Citroën Basalt Vision: ένα SUV coupé!

Αυτή είναι μια νέα τάση: σεντάν που συγχωνεύονται με SUV-coupe για να τονίσουν τα κομψά crossover, τα οποία στην πραγματικότητα, δεν είναι ούτε ένα κλασικό όχημα τριών όγκων, ούτε ένα πραγματικό σπορ όχημα.

Ακούστε το άρθρο

Το Citroën Basalt, είναι στην πραγματικότητα ένα είδος υβριδίου. Τίποτα εντελώς νέο, φυσικά, αλλά μια εξέλιξη των αντιλήψεων που έχουμε ήδη δει σε αυτοκίνητα όπως τα X από τη σειρά Double Chevron, το C5X και το C4X. Σε σύγκριση με αυτά τα δύο, η έκδοση της σειράς  Basalt,  έχει ήδη όλα τα χαρακτηριστικά του μοντέλου που θα βγει στην παραγωγή και θα είναι μικρότερη, για να προσαρμοστεί καλύτερα στις απαιτήσεις της νότιας Αμερικής και πού θα κυκλοφορήσει αρχικά στην αγορά, μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.

Όπως τα C3. 

Κοιτάζοντάς το, μπορείς να καταλάβεις αμέσως τη σχέση με δύο άλλα μοντέλα, τα C3 και C3 Aircross. Αυτοκίνητα, που αισθητικά θα έχουν ελάχιστα κοινά, με τις ομώνυμες εκδόσεις που θα φτάσουν στην ευρωπαϊκή αγορά τους επόμενους μήνες και οι οποίες θα βασίζονται στην πλατφόρμα Smart Car. Το βραζιλιάνικο τρίο (C3, Aircross και Basalt), αποτελεί μέρος του έργου C-Cubed, που δημιουργήθηκε από τη γαλλική μάρκα, για να προσφέρει μικρά αλλά ευρύχωρα και άνετα αυτοκίνητα στη Λατινική Αμερική.

Όπως και οι αδερφές του, το Basalt θα προσφέρεται με κινητήρες ευέλικτου καυσίμου βενζίνης (επομένως με δυνατότητα λειτουργίας και με αιθανόλη) σε κυβισμούς 1.0, 1.2 και 1.6 (71, 130 και 120 HP) με αυτόματα ή χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων. Μια ηλεκτρική έκδοση που προέρχεται από το τοπικό ë-C3, θα μπορούσε επίσης να φτάσει, με κινητήρα 57 ίππων (από την BYD) που τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου 29,2 kWh, για μια αυτονομία περίπου 320 χιλιομέτρων.

Το όνομά του

Για να δούμε το εσωτερικό, θα πρέπει να περιμένουμε τη στάνταρ έκδοση, αλλά μπορούμε να περιμένουμε τη χρήση εξαρτημάτων παρόμοια με αυτά του C3 carioca, συμπεριλαμβανομένης μιας οθόνης 10″ για infotainment. Αυτό που έχει ήδη αποκαλύψει η εταιρεία, είναι η προέλευση του ονόματος Basalt: θυμίζει βασάλτη, έναν ηφαιστειακό βράχο, από τον οποίο αυτό το μοντέλο φιλοδοξεί να αποκτήσει τις ιδιότητες της στιβαρότητας.

«Αυτές οι αξίες διαβάζουμε στο σημείωμα τύπου που εξέδωσε η εταιρεία, αντιστοιχούν τέλεια σε ένα όχημα που θα εκπλήξει τον ιδιοκτήτη του, με την αντοχή και την αξιοπιστία του. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, διευκολύνει την είσοδο και την έξοδο από ένα όχημα, που προσφέρει άφθονο χώρο για όλους τους επιβάτες και μεγάλο πορτμπαγκάζ», λεπτομέρειες που ίσως αρέσουν και στους Ευρωπαίους!

abb_img