DB Schenker: Αυτόνομο πλοίο… «ταράζει» τα νερά στα logistics!

Νέο αυτόνομο ηλεκτρικό πλοίο ετοιμάζει η γερμανική εταιρεία DB Schenker, η οποία εστιάζει στα logistics, με φόντο τη βιωσιμότητα.

Ακούστε το άρθρο

H DB Schenker «βουτάει» σε αχαρτογράφητα νερά, δημιουργώντας το πρώτο αυτόνομο ηλεκτρικό πλοίο τροφοδοσίας εμπορευμάτων (logistics), στη Νορβηγία. Το οποίο μάλιστα θα έχει και μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Η γερμανική εταιρεία μεταφορών σε συνεργασία με την εταιρεία επίπλων Ekornes και τη Naval Dynamics εταιρεία σχεδιασμού πλοίων, σχεδιάζουν το πλοίο-τομή στις μεταφορές. Στην κοινοπραξία συμμετέχουν επιπλέον, οι εταιρείες Kongsberg και Massterly.

EVziiin: Φορτιστές για ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε… καράβια!

Αυτόνομο πλοίο με φόντο τη βιωσιμότητα

Όπως δήλωσε και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ekornes, Roger Lunde:

«Με αυτό το έργο ορόσημο, θα επιτύχουμε τους στόχους βιωσιμότητας χρησιμοποιώντας την πιο καινοτόμο διαθέσιμη τεχνολογία».

DB Schenker: Αυτόνομο πλοίο… «ταράζει» τα νερά στα logistics!

Το πλοίο θα εκτελεί δρομολόγια μεταξύ του λιμανιού της Ekornes (Ikornnes) και του λιμένα Ålesund. Τα συγκεκριμένα δρομολόγια εξυπηρετούν τα κύρια λιμάνια θαλάσσιων μεταφορών εμπορευμάτων στην Ευρώπη. Το σκάφος θα καλύψει τη διαδρομή των 43 χιλιομέτρων με ταχύτητα 7,7 κόμβων εντός τριών ωρών. Το μήκος του αγγίζει τα 50 μέτρα και έχει ωφέλιμο φορτίο 300 τόνων.

Το Motorhome του Will Smith διαθέσιμο για τις διακοπές σας

Η DB Schenker φέρνει την αλλαγή στον τομέα των θαλάσσιων μεταφορών

Η εταιρεία δεν αποκάλυψε περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το σύστημα πρόωσης του πλοίου. Ωστόσο, παραμένει ανοιχτό το ενδεχόμενο ενός συστήματος πρόωσης με μπαταρία ή συστήματος κυψελών καυσίμου.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων θα λειτουργεί χωρίς πλήρωμα. Οι υπάλληλοι του Massterly’s Remote Operation Center (ROC) θα ελέγχουν το πλοίο από την ακτή.

Uber Boat: Υβριδικά σκάφη για μετακινήσεις στο Λονδίνο

Η σχεδιαζόμενη αμφίδρομη λύση επικοινωνίας δεδομένων μεταξύ του πλοίου και του ROC, θα αποτελέσει ένα ακόμη «σημείο καμπής στον τομέα των θαλάσσιων μεταφορών», σύμφωνα με την DB Schenker.

Τέλος, το πλοίο δεν φέρει ακόμα κάποιο όνομα και θα κυκλοφορήσει στη θάλασσα μέχρι και το 2024.

 

abb_img