Callum Skye: Ηλεκτρικές αποδράσεις εκτός δρόμου!

τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε τέσσερα δευτερόλεπτα, ενώ διαθέτει αυτονομία 275 χιλιομέτρων, από μια σχετικά μικρή μπαταρία 42 kWh.

Ακούστε το άρθρο

Το Skye είναι το πιο πρόσφατο έργο από την εταιρεία σχεδιασμού Callum. Που ίδρυσε εν μέρει ο Ian Callum, που έχει την φήμη επίσης για τις Aston Martin DB9 και Jaguar F-Type. Δεν είναι το πρώτο όχημα που τίθεται σε παραγωγή από την ευέλικτη και κυρίως νεανική ομάδα που δραστηριοποιείται στο Warwickshire.

Με μήκος 4 μέτρα και πλάτος 1,9 μέτρα, είναι λίγο μεγαλύτερο από άλλα ATV. Αλλά η ομάδα είχε στο μυαλό της μια πραγματική πρωτοπορία στο plug-in. Όταν εξέταζε την αισθητική και τη συσκευασία του Skye, και αυτό ήταν το το BMW i3. Ως εκ τούτου, το Skye διαθέτει 2+2 καθίσματα, όλα ενσωματωμένα σε ένα εξωπραγματικό πλαίσιο. Με τη φινέτσα και την άνεση να βρίσκονται ψηλά στους στόχους της εταιρείας.

Ένα Skye σάς επιτρέπει να απολαύσετε το τοπίο, μέσα από γυάλινες πόρτες τύπου McLaren Senna. Η ικανότητα χειρισμού και ελιγμών, βοηθείται αποτελεσματικά από την ανάρτηση και την κίνηση σε όλους τους τροχούς. Αλλά και την κατανομή βάρους 50/50, με τα 1150 κιλά του αυτοκινήτου να αποτελούν ένα απο τα προσόντα του

Αστραπιαία φόρτιση

Η χαμηλή του μάζα, ωφελεί τόσο την εμβέλεια όσο και την απόδοση, αφου τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα. Ενώ διαθέτει και αυτονομία 275 χιλιομέτρων, από μια σχετικά μικρή μπαταρία 42 kWh. Θα υπάρχει επίσης ένα προαιρετικό σύστημα γρήγορης φόρτισης με δυνατότητα άδειου έως πλήρους ανανέωσης σε μόλις δέκα λεπτά. 

«Το εξωτερικό διαθέτει μια εντυπωσιακή σχεδίαση, που τέμνεται από μια ισχυρή οριζόντια δομή. Πλαισιωμένη από οργανικές φόρμες μπροστά και πίσω, με πολύ πιο έμπειρο σχεδιασμό από ό,τι θα μπορούσαμε να έχουμε ποτέ». Λέει ο Ian. και συμπληρώνει: «Συνδυάζεται σε ένα επίπεδο αναγκαιότητας και υποτίμησης».

Οι τελικές προδιαγραφές, θα αποκαλυφθούν μόλις ολοκληρωθεί η ανάπτυξη του Skye. Ο Adam Donfrancesco, επικεφαλής μηχανολογίας της Callum, υπόσχεται ότι το τελικό προϊόν «θα ανταποκριθεί στις αυστηρές απαιτήσεις μιας ποικιλίας εδάφους εκτός δρόμου. Ενώ θα εξακολουθεί να προσφέρει άνεση και οδική συμπεριφορά. Που θα μετατρέπει τους ελικοειδής επαρχιακούς δρόμους, σε σαγηνευτικές εμπειρίες, τόσο για τον οδηγό όσο και για τους επιβάτες».

abb_img