Χρήσιμες συμβουλές για τη σωστή φύλαξη ενός Tesla όταν μένει σε ακινησία

Τα οχήματα της Tesla διαθέτουν πολλές και διαφορετικές δυνατότητες ή λειτουργίες που μπορούν να καταναλώσουν εύκολα, εξαιρετικά μεγάλο ποσοστό της ενέργειας του αυτοκινήτου.

Το σύστημα ασφάλειας και παρακολούθησης “Sentry Mode” της Tesla για παράδειγμα είναι ικανό να καταναλώσει μεγάλη ποσότητα ενέργειας όταν είναι ενεργό για συχνά ή μεγάλα χρονικά διαστήματα.

Έτσι, πριν φύγετε για ένα μεγάλο ταξίδι, φροντίστε να ανακαλύψετε τους κυριότερους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να εξοικονομήσετε ενέργεια, καθώς και μερικές ακόμα χρήσιμες συμβουλές.

Λειτουργίες που μπορείτε να απενεργοποιήσετε για εξοικονόμηση ενέργειας

Tesla @ home

Η “προστασία υπερθέρμανσης καμπίνας” είναι μια εξαιρετικά χρήσιμη λειτουργία, καθώς αποτρέπει από το να αναπτυχθούν μεγάλες θερμοκρασίες στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Το γεγονός αυτό βοηθά, επίσης, στη μακροζωία ορισμένων εσωτερικών του στοιχείων, συμπεριλαμβανομένης της οθόνης αφής, αλλά καταναλώνει μεγάλη ενέργεια.

Προτείνεται η απενεργοποίηση αυτής της λειτουργίας όταν το όχημα βρίσκεται σε ένα κλειστό γκαράζ για μεγάλο χρονικό διάστημα. Και επειδή θα μπορούσε να παραμείνει ενεργοποιημένο κατά λάθος, σίγουρα είναι ικανό να καταναλώσει πολλή ενέργεια αδίκως. Άρα, καλό είναι να απενεργοποιείται όταν ετοιμάζεστε να απουσιάσετε για μεγάλο χρονικό διάστημα, π.χ. για ένα ταξίδι κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.

Αλλά η βασική συνιστώμενη πρακτική, πέρα από την απενεργοποίηση διάφορων εφαρμογών και λειτουργιών που δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε απαραιτήτως, είναι να φορτίζετε το αυτοκίνητο. Άλλωστε, είναι ασφαλές να αφήσετε το αυτοκίνητό σας συνδεδεμένο σε ένα φορτιστή ακόμα και για αρκετές ημέρες.

Συνήθως, οι οδηγοί των EVs τα αφήνουν συνδεδεμένα κάθε βράδυ, ούτως ή άλλως καθώς αισθάνονται σιγουριά, γνωρίζοντας ότι φορτίζουν.

Συμβουλές σχετικά με τη φόρτιση

Tesla home charging

Σαν γενική συμβουλή ισχύει επίσης ότι όσο πιο κοντά κρατάτε την φόρτιση στο 50%, τόσο το καλύτερο.

Σίγουρα, μπορείτε να φορτίσετε έως και 80% ή 90% αν χρειαστεί, ή ακόμα και 100%, αλλά αν αυτό που πραγματικά σας ενδιαφέρει είναι η διάρκεια ζωής μπαταρίας, θα πρέπει να διατηρείτε το ποσοστό της φόρτισης της μπαταρίας του αυτοκινήτου σας μεταξύ 40% και 60%, ή 30% και 70%.

Δεδομένων των ημερήσιων και εβδομαδιαίων αναγκών, το όριο φόρτισης κατά μέσο όρο μπορεί να οριστεί στο 60% και κάθε φορά που η μπαταρία μειώνεται στο 30% ή 40% καλό θα είναι να συνδέεται εκ νέου στον φορτιστή.

Oποιοδήποτε ποσοστό μεταξύ των προαναφερόμενων επιπέδων φόρτισης είναι μια καλή επιλογή, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι το ιδανικό να διατηρείτε το αυτοκίνητο φορτισμένο σε υψηλό επίπεδο (π.χ. στο 90%) και σίγουρα δεν είναι καλή ιδέα να το διατηρείτε στο 100%.