Changan G318: Η αυτοκρατορία αντεπιτίθεται!

Η Changan, η πέμπτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στην Κίνα, ανακοίνωσε τα σχέδιά της να πουλήσει μια νέα γκάμα οχημάτων «Deepal»

Ακούστε το άρθρο

Μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες αυτοκινήτων της Κίνας έχει βάλει στο στόχαστρο την παγκόσμια αγορά, με ένα νέο υβριδικό τετρακίνητο που σχεδιάζεται να παράγεται στην Ταϊλάνδη.

Ο Kινεζικός γίγαντας αυτοκινήτων ο οποίος πούλησε 2,55 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως πέρυσι και δραστηριοποιείται σε 60 αγορές παγκοσμίως, αποκάλυψε το τρίτο μοντέλο παραγωγής από την υπο-μάρκα Deepal, ένα τετρακίνητο μήκους πέντε μέτρων, γνωστό με την κωδική ονομασία G318.

Αξιωματούχοι της εταιρείας λένε ότι θα παραχθεί με το δεξί τιμόνι στην Ταϊλάνδη για εξαγωγή σε παγκόσμιες δεξιοτίμονες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Αυστραλίας, αλλά το εργοστάσιο που θα τα κατασκευάσει δεν θα είναι έτοιμο μέχρι το 2025 το νωρίτερο.

Η Deepal, ελπίζει να μιμηθεί την τοπική επιτυχία κινεζικών εμπορικών σημάτων όπως η MG, η Great Wall Motors (GWM) και η LDV, αφού οι πωλήσεις αυτοκινήτων κινεζικής κατασκευής ξεπέρασαν αυτές απο την Νότια Κορέα, για πρώτη φορά πέρυσι.

Changan 4WD

Το Changan 4WD, είναι το πιο πρόσφατο σε μια σειρά αποκλειστικών μοντέλων εκτός δρόμου από Κινεζικές μάρκες, σχεδιασμένο για να ανταγωνιστεί τη σειρά GWM Tank, συμπεριλαμβανομένων των 300 που πωλούνται στην Αυστραλία, συν το FangChengBao από την BYD και το Jetour από την Chery, που πωλούνται και τα δύο στην Κίνα .

Το στυλ του, συνδυάζει ένα σχήμα κουτιού με στιβαρές λεπτομέρειες, όπως εφεδρικό τροχό τοποθετημένο στην πίσω πόρτα, και σύγχρονες ενδείξεις, όπως μπροστινή όψη με προβολείς LED σε σχήμα C και σχάρα οροφής που φιλοξενεί τέσσερα φώτα οδήγησης.

Δεν έχουν δημοσιευθεί τεχνικές λεπτομέρειες για το G318, ωστόσο εκπρόσωποι της Changan, λένε ότι εκτείνεται σε μήκος σχεδόν πέντε μέτρων.

Υπαινίσσονται επίσης, ότι βασίζεται σε ένα νέο πλαίσιο βαρέως τύπου σκάλας με στόχο να του παρέχει μεγαλύτερη άρθρωση τροχών και ικανότητα εκτός δρόμου από τα προηγούμενα δύο μοντέλα της Deepal, το L07 sedan και το S07 SUV, τα οποία βασίζονται σε υποστρώματα επιβατικών αυτοκινήτων .

Δεν είναι επίσης σαφές τι θα τροφοδοτεί το G318, ωστόσο αναμένεται αρχικά να πωλείται με ένα βενζινοηλεκτρικό plug-in υβριδικό σύστημα, στο οποίο ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για την τροφοδοσία των ηλεκτροκινητήρων που κινούν τους τροχούς.

Deepal L07 και S07

Τα Deepal L07 και S07, συνδυάζουν έναν τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων και δύο ηλεκτροκινητήρες, ο ένας κινεί τους μπροστινούς τροχούς και ο άλλος τους πίσω τροχούς για 192 ίππους συνδυαστικά.

