CDG: Aυτόνομα EV για τις αποσκευές

Γαλλική εταιρεία που διαχειρίζεται τo αεροδρόμιo του Παρισιού (CDG) δοκιμάζει αυτόνομα ηλεκτρικά οχήματα που μεταφέρουν αποσκευές.

Ακούστε το άρθρο

Η Groupe ADP, η γαλλική εταιρεία που εποπτέυει τα αεροδρόμια του Παρισιού, διεξάγει μια δοκιμή. Ουσιαστικά, χρησιμοποιεί αυτόνομα ηλεκτρικά οχήματα που μεταφέρουν αποσκευές στην πλατφόρμα του CDG.

Το Groupe ADP αποκάλυψε τη δοκιμαστική λειτουργία αυτόν τον μήνα. Οι δοκιμές, μάλιστα, ανήκουν στις προσπάθειες μείωσης των εκπομπών άνθρακα από τη δραστηριότητα του αεροδρομίου στο έδαφος. Επιπλέον, αντανακλούν τη στροφή των επιχειρήσεων της προς εναλλακτικές λύσεις βιώσιμης ενέργειας έναντι των ορυκτών καυσίμων.

Τα EV μπορούν να μεταφέρουν κάδους αποσκευών αεροσκαφών που χωρούν από 30 έως 40 βαλίτσες

Οι χαμηλής κλίσης μονάδες μεταφοράς EV μπορούν να μεταφέρουν κάδους αποσκευών αεροσκαφών που χωρούν από 30 έως 40 βαλίτσες. Λειτουργούν αυτόνομα χρησιμοποιώντας GPS και μια σειρά αισθητήρων. Αυτοί, λοιπόν, τα πλοηγούν γύρω από τα αεροπλάνα, από και προς τα τερματικά συστήματα αποσκευών.

Τα επίγεια αυτά μέσα ελέγχει ένας κεντρικός διακομιστής ενισχυμένος με τεχνητή νοημοσύνη.

Το δοκιμαστικό σύστημα EV που εισήχθη στο Charles de Gaulle αναπτύχθηκε από την εταιρεία ρομποτικής αεροδρομίου Orok, η οποία ισχυρίζεται ότι μπορεί να αυξήσει την αποδοτικότητα, να εξαλείψει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και να μειώσει τις λειτουργικές δαπάνες της μεταφοράς των αποσκευών κατά 50%.

Την Orok επέλεξαν, αφού κέρδισε τον διαγωνισμό καινοτομίας του Groupe ADP 2020 για εφαρμογές χειρισμού φορτίου.

Διαβάστε επίσης: Οι αεροπορικές εταιρείες υιοθέτησαν τον στόχο για επίτευξη μηδενικών εκπομπών άνθρακα έως το 2050

Η δοκιμαστική λειτουργία του συστήματος στο CDG ξεκίνησε τον Αύγουστο

Η δοκιμαστική λειτουργία του συστήματος ξεκίνησε τον Αύγουστο από τη μονάδα μεταφοράς KLM-Air France Air France KLM Martinair Cargo. Ουσιαστικά στοχεύει στην αντικατάσταση των οχήματων που λειτουργούν με ντίζελ, τα οποία ως τώρα ρυμουλκούν τις αποσκευές.

charles de gaulle

Φυσικά, το πείραμα των αυτόνομων ηλεκτρικών οχημάτων Orok δεν θα φέρει την επανάσταση στο αεροδρόμιο ή τη μεταφορά αποσκευών μέσα σε μια νύχτα.

Πράγματι, παρά τη δοκιμαστική τεχνολογία νέας εποχής, οι αρχικές φάσεις των δοκιμών είναι λίγο περιπετειώδεις.

Προς το παρόν αφορούν στα πρωτότυπα οχήματα Orok που μεταφέρουν άδεια εμπορευματοκιβώτια αποσκευών γύρω από μια αποθήκη εμπορευματικών μεταφορών της Air France, πολύ απομακρυσμένη από τα πραγματικά κινούμενα μέρη και τη δράση του αεροδρομίου.

Εάν επιτύχει, αυτά τα οχήματα ως μεταφορείς επόμενης γενιάς που τελικά θέτουν τις βάσεις για τη γενικευμένη χρήση αυτοματοποιημένων συστημάτων ηλεκτρικών οχημάτων.

Διαβάστε επίσης: Η Ουάσιγκτον καινοτομεί με τη δημιουργία Κέντρου Αεροπορίας Υδρογόνου

“Χάρη σε αυτό το πείραμα με τα αυτόνομα οχήματα της Orok, δοκιμάζουμε καινοτόμα εργαλεία μαζί με την Air France για τη βελτίωση της απόδοσης και της ασφάλειας των αεροπορικών εμπορευματικών δραστηριοτήτων, για τις οποίες το Paris-Charles de Gaulle (CDG) αποτελεί ένα από τα κορυφαία αεροδρόμια”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Groupe ADP Edward Arkwright.

abb_img