Οι εταιρείες Johnson Matthey και Envision Virgin Racing αποκάλυψαν το πρώτο ηλεκτρικό διθέσιο αγωνιστικό αυτοκίνητο στην έκθεση της Διάσκεψης των Ηνωμένων Εθνών για την Κλιματική Αλλαγή 2021 (COP26) που πραγματοποιείται στη Γλασκώβη της Σκωτίας.
Η Envision Virgin Racing μοιράζεται τη δέσμευσή της να επιταχύνει τη μετάβαση σε τεχνολογίες βιώσιμης κινητικότητας, ενώ η τεχνολογία eLNO® της Johnson Matthey προσφέρει έως και 20% βελτίωση στην ενεργειακή πυκνότητα για μεγαλύτερη αυτονομία και ταχύτερη επαναφόρτιση.
Το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης του διθέσιου αγωνιστικού της Envision Virgin Racing αποδίδει ισχύ 250 kW και φτάνει σε τελική ταχύτητα τα 240 χλμ./ώρα.
Το πρώτο ηλεκτρικό διθέσιο αγωνιστικό αυτοκίνητο στην έκθεση της COP26
Μέσα στα πλαίσια της COP26 παρουσιάζεται το ειδικά σχεδιασμένο διθέσιο αγωνιστικό αυτοκίνητο το οποίο έχει δημιουργηθεί με στόχο την επιτάχυνση της μετάβασης σε ένα μέλλον απαλλαγμένο από τον άνθρακα και την πρόοδο σε καθαρές, βιώσιμες τεχνολογίες που επιτρέπουν τη μαζική υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης.
Το ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο προέκυψε μέσα από τη συνεργασία μεταξύ της Johnson Matthey, παγκόσμιου φήμης ηγέτιδα στις βιώσιμες τεχνολογίες και της Envision Virgin Racing, της ομάδας Formula E.
Τέλος, σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από την Delta Cosworth στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Αυτή η τεχνολογία δεν μοιάζει με οτιδήποτε άλλο έχουμε δει έως τώρα
Η ομάδα ανάπτυξης της Envision Virgin Racing επικεντρώθηκε στη βελτιστοποίηση όλων των πτυχών του σχεδιασμού για να προσφέρει εξαιρετική απόδοση στην πίστα.
Η κατασκευή του οχήματος είναι διαμορφωμένη έτσι, ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει τον οδηγό και έναν επιβάτη.
Επιπλέον, με την τεχνολογία eLNOcathode, οι κυλινδρικές κυψέλες των μπαταριών επιτυγχάνουν 200 Wh/kg πυκνότητα ενέργειας κυψέλης για συνολική χωρητικότητα 47 kWh και ηλεκτρική ισχύ 585 volt.
Αυτά τα βασικά οφέλη θα μεταφερθούν απευθείας από την πίστα σε ηλεκτρικά επιβατικά αυτοκίνητα.
Οι μπαταρίες που ενσωματώνουν eLNO τεχνολογία θα προσφέρουν στους οδηγούς ηλεκτρικών οχημάτων μεγαλύτερη αυτονομία, ταχύτερη επαναφόρτιση και μακροπρόθεσμη διατήρηση της χωρητικότητας της μπαταρίας.
«Ως η πρώτη δημόσια εφαρμογή της τεχνολογίας μας, eLNO, το διθέσιο αγωνιστικό αυτοκίνητο θα αποτελέσει ένα σημαντικό βήμα στην προώθηση της πρωτοποριακής μας τεχνολογίας στην αγορά», δήλωσε ο Christian Gϋnther, Διευθύνων Σύμβουλος του Τομέα Υλικών Μπαταριών, Johnson Matthey.
«Το διθέσιο αγωνιστικό όχημα έχει σχεδιαστεί ειδικά για να δοκιμάζει και να ωθεί την απόδοση της μπαταρίας στα άκρα. Αυτή η τεχνολογία δεν μοιάζει με οτιδήποτε άλλο έχουμε δει έως τώρα».
⇒ Η Audi παρουσιάζει την τεχνολογία του μέλλοντος στην ψυχαγωγία στο αυτοκίνητο