να ελέγξει τις επιλογές στη λίστα επιβαρύνσεων και δεν θα αντιμετωπίσει εκπλήξεις κατά τη διαμόρφωσή του. Σε μια αγορά που συχνά χαρακτηρίζεται από περίπλοκα πακέτα και μικρής κλίμακας πρόσθετα, αυτό φαίνεται αναζωογονητικά απλό.

Το Seal δεν είναι ένα αυτοκίνητο για άτομα που περιμένουν μέγιστη απόδοση φόρτισης, ή το υψηλότερο επίπεδο ενσωμάτωσης λογισμικού. Ωστόσο, είναι μια συναρπαστική προσφορά, για όποιον αναζητά ένα άνετο, καθημερινό και οπτικά ξεχωριστό ηλεκτρικό αυτοκίνητο με πληθώρα χαρακτηριστικών και ισχυρή αυτονομία.

Πηγή: elektroauto-news.net