Στα άλλα μοντέλα της Deepal, προσφέρεται στους αγοραστές η επιλογή μπαταριών ιόντων λιθίου 28,4 kWh ή 19,0 kWh, κατάλληλες για υβριδική οδήγηση μεταξύ 515 χλμ και 1200 χλμ, σε επιεικείς δοκιμές εργαστηρίου CLTC, ανάλογα με την μπαταρία και τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου.

Εκτός από τη φόρτιση από τον βενζινοκινητήρα κατά την οδήγηση, η μπαταρία μπορεί επίσης να συνδεθεί σε σύστημα φόρτισης AC ή DC. Τα Deepal L07 και S07, είναι επίσης διαθέσιμα ως αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και οχήματα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, αλλά δεν είναι σαφές εάν αυτές οι επιλογές θα είναι διαθέσιμες με το G318 4WD.

Επιθετική πολιτική

Αξιωματούχοι της μητρικής εταιρείας Changan, είπαν ότι η μάρκα Deepal που κυκλοφόρησε το 2022, σχεδιάζει να εισέλθει στις Ασιατικές και Ευρωπαϊκές αγορές και να επιτύχει ετήσιες πωλήσεις 450.000 οχημάτων έως το 2024. Αυτό αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 17 τοις εκατό των συνολικών παγκόσμιων πωλήσεων της Changan των 2,55 εκατομμυρίων το 2023.

Ως μέρος της παγκόσμιας ώθησής της, η Κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία επενδύει 8,8 δισεκατομμύρια μπατ Ταϊλάνδης (375 εκατομμύρια δολάρια Aυστραλίας), στην κατασκευή ενός νέου εργοστασίου κατασκευής οχημάτων στο Rayong της Ταϊλάνδης.

Έχοντας προγραμματιστεί να παράγει οχήματα με αριστερό και δεξιοτίμονο τιμόνι, σχεδιάζεται να φτάσει σε ετήσια παραγωγική ικανότητα 100.000 αυτοκινήτων στην πρώτη του φάση το 2025, αυξάνοντας σε 200.000 μακροπρόθεσμα. Το εργοστάσιο Rayong της Ταϊλάνδης θα λειτουργεί ως κόμβος παραγωγής με το δεξί τιμόνι για τις παγκόσμιες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Αυστραλίας.

Σε μια δήλωση που έγινε κατά τη διάρκεια τελετής υπογραφής με το Συμβούλιο Επενδύσεων της Ταϊλάνδης τον Οκτώβριο του 2023, η Changan είπε ότι θα εξάγει αυτοκίνητα στις αγορές της Αυστραλίας, της Νέας Ζηλανδίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Νότιας Αφρικής.

Μαζί με τα μοντέλα Deepal, το νέο εργοστάσιο σχεδιάζεται επίσης να παράγει μοντέλα για άλλες υπο-μάρκες της Changan, συμπεριλαμβανομένων των Avatr και Qiyuan (Nevo).

Η Changan λέει ότι σχεδιάζει να λανσάρει 15 Νέα Ενεργειακά Οχήματα (NEV) τον Κινεζικό όρο για plug-in υβριδικά, ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα επέκτασης αυτονομίας και στοχεύει να αυξήσει τις πωλήσεις του σε πάνω από πέντε εκατομμύρια οχήματα έως το 2030, εκ των οποίων τα 1,2 εκατομμύρια προορίζονται να γίνουν σε αγορές εκτός Κίνας.  

Ο Κινεζικός γίγαντας αυτοκινήτων δραστηριοποιείται επίσης σε κοινοπραξίες με τη Ford και τη Mazda στην Κίνα. Το εργοστάσιο της Changan-Ford στο Chongqing είναι το μεγαλύτερο εργοστάσιο της Ford σε όγκο εκτός των κεντρικών γραφείων παραγωγής της στο Ντιτρόιτ των ΗΠΑ. 

abb_img