Citroën: Θα εγκαταλείψει τα μικρά και μεγάλα αυτοκίνητα

Η Citroën θα αποκλείσει τα μικρότερα και μεγαλύτερα μοντέλα απο την μελλοντική της γκάμα και θα επικεντρωθεί στα mainstream αυτοκίνητα

Ακούστε το άρθρο

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Τιερί Κόσκας, είπε ότι η μάρκα «πρέπει να δώσει το βάρος της στην προώθηση, για τις κύριες εκδόσεις και όχι για τις εξειδικευμένες». Αυτό ουσιαστικά επιβεβαιώνει, ότι στο μέλλον η γκάμα θα ξεκινά με το C3 της κατηγορίας Β, με το Ami κάτω απο αυτό, ενώ θα τελειώνει με το C5 Aircross της κατηγορίας C.

Ο Κόσκας, είπε ότι η Citroën δεν έχει σχέδια για αντικατάσταση του C1, λόγω αδυναμίας της, να το καταστήσει κερδοφόρο. Και ουσιαστικά απέκλεισε μια αντικατάσταση της έκδοσης D C5 X, η οποία «δεν έχει κακή απόδοση αλλά είναι σε μια κατηγορία που δεν υπάρχει στην πράξη “. Και πρόσθεσε: «Η Citroën πρέπει να είναι στην κατηγορία B και C, καθώς αυτή είναι και η «καρδιά» της μάρκας».

Citroën: Θα εγκαταλείψει τα μικρά και μεγάλα αυτοκίνητα

Αναφερόμενος στα μικρότερα μοντέλα, ο Κόσκας είπε ότι υπήρχε ένα «μεγάλο κενό στα ηλεκτρικά» με τιμή ανάμεσα στα 10.000 και 20.000 ευρώ. Μεταξύ του Ami και του νέου ë-C3, αλλά η απάντηση στο ερώτημα της πλήρωσής αυτού του κενού, δεν είναι «εύκολο» να δωθεί. «Δεν έχουμε κάποια σχέδια αυτή τη στιγμή, αλλά είναι ένα θέμα το πώς θα το γεμίσεις», είπε.

Citroën: Θα εγκαταλείψει τα μικρά και μεγάλα αυτοκίνητα

«Αν πάτε στο τμήμα Α με αντικατάσταση του C1, θα περιμένατε να πληρώσετε λιγότερα από το τμήμα Β, αλλά το κόστος παραγωγής για εμάς είναι το ίδιο». Η Citroën θα προσπαθήσει να χρησιμοποιήσει τη νέα της πλατφόρμα «Smart Car» με επίκεντρο την αξία που θα αφορούν μελλοντικά μοντέλα, σε αυτές τις κατηγορίες, για να διατηρήσει το κόστος χαμηλό.

Citroën: Θα εγκαταλείψει τα μικρά και μεγάλα αυτοκίνητα

Αυτή η αρχιτεκτονική, η οποία έχει εισαχθεί στο νέο C3, κατασκευάζεται με λιγότερα εξαρτήματα, επομένως είναι φθηνότερη και ευκολότερη στην παραγωγή.

Ο Κόσκας είπε ότι τα μελλοντικά Citroën, δεν θα είναι συμβατικά χάτσμπακ ή SUV, γιατί «είναι στο DNA της Citroën, να καινοτομεί με νέα πράγματα». Αντίθετα, η μάρκα θα εισαγάγει «νέα σχήματα που δεν υπάρχουν» σε μελλοντικά μοντέλα. «Θα πάρουμε ρίσκα, πρέπει να ταράξουμε την αγορά και η Citroën μπορεί να το κάνει», πρόσθεσε ο Κόσκας. «Θα το κάνουμε στα τμήματα B και C, που είναι η συντριπτική πλειοψηφία της ευρωπαϊκής αγοράς. Εκεί πρέπει να είμαστε».

Citroën: Θα εγκαταλείψει τα μικρά και μεγάλα αυτοκίνητα

Ο Κόσκας είπε ότι η μελλοντική γκάμα της Citroën, δεν θα έχει πλήθος απο αυτοκίνητα, προσθέτοντας: «Δεν υπάρχει μαγικός αριθμός, αλλά πέντε ή έξι μοντέλα καλά κατασκευασμένα, θα είναι πραγματικά ελκυστικά για τους πελάτες. Θα ήμουν ευχαριστημένος με αυτό».

Ο Κόσκας αναμένει, ότι οι περισσότερες από τις πωλήσεις της Citroën θα είναι ηλεκτρικές έως το 2030. Αλλά η εταιρεία, σχεδιάζει να συνεχίσει να κατασκευάζει μοντέλα κινητήρων εσωτερικής καύσης και υβριδικά, επειδή «ως δημοφιλής μάρκα, πρέπει να προσφέρουμε προσιτή κινητικότητα σε όλους».

Η πλατφόρμα Smart Car, έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί κινητήρες καθαρής καύσης, υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά, όπως συμβαίνει στο C3.

Citroën: Θα εγκαταλείψει τα μικρά και μεγάλα αυτοκίνητα

Γενικότερα, η Citroën, θα προσπαθήσει να συνεχίσει να προωθεί το μήνυμα της απλότητας και να διασφαλίζει ότι τα μοντέλα της παραμένουν προσιτά και δεν είναι φορτωμένα με περιττό εξοπλισμό. «Είμαστε ξεκάθαροι με αυτό που είμαστε», είπε ο Κόσκας. «Φθηνά αυτοκίνητα, απλά αυτοκίνητα, άνετα αυτοκίνητα. Δεν είμαστε χριστουγεννιάτικα δέντρα τεχνολογίας».

Πηγή: Autocar

abb_